Δίαιτα και κατακράτηση υγρών: θα πεις αντίο στην κατακράτηση

Δίαιτα και κατακράτηση υγρών

Δίαιτα και κατακράτηση υγρών: με αυτή τη δίαιτα θα πεις αντίο στην κατακράτηση

 

Γιατί είσαι διαρκώς φουσκωμένη; Η κατακράτηση υγρών είναι η απάντηση στις εύλογες απορίες σου.

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Πας ωραία ωραία να βάλεις το μπικίνι σου, να ρίξεις την πρώτη σου βουτιά σαν άνθρωπος, και βλέπεις την κοιλίτσα σου να εξέχει επικίνδυνα.

Τι έγινε; Μα εσύ προσέχεις, δεν τρως πολύ, τρως σωστά. Γιατί είσαι διαρκώς φουσκωμένη; Η κατακράτηση υγρών είναι η απάντηση στις εύλογες απορίες σου.

Και τώρα, τι κάνουμε; Πώς ξεφουσκώνουμε;

Δοκίμασε την waterfall diet, τη δίαιτα που μπορεί να απελευθερώσει το περιττό υγρό μέσω της ούρησης. Η waterfall diet θα σε βοηθήσει να εντοπίσεις ποιες τροφές δεν μπορεί να αφομοιώνει σωστά ο οργανισμός σου, με αποτέλεσμα την υψηλότερη απελευθέρωση ισταμίνης.

 

Δίαιτα και κατακράτηση υγρών

Φάση 1:

Για 2 μήνες τρως: λαχανικά, φρούτα, καφέ ρύζι, φασόλια, ξηρούς καρπούς, σπόρους, ψάρια, κοτόπουλο και προϊόντα σόγιας.

Αποφεύγεις: Τις τροφές με βάση το σιτάρι, τα προϊόντα από αλεύρι, (ψωμί, ζυμαρικά) τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κόκκινο κρέας, τη ζάχαρη, τον καφέ, το αλκοόλ, τα αυγά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα.

 

Φάση 2:

Διαρκεί 4 εβδομάδες.

Προσθέτεις μια “απαγορευμένη” κατηγορία τροφών κάθε εβδομάδα και παρακολουθείς το βάρος σου ή συμπτώματα όπως κόπωση, πονοκέφαλοι ή συμφόρηση. Έτσι θα καταλάβεις εάν είσαι αλλεργική ή έχεις δυσανεξία σε συγκεκριμένες τροφές.

Την 1η βδομάδα προσθέτεις: Κράκερ σίτου, αλεύρι σίτου ή ζυμαρικά σίτου χωρίς αυγό.
Τη 2η βδομάδα: Τυρί, γιαούρτι και αγελαδινό γάλα.
Την 3η βδομάδα: Αυγά.
Την 4η βδομάδα: Μαγιά.

 

Φάση 3:

Στην τελική φάση της δίαιτας, θα έχεις κατασταλάξει στις διατροφικές συνήθειες που θα έχεις από δω και στο εξής ενώ το 90% της διατροφής σου θα αποτελείται μόνο από τροφές που έτρωγες στη Φάση 1 και το υπόλοιπο 10% τροφές που έβαλες σταδιακά στη Φάση 2.

  Πώς θα ξεφορτωθούμε το επίμονο λίπος

Tip: Μην ξεχνάς πριν αρχίσεις οποιαδήποτε δίαιτα, να συμβουλεύεσαι τον γιατρό και τον διατροφολόγο σου.

 

allyou.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: