Θέλεις να δοκιμάσεις το Intermittent Fasting; Δες τι πρέπει να προσέξεις!

Intermittent Fasting

Intermittent Fasting

 

Μπορεί να είναι μεγάλη τάση εδώ και μερικούς μήνες αλλά το Intermittent Fasting έχει αποτέλεσμα.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διατροφής το οποίο έχει να κάνει με τις ώρες που επιτρέπεται να τρως μέσα στην ημέρα σου.

Αυτό που ουσιαστικά πρέπει να κάνεις είναι να αποφασίσεις ποιο διάστημα μέσα στην ημέρα σου θα τρως όλα σου τα γεύματα και ποιο θα κάνεις νηστεία-δεν θα τρως δηλαδή τίποτα.

Μπορείς να αποφασίσεις ότι θα τρως τα γεύματά σου μέσα σε 10 ώρες και τις υπόλοιπες 14 δεν θα τρως τίποτα. Μπορείς να κάνεις το ίδιο για 8 ώρες και για 16 να μην τρως τίποτα ή για 6 ώρες και για 18 να μην τρως τίποτα.

Έχοντας κάνει το Intermittent Fasting έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα τα οποία και μοιράζομαι μαζί σου.

 

Άσκηση:

Παρόλο που η γυμναστική δεν είναι απαραίτητη σίγουρα βοηθάει πολύ. Μόλις 30 λεπτά την ημέρα είναι αρκετά για να δεις ακόμα πιο γρήγορα αποτελέσματα.

 

Νερό:

Το να διατηρείσαι ενυδατωμένη μέσα στην ημέρα είναι απαραίτητο. Πίνε νερό κυρίως τις ώρες που δεν επιτρέπεται να φας τίποτα.

 

Καφές:

Επιτρέπεται να πίνεις καφέ τις ώρες που δεν μπορείς να τρως αλλά καλό είναι να τον πίνεις χωρίς γάλα και χωρίς ζάχαρη.

 

Δοκίμασε το κόλπο με το αλάτι:

Πεινάς; Ρίξε λίγο αλάτι στον καρπό σου και γλειψ’το. Για κάποιο λόγο αυτό το κόλπο θα σε βοηθήσει να σταματήσεις να πεινάς για αρκετή ώρα.

 

Να είσαι ευέλικτη:

Καλό είναι να τηρείς τις ώρες που τρως και δεν τρως ευλαβικά. Αν, όμως, ξέρεις ότι μια μέρα θα πρέπει να φας κάποιες άλλες ώρες τότε μετέφερε το 10ωρο,8ωρο ή 6ωρο σε άλλο χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα μόνο για εκείνη την ημέρα. Από την επόμενη συνέχισε κανονικά το πρόγραμμα που σε βολεύει.

  Ποιοι χυμοί είναι «παγίδες» στη δίαιτα – Ποιοι είναι οι καλύτεροι

Φυσικά μπορείς να κάνεις το Intermitted Fasting διαλλειματικά. Αυτό σημαίνει πως μπορείς, για παράδειγμα, να αποφασίσεις ότι θα το κάνεις 3 ή 4 φορές την εβδομάδα και πως τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας θα τρως κανονικά.

 

keepup.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

 

Δείτε κι άλλα θέματα ΕΔΩ

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram

Ευχαριστούμε για την επίσκεψη. Με αγάπη

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: