Ακολουθήστε την δίαιτα της Κάτιας Ζυγούλη και θα εκπλαγείτε!

Ακολουθήστε την δίαιτα της Κάτιας Ζυγούλη

Η δίαιτα της Κάτιας Ζυγούλη

Η Κάτια Ζυγούλη είναι κορμάρα και εδικά μετά την γέννηση του Ρουβά junior, καταφέρνει να δείχνει σαν να είναι έτοιμη για πασαρέλα.

Διάβασε παρακάτω και μάθε όλα τα μυστικά της διατροφής της κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και ακολούθησέ τα για κορμί σαν της Ζυγούλη!

 

Ακολουθήστε την δίαιτα της και θα εκπλαγείτε!

Το μυστικό: πολλά ψητά, πολλά λαχανικά και φρούτα είναι το μυστικό της Κάτιας που όχι μόνο την βοήθησε να μην πάρει κιλά και να διατηρήσει το κορμί της αλλά κιόλας για να παίρνει τις πολύ σημαντικές για τον οργανισμό της βιταμίνες.

 

Χάσε 6 Κιλά Σε 6 Μέρες Με Αυτή Την Χημική Δίαιτα!

Η δίαιτα της Κάτιας Ζυγούλη

Το διατροφικό πρόγραμμα της Κάτιας

 

Το διατροφικό πρόγραμμα της Κάτιας

 

Πρωινό:

ένα ποτήρι γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ή μούσλι και φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα ή ένα ποτήρι φυσικός χυμός και ένα τοστ με κασέρι ή άσπρο τυρί ή ένα κουλούρι σουσαμένιο με κασέρι ή άσπρο τυρί ή 1 ποτήρι γάλα και 2 φέτες ψωμί με φυτική μαργαρίνη και μέλι ή μαρμελάδα ή ταχίνι με μέλι.

 

Μεσημεριανό:

για αρχή πάντα η Κάτια επιλέγει ένα μεγάλο μπολ σαλάτα πριν το γεύμα και 1 μερίδα μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας, με λαχανικά και άσπρο τυρί ή κεφαλοτύρι ή μια μερίδα κοτόπουλο ψητό με βραστές πατάτες ή ρύζι και σαλάτα ή 1 μερίδα φασολάκια ή μπάμιες ή μπριάμ με λαχανικά εποχής.

 

Το βραδινό της

είναι πάντα πλούσιο σε βιταμίνες και ελαφρύ: πολύχρωμες σαλάτες ή λαχανικά στον ατμό είναι οι βασικές βραδινές της επιλογές.

Τα σνακ της λιγούρας που επιλέγει είναι: μπάρες δημητριακών, φρουτοσαλάτα με καρύδια και μέλι ή 1 γιαούρτι με 2-3 κριτσίνια και άφθονου φυσικούς χυμούς, γιατί δεν είσαι η μόνη που έχει τις λιγουρίτσες της!

  Χάσε κιλά με τη δίαιτα του κρασιού - Θα πάθεις πλάκα με τα αποτελέσματα

 

Tip:

η Κάτια κάθε φορά που ένιωθε πείνα μασουλούσε ένα κριθαρένιο παξιμάδι, ενώ αντί για αναψυκτικό προτιμούσε παγωμένο τσάι χωρίς ζάχαρη που έφτιαχνε με τα χεράκια της που εμπλούτιζε με μια κουταλιά μέλι για να γίνει ακόμη πιο δυναμωτικό.

5 έξυπνοι τρόποι για να χάσετε λίπος από την περιοχή της κοιλιάς, χωρίς καθόλου άσκηση!

Τα «ναι» και «όχι» της Κάτιας:

ξέχασε τον καφέ! Για εννιά μήνες η Κάτια έκοψε τον καφέ για να μην δημιουργήσει πρόβλημα στο μωράκι της ενώ μια φορά την εβδομάδα έκανε την παρασπονδία της και έτρωγε τη σοκολατίτσα της!

 

athensmagazine.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: