Η αυστηρή Ρωσική δίαιτα: Θα χάσεις 8 κιλά σε 1 εβδομάδα!

Η αυστηρή Ρωσική δίαιτα: Θα χάσεις 8 κιλά σε 1 εβδομάδα!

Μόνο αν την ακολουθήσεις κατά γράμμα!

Μια αυστηρή χημική Ρώσικη δίαιτα διαστήματος που υπόσχεται πως θα χάσετε 8 κιλά σε 1 εβδομάδα!


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Η δίαιτα αυτή ονομάζεται λανθασμένα «Ρωσική δίαιτα διαστήματος» καθώς είναι αμερικανική και ονομάστηκε έτσι λόγου του αμερικανικού μάρκετινγκ.Οι φήμες λένε ότι το όνομα αυτό έκανε την δίαιτα περιζήτητη.

Οι υποστηρικτές της προειδοποιούν :

«Για να επιτύχετε το στόχο σας πρέπει να ακολουθήσετε την δίαιτα αυτή αυστηρά και πειθαρχημένα. Η οποιαδήποτε παραλλαγή θα αλλοιώσει το αποτέλεσμα!»

Επίσης θα παρατηρήσετε ότι η δίαιτα αυτή μοιάζει πολύ με την δίαιτα ΝΑΣΑ.

To Μενού 7 ημερών (δεν είναι ενδεικτικό. Πρέπει να το ακολουθήσετε κατά γράμμα):

Η μέθοδος που κόβει την όρεξη και αδυνατίζει

*Κόκκινο κρέας: Με κόκκινο κρέας εννοείτε το βοοειδές, χοιρινό, αρνίσιο αλλά και κατσικίσιο κρέας. Τα πουλερικά ανήκουν στο άσπρο κρέας.

*Πράσινη σαλάτα: Μια πράσινη σαλάτα μπορεί να αποτελείται από μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο, σέλινο και ότι άλλο σκούρο – πράσινα φυλλώδη λαχανικά μπορείτε να βρείτε.

* 1dl = 100 ml και ένα φλιτζάνι = 250 ml


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Ημέρα 1:

Πρωινό: Καφές.
Μεσημεριανό: 2 αυγά (καλύτερα βραστά) και 1 ντομάτα.
Δείπνο: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας* και πράσινη σαλάτα*

Ημέρα 2:

Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στην τοστιέρα ή φρυγανιά).
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινο κρέας και πράσινη σαλάτα

Δείπνο: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν και 2,8 dl* γιαούρτι.

Ημέρα 3:

Πρωινό: Καφές και μια φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα).
Μεσημεριανό: Πράσινη σαλάτα, 1 μανταρίνι και 1 ντομάτα.

Δείπνο: 100 γραμμάρια ζαμπόν, φρουτοσαλάτα, 2 αυγά.

Ημέρα 4:

Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά).
Μεσημεριανό: Περίπου 150 γραμμάρια τυρί – κασέρι, 1 αυγό(καλύτερα βραστό), 1 καρότο.
Δείπνο: Φρουτοσαλάτα και γιαούρτι.

  Παππούς 107 ετών μας διδάσκει τι είναι πιο σημαντικό στη ζωή

Ημέρα 5:

Πρωινό: Περίπου 150 γραμμάρια ζαμπόν, 2,5 dl καρότα.
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια μαγειρεμένο ψάρι, 1 ντομάτα.
Δείπνο: Περίπου 250 γραμμάρια κόκκινου κρέατος.

Ημέρα 6:

Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά).
Μεσημεριανό: 1/4 ψημένο κοτόπουλο και εσπεριδοειδεί (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι).
Δείπνο: Δύο αυγά, 2,8 dl ωμά καρότα.

Ημέρα 7:

Πρωινό: Καφές και 1 φέτα τοστ ψωμί (στη τοστιέρα ή φρυγανιά).
Μεσημεριανό: Περίπου 200 γραμμάρια κόκκινου κρέατος* και εσπεριδοειδεί (πορτοκάλι ή λεμόνι ή λάιμ ή γκρέιπφρουτ ή περγαμόντο ή μανταρίνι)..

Με αυτές τις 7 τροφές θα καταφέρεις να χάσεις τα κιλά που θες!

Δείπνο: Τίποτα που δεν υπερβαίνει τις 500 θερμίδες.

*Κόκκινο κρέας: Με κόκκινο κρέας εννοείτε το βοοειδές, χοιρινό, αρνίσιο αλλά και κατσικίσιο κρέας. Τα πουλερικά ανήκουν στο άσπρο κρέας.

*Πράσινη σαλάτα: μια πράσινη σαλάτα μπορεί να αποτελείται από μαρούλι, σπανάκι, ρόκα, μαϊντανό, άνηθο, σέλινο και ότι άλλο σκούρο – πράσινα φυλλώδη λαχανικά μπορείτε να βρείτε.

* 1dl = 100 ml και ένα φλιτζάνι = 250 ml


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Κριτική στην αυστηρή χημική Ρωσική δίαιτα διαστήματος :

Η ρωσική διαστημική δίαιτα είναι ίσως μια από τα πιο περίεργες δίαιτες και ίσως μια από τις χειρότερες, συμφώνα με τους περισσότερους διατροφολόγους.

Οι προαγωγοί του προϊόντος υποστηρίζουν πως αν: «ακολουθήσετε αυστηρώς και κατά γράμμα το μενού «επτά ημέρες δίαιτα» θα χάσετε 8 κιλά μέσα σε μια εβδομάδα». Κάτι το οποίο αμφισβητείται!

Η διατροφή δεν είναι επιπλέον από τη Ρωσία, αλλά λέγεται ότι είναι μια αμερικανική εφεύρεση που έχει διατεθεί στο εμπόριο με έξυπνο τρόπο, κάτι που δίνει έξτρα τροφή στους αντίπαλους – κριτές.

  Χρόνια Πολλά ...giortazo.gr

Η δίαιτα αυτή μοιάζει πολύ με την δίαιτα ΝΑΣΑ.

youweekly.gr

Αφήστε μια απάντηση