Δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Πολλοί διατροφολόγοι προτείνουν τις δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες καθώς οι υδατάνθρακες αποτελούν μια πηγή ενέργειας που μετατρέπεται σε αποθέματα λίπους όταν δεν χρησιμοποιούνται από το σώμα.

Πέραν αυτού, στην εποχή μας καταναλώνουμε υπερβολικές ποσότητες επεξεργασμένων και κακής ποιότητας υδατανθράκων.

Θα χρειαστεί επίσης να αποφύγετε τις τροφές ολικής άλεσης επειδή πολύ συχνά παρασκευάζονται με άσπρο αλεύρι και πρόσθετα σιτηρά, συμβάλλοντας στην απόκτηση βάρους.

 

Θα μπορείτε να καταναλώνετε μικρές ποσότητες συγκεκριμένων τροφών ολικής άλεσης:

Ρύζι
Βρώμη
Κινόα
Κεχρί

Μπορείτε να καταναλώνετε μικρές ποσότητες από αυτές τις τροφές κατά το πρωινό και το μεσημεριανό σας γεύμα αλλά ποτέ στο βραδινό.

Κατά συνέπεια, θα πρέπει να αυξήσετε την πρόσληψη πρωτεϊνών και λιπαρών όσο περίεργο και αν σας φαίνεται αυτό. Να επιλέγετε πάντα φυσικά, μη επεξεργασμένα, υψηλής ποιότητας προϊόντα που μπορούν να χωνευτούν εύκολα.

 

Για πρωτεΐνες δοκιμάστε:

Λευκό κρέας, βιολογικό κατά προτίμηση
Ψάρια
Τυρί
Αβγά
Λαχανικά
Ξηρούς καρπούς (μόνο μια χούφτα την ημέρα) και σπόρους

 

Όσον αφορά στα λίπη, μπορείτε να συμπεριλάβετε τα εξής:

Φυτικά λάδια όπως ελαιόλαδο, λινέλαιο, λάδι καρύδας, σιτέλαιο ή σησαμέλαιο
Αβοκάντο
Καρύδια (και πάλι μόνο μια χούφτα την ημέρα) και σπόρους

 

Δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες

Δείτε κι άλλα θέματα ΕΔΩ

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram

Ευχαριστούμε για την επίσκεψη. Με αγάπη

  Βάλτε τη Βρώμη οπωσδήποτε στη διατροφή σας!

Αφήστε μια απάντηση