Δίαιτα Banting – Χάνεις μόνο λίπος σε χρόνο ρεκόρ

Η Δίαιτα Banting δεν κάνει λάθη – Χάνεις μόνο λίπος σε χρόνο ρεκόρ

Η Δίαιτα Banting

 

Έχετε ακούσει ποτέ για την δίαιτα Banting; Όσοι την έχουν δοκιμάσει υποστηρίζουν πως δεν κάνει λάθη και χάνεις μόνο λίπος σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

 

Δίαιτα Banting την βάλαμε στο μικροσκόπιο ώστε να δείτε τα υπέρ και τα κατά, και να αποφασίσετε αν τελικά σας ταιριάζει.

 

Η φιλοσοφία πίσω από την δίαιτα Banting

Πρόκειται για μια δίαιτα απώλειας βάρους που στηρίζεται στη μειωμένη πρόσληψη υδατανθράκων και στην αυξημένη πρόσληψη λίπους. Η δίαιτα αυτή πήρε το όνομα της από το δημιουργό της, τον William Banting έναν παχύσαρκο εργολάβο κηδειών.

Ο ίδιος απογοητευμένος από τις πολλαπλές και ποικίλες προσπάθειές του να χάσει βάρος, θεώρησε πως η αιτία της αποτυχίας του ήταν η αυξημένη κατανάλωση συγκεκριμένων τροφίμων πλούσια σε σάκχαρα και άμυλο, όπως το γάλα, το βούτυρο, το ψωμί, οι πατάτες, η ζάχαρη και η μπύρα.

 

Πλεονεκτήματα

Αυξημένο αίσθημα κορεσμού
Απώλεια βάρους
Βελτίωση κάποιων μεταβολικών δεικτών

Μειονεκτήματα

Αυξημένη πιθανότητας εμφάνισης έλλειψης μικροθρεπτικών συστατικών, εξαιτίας του αποκλεισμού πολλών ομάδων τροφίμων (όπως δημητριακών, φρούτων και κάποιων λαχανικών)
Αυξημένη παραγωγή αζώτου από την υψηλή παρουσία πρωτεϊνών, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε δυσλειτουργία του νευρικού συστήματος

Τι έτρωγε ο άνθρωπος πίσω από την δίαιτα Banting

Για πρωϊνό, έτρωγε τέσσερις ή πέντε ουγκιές μοσχαρίσιο κρέας, αρνί, συκώτι, ψητό ψάρι, μπέικον ή οποιοδήποτε κρύο κρέας εκτός από χοιρινό, μια μεγάλη κούπα τσάι (χωρίς γάλα ή ζάχαρη), ένα μικρό μπισκότο ή μία ουγκιά ξερό τοστ.

Για μεσημεριανό, πέντε ή έξι ουγκιές οποιοδήποτε ψάρι εκτός από σολωμό, οποιοδήποτε κρέας εκτός από χοιρινό, οποιοδήποτε λαχανικό εκτός από πατάτες, μια ουγκιά ξερό τοστ, τα φρούτα ενός γλυκού, οποιοδήποτε πουλερικό ή κυνήγι και δύο ή τρία ποτήρια καλό κόκκινο κρασί (κλαρέτ), σέρυ ή κρασί Μαδέρα – η σαμπάνια, το πόρτο και η μπύρα απαγορεύονταν.

  Πώς να αντιμετωπίσετε την αυξημένη όρεξη

Για απογευματινό, δύο ή τρεις ουγκιές φρούτα, ένα ή δύο παξιμάδια και ένα φλυτζάνι τσάι χωρίς γάλα ή ζάχαρη.

Για δείπνο, τρεις ή τέσσερις ουγκιές κρέας ή ψάρι όμοια με το μεσημεριανό, με ένα ή δύο ποτήρια κόκκινο κρασί.

Σαν ποτό προ του ύπνου, αν ήταν αναγκαίο, έπινε ένα ποτήρι του ουίσκι γκρογκ – τζιν, ουίσκι ή μπράντυ χωρίς ζάχαρη – ή ένα ή δύο ποτήρια κόκκινο κρασί ή σέρυ.

Κάθε πρωί έπαιρνε μια κουταλιά ειδικό τονωτικό, που ονομαζόταν “Βάλσαμο της Ζωής” (Balm of Life), αναμεμιγμένο με ένα ποτήρι του κρασιού νερό.

 

thebody.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση