Τετάρτη, 10 Απριλίου 2019

Η πρόκληση των 20 ημερών: Το πρόγραμμα κατά του επίμονου κοιλιακού λίπους

Η πρόκληση των 20 ημερών: Το πρόγραμμα κατά του επίμονου κοιλιακού λίπους

Έχουμε 20 ημέρες. Μόνο 20. Και έναν στόχο:




Να μειώσουμε ορατά το λίπος της περιοχής της κοιλιάς που δεν λέει να μας εγκαταλείψει παρά τις στερήσεις και την εκγύμναση των κοιλιακών μας.


Τελικά τι κάνουμε τόσο λάθος; Η απάντηση μάλλον δεν θα μας αρέσει καθόλου.

Σύμφωνα με την επιτυχημένη youtuber και personal trainer Emi Wong, τα λάθη μας είναι πολλά και όλα έχουν να κάνουν με την ελλιπέστατη ενημέρωση.

Όπως αναφέρει η Wong, όσα μας κρατούν μακριά από τη «στεγνή» κοιλίτσα και τη λεπτή μέση που ονειρευόμαστε, μπορούν να εξαφανιστούν άμεσα από τη ζωή μας και εμείς οι ίδιες να δούμε το σώμα μας να αλλάζει μέσα σε τρεις μόλις εβδομάδες.



Το μόνο που θα χρειαστεί να κάνουμε είναι να αλλάξουμε το πρόγραμμα γυμναστικής μας και να απομακρύνουμε από τα ντουλάπια της κουζίνας μας μερικά πολύ συγκεκριμένα προϊόντα. Μερικά εξ’ αυτών, είναι οι συσκευασμένοι χυμοί, το αλκοόλ και τα τρόφιμα με τρανς λιπαρά.

Όσο για τους συμμάχους μας;


Στην ομάδα αυτή ανήκουν το πράσινο τσάι, η πρωτεΐνη και πολλοί ακόμα «μυστικοί» θησαυροί που η trainer μοιράζεται μαζί μας, ελπίζοντας να μας κάνει να δούμε το κορμί μας να φτάνει στην καλύτερη δυνατή κατάστασή του.

Επιπλέον, η ίδια μας παρουσιάζει ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα που στοχεύει στους μύες της κοιλιάς, βοηθώντας παράλληλα στη διαρκή κίνηση του σώματος και το κάψιμο εκατοντάδων θερμίδων. Δεν θα κουραστούμε πολύ, ούτε θα πεινάσουμε.

Απλά θα μπούμε σε μία νέα διατροφική και αθλητική ρουτίνα. Τι λες, προλαβαίνουμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου