Γροθιά στο άγχος: Οι τροφές που θα σας απαλλάξουν από το στρες

Το στρες μπορεί να καταστρέψει τη μέρα σας. Πολλοί άνθρωποι υποφέρουν από άγχος και δεν ηρεμούν ποτέ. Η άσκηση και η διατροφή μπορούν να σας βοηθήσουν να το αντιμετωπίσετε. Περπάτημα στη φύση, ποδηλατάδα δίπλα στη θάλασσα, yoga και pilates, αποτελούν ιδανικές μορφές άσκησης.

Ερευνητές έχουν ανακαλύψει ότι η σωστή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του προβλήματος. Ποιες τροφές έχουν αγχολυτικό χαρακτήρα; Πάμε να τις δούμε:


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});


Αβοκάντο: Το αβοκάντο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και είναι πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, (Β6 και φυλλικό οξύ) οι οποίες μειώνουν τα επίπεδα του άγχους σας γρήγορα.
Σπόρος Chia: Αυτοί οι μαγικοί σπόροι περιέχουν μαγνήσιο καθώς και βιταμίνες Β, οι οποίες είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση του στρες. Το μεγαλύτερο όφελος από τους σπόρους Chia είναι τα απίστευτα υψηλά ποσοστά τους σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μειώνουν γρήγορα το άγχος και βοηθούν στην προστασία του οργανισμού από τα… κακά λίπη.
Σολομός: Είναι πλούσιος σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνη, μαγνήσιο, βιταμίνη Β και σίδηρο. Όλα αυτά τα θρεπτικά συστατικά αποτελούν super συνδυασμό για την καταπολέμηση του άγχους και τη διατήρηση του ιδανικού βάρους
Αμύγδαλα: Πλούσια σε βιταμίνες Β και Ε, μειώνουν την αρτηριακή πίεση και τονώνουν το ανοσοποιητικό σας σύστημα
Μαύρη σοκολάτα: Ναι, μπορεί να σας βοηθήσει. Προσέξτε να έχει όμως μεγάλη ποσότητα κακάου. Η σοκολάτα είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη, ένα αμινοξύ που μετατρέπεται στον οργανισμό σε σεροτονίνη. Η σεροτονίνη, λοιπόν, έχει τη μαγική ιδιότητα να σας χαλαρώνει
Σπανάκι: Τα σκούρα φυλλώδη λαχανικά όπως είναι το σπανάκι, είναι πλούσια σε μαγνήσιο, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και σίδηρο. Οι τροφές αυτές σας βοηθούν να αντιμετωπίζετε και τις ημικρανίες
Πορτοκάλια: Είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η οποία μπορεί και ελέγχει τα επίπεδα των ορμονών του άγχους! Τέλος, μην ξεχνάτε πόσο καλό κάνει στο ανοσοποιητικό σας σύστημα

Αφήστε μια απάντηση