7 σούπες για μεσημεριανό ή βραδινό φαγητό με ελάχιστες θερμίδες για όσους προσπαθούν να αδυνατίσουν

Συνταγές αδυνατίσματος

Συνταγές αδυνατίσματος: Θέλετε να αδυνατίσετε; Μπορείτε να το πράξετε, με μία εύκολη συνταγή. 


Δεν χρειάζεται να σκορπίσετε τα χρήματά σας σε κέντρα αδυνατίσματος.


Μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες, κάνοντας μία εύκολη συνταγή, όπως είναι οι παρακάτω και να επιτύχετε απώλεια βάρους. Αναλυτικότερα:

Συνταγές αδυνατίσματος: Κρεμμυδόσουπα:

– Υλικά: 16 μεγάλα πράσινα κρεμμύδια, 1 ή 2 κονσέρβες ντομάτας (1 ολόκληρη και 1 τεμαχισμένη), 1 μεγάλο κεφάλι λάχανο, 2 πράσινες πιπεριές, 1 μάτσο σέλινο, 1 πακέτο μείγμα κρεμμυδόσουπας (Knorr), 1 μεγάλο καρότο, αλάτι, πιπέρι.

– Εκτέλεση: Κόβουμε τα λαχανικά σε μικρά ή μεσαία κομμάτια και τα καλύπτουμε με νερο. Βάζουμε το μείγμα να βράσει για 10 λεπτά, μετά σιγοβράζουμε μέχρι τα λαχανικά να μαλακώσουν.

Συνταγές αδυνατίσματος

Συνταγές αδυνατίσματος: Ντοματόσουπα με ντρέσινγκ γιαουρτιού:

– Υλικά: 6 μεγάλες ώριμες ντομάτες ξεφλουδισμένες, 1/4 φλιτζ. Ελαιόλαδο, 1 ξηρό κρεμμύδι ψιλοκομμένο, 1 σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο, 1 καρότο ψιλοκομμένο, 1 κομμάτι πράσο ψιλοκομμένο, 1 κλωνάρι σέλερι ψιλοκομμένο,

5-6 ασπρομανίταρα σε φετάκια, 1 κ.σ. πελτέ ντομάτας, 500 γραμ. ζωμός κότας ή ζεστό νερό (εάν δεν έχουμε ζωμό στο ψυγείο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έτοιμο κύβο), 1 κ.γλ. ζάχαρη, αλάτι, φρεσκοτριμμένο πιπέρι, 1 κεσεδάκι γιαούρτι.

– Εκτέλεση: Στο ελαιόλαδο, σε μέτρια φωτιά, σοτάρουμε το κρεμμύδι, το πράσο, το σέλερι, το καρότο και τα μανιτάρια για 7΄-8΄, να γίνουν διάφανα (όχι να πάρουν χρώμα).


Προσθέτουμε τον πελτέ, τη ζάχαρη, τις ντομάτες χοντροκομμένες, καθώς επίσης και το ζωμό. Σκεπάζουμε την κατσαρόλα και σιγοβράζουμε για 35΄.

Πολτοποιούμε τη σούπα στο ειδικό μηχάνημα ή στο μίξερ και αλατοπιπερώνουμε.

14 αποτελεσματικοί τρόποι για να χάσετε βάρος εύκολα χωρίς δίαιτα ή γυμναστική

Σερβίρουμε σε ένα μεγάλο μπολ ή μέσα σε βαθιά πιάτα. Γαρνίρουμε κάθε πιάτο με γιαούρτι και λίγο ψιλοκομμένο βασιλικό (προαιρετικά).

Εάν θέλουμε, ανακατεύουμε ελαφρά το γιαούρτι για να κάνουμε σχέδιο μαρμάρου στο πιάτο (από κόκκινο μέχρι άσπρο).

Συνταγές αδυνατίσματος: Κολοκυθόσουπα με μουστάρδα και αμύγδαλα

– Υλικά (για τέσσερα άτομα): 800 γρ. κολοκύθας, 100 γρ. μουστάρδας, 40 γρ. αμύγδαλα, 40 γρ. παρμεζάνας, 200 γρ. ντομάτες, 50 γρ. σέλινο, 50 γρ. καρότα, δύο φύλλα δάφνης, 100 γρ. κρεμμύδια, λευκό κρασί, λάδι και αλάτι.

– Εκτέλεση: Κόβουμε όλα τα λαχανικά, τα πλένουμε και τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα με λάδι. Ψήνουμε σε χαμηλή φωτιά, προσθέτουμε το λευκό κρασί, καλύπτουμε το μίγμα με νερό και ψήνουμε για 20 λεπτά.

Μετά το τέλος του βρασμού προσθέτουμε το λάδι, το αλάτι και τριμμένα τα αμύγδαλα και την παρμεζάνα. Αμέσως μετά περιχύνουμε με τη μουστάρδα.

Συνταγές αδυνατίσματος: Σούπα λαχανικών

– Υλικά: 5 μεγάλα πράσινα κρεμμύδια, 1 ματσάκι σέλινο, 2 πράσινες πιπεριές, 1 κολοκυθάκι, 1 καρότο, 3 μεγάλες ντομάτες, 150 γρ. μανιτάρια pleurotus,

2 κύβοι λαχανικών, 2 κουταλιές της σούπας ντοματοπελτέ, αλατοπίπερο, Κρόκο Κοζάνης, και λοιπά μυρωδικά της αρεσκείας σου.

– Εκτέλεση: Κόβουμε τα λαχανικά σε μικρούς, έως μεσαίους κύβους, τα βάζουμε στην κατσαρόλα και προσθέτουμε νερό μέχρι να καλυφθούν τα λαχανικά. Βράζουμε τα σε δυνατή φωτιά για 10 λεπτά.

Στο ενδιάμεσο προσθέτουμε τους κύβους λαχανικών, τις 2 κουταλιές ντοματοπελτέ και 4-5 τριχούλες Κρόκο Κοζάνης. Χαμηλώνουμε το θερμοστάτη στο μισό και σιγοβράζουμε μέχρι τα λαχανικά να αρχίσουν να χυλώνουν.

Τέλος περνάμε τα λαχανικά από το μπλέντερ, μέχρι να λειώσουν και ξαναπροσθέτουμε το ζωμό.

Συνταγές αδυνατίσματος: Σούπα με λαχανικά, πατάτες και ψάρι

– Υλικά (για τέσσερα άτομα): 400 γρ. διάφορα λαχανικά, 600 γρ. πατάτες, 4 φιλέτα λευκό ψάρι, 400 γρ. ντοματάκια, 100 γρ. πράσινες ελιές, δύο κρεμμύδια, λάδι, αλάτι.

Καθαρίζετε και κόβετε τα κρεμμύδια, προσθέτετε τα κομμένα λαχανικά.

– Εκτέλεση: Καθαρίζουμε τις ντομάτες, τις βράζουμε για δέκα δευτερόλεπτα. Αφαίρουμε τον φλοιό και τις κόβουμε στα τέσσερα, αφαιρώντας τους σπόρους.

Σε μια μεγάλη κατσαρόλα ρίχνουμε τα λαχανικά, τις πατάτες, τα κρεμμύδια και τις ελιές και τα αφήνουμε να σιγοψηθούν σε λίγο λάδι. Μετά καλύπτετε το μίγμα με νερό και προσθέτομε τις ντομάτες.

Αυτά Τα Τρόφιμα Ενισχύουν Την Απώλεια Βάρους Και Χαρίζουν Επίπεδη Κοιλιά

Ψήνουμε για 15 λεπτά. Ταυτόχρονα ψήνουμε χωριστά το ψάρι σε νερό, το προσθέτουμε στην κατσαρόλα με το μίγμα λαχανικών και ψήνουμε για άλλα πέντε λεπτά.

Συνταγές αδυνατίσματος: Σούπα με ρεβίθια, γαρίδες και πέστο

– Υλικά (για τέσσερα άτομα): 200 γρ. ρεβίθια, σέλινο, ένα καρότο, 40 γρ. κρεμμύδι, 280 γρ. γαρίδες, 20 γρ. μυρωδικά, βασιλικός, 20 γρ. παρμεζάνας, 5 γρ. καρύδια, λίγο σκόρδο, λάδι, αλάτι.

– Εκτέλεση: Αφήνουμε τα ρεβίθια σε κρύο νερό για τουλάχιστον οκτώ ώρες, ξεπλένουμε και τα βάζουμε σε μια κατσαρόλα.


Κόβουμε και πλένουμε τα καρότα, το κρεμμύδι και το σέλινο, τα προσθέτουμε στα ρεβίθια και τα μυρωδικά και βράζουμε για μια ώρα. Προσθέτουμε τον βασιλικό, τα κρεμμύδια και όλα τα υπόλοιπα υλικά.

Σε ένα τηγάνι ψήνουμε τις γαρίδες. Ενώνουμε μίγμα και γαρίδες και σερβίρουμε.

Συνταγές αδυνατίσματος: Μανιταρόσουπα

– Υλικά (για τέσσερα άτομα): 800 γραμμ. μανιτάρια, λίγο σκόρδο, 10 γρ. μαϊντανός, 100 γρ. γάλα, 20 γρ. αλεύρι, 4 φρυγανιές, λευκό κρασί, λάδι και αλάτι.


enimerotiko.gr
7 σούπες για μεσημεριανό ή βραδινό φαγητό με ελάχιστες θερμίδες για όσους προσπαθούν να αδυνατίσουν 7 σούπες για μεσημεριανό ή βραδινό φαγητό με ελάχιστες θερμίδες για όσους προσπαθούν να αδυνατίσουν Reviewed by admin on Μαρτίου 17, 2020 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.