4 τρόποι για να σταματήσετε να τρώτε γλυκά

4 τρόποι για να σταματήσετε να τρώτε γλυκά

4 τρόποι για να σταματήσετε να τρώτε γλυκά

 

Μικρά κολπάκια που θα διώξουν μακριά την «ανάγκη» να φάμε κάτι γλυκό.

Σε αυτό το άρθρο δεν θα μιλήσουμε για τα προβλήματα υγείας- δεν προσθέτει μόνο κιλά- που δημιουργεί η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης, αφού λίγο πολύ είναι όλα γνωστά αλλά στο πως θα την περιορίσουμε.

Αφού, λοιπόν, υπενθυμίσουμε ότι η συνιστώμενη ποσότητα ημερησίως δεν πρέπει να ξεπερνά τα έξι κουταλάκια του γλυκού ζάχαρη για γυναίκες και εννέα για άνδρες προχωράμε σε μικρά κολπάκια που θα μας βοηθήσουν να φτάσουμε στον στόχο μας.

Πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε κρατείστε για μία εβδομάδα αναλυτικές σημειώσεις κάθε μέρα με το πότε νιώθετε την ανάγκη να φάτε ζάχαρη και πόση καταναλώνεται ημερησίως.

 

4 τρόποι για να σταματήσετε να τρώτε γλυκά

Και ξεκινάμε:

 

Πίνετε πολλά υγρά

Εννοείται όχι τυποποιημένα προϊόντα που περιέχουν μεγάλες ποσότητες ζάχαρης. Η αφυδάτωση αυξάνει την επιθυμία για γλυκά και γενικά ανοίγει την όρεξη. Θα προτείναμε να πίνετε αρκετό νερό-ιδανικά δύο λίτρα ημερησίως- ή έχετε έτοιμα αγαπημένες γεύσεις τσαγιών ή φάτε κάποιο φρούτο.

 

Εντάξτε στην ζωή σας τον κανόνα των πέντε ή περισσοτέρων μικρών γευμάτων

Είναι γνωστό ότι όταν μένουμε πολλές ώρες νηστικοί πέφτουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και αναγκαζόμαστε να θέλουμε ζάχαρη για να ανέβουν γρήγορα. Επομένως, έχουμε μαζί μας έτοιμα μικρά γεύματα ή σνακ και κάθε τρις με τέσσερις ώρες τρώμε κάτι.

Αποβάλετε «κακές» και στρεσογόνες σκέψεις

Προφανώς δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου. Ωστόσο, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι όταν πιεζόμαστε συναισθηματικά από κάτι ψάχνουμε απεγνωσμένα για κάτι γλυκό… Βρείτε δημιουργικούς τρόπους να ξεφεύγετε από τα άγχη της καθημερινότητας ή ξεκινήστε περπάτημα ή γυμναστική.

  Δίαιτα με ψωμί και σοκολάτα: Χάστε 3 κιλά σε μία εβδομάδα με το πιο γευστικό πρόγραμμα

 

Ύπνος, ύπνος και ύπνος

Ο οργανισμός για να ξεκουραστεί χρειάζεται επτά με οκτώ ώρες ύπνου ημερησίως ειδάλλως δεν παράγοντες σωστά οι δύο ορμόνες που ρυθμίζουν και την επιθυμία μας για ζάχαρη. Πρόκειται για την γκρελίνη και την λεπτίνη.

Μελέτη του Πανεπιστημίου του Σικάγου έδειξε ότι η αϋπνία μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της λεπτίνης κατά 18% και να αυξήσει τα επίπεδα γκρελίνης κατά περίπου 30%. Αυτές οι δύο αλλαγές από μόνες τους προκάλεσαν λαχτάρα για ζαχαρούχες τροφές.

 

apithano.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: