Η θαυματουργή δίαιτα των 15 ημέρων που θα εξαφανίσει κάθε ίχνος κυτταρίτιδας

Η θαυματουργή δίαιτα των 15 ημέρων που θα εξαφανίσει κάθε ίχνος κυτταρίτιδας

Η θαυματουργή δίαιτα των 15 ημέρων

 

Σχεδόν όλες οι γυναίκες βρίσκονται σε περίοδο δίαιτας.

Ο λόγος δεν είναι άλλος από την αρχή της νέας σεζόν που σηματοδοτεί και αλλαγές αλλά και νέους στόχους. Το πρόγραμμα που ακολουθεί παρακάτω, αναμένεται να σας βάλει σε τάξη. Δηλαδή, να χάσετε τα περιττά κιλά μέσα σε ελάχιστο χρόνο.

Πρόκειται για μία δίαιτα, την οποία αν επιχειρήσετε, το βέβαιο είναι πως θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματά της. Είναι μία δίαιτα, η οποία διαρκεί για χρονικό διάστημα 14 ημερών και μπορεί να εξαφανίσει την κυτταρίτιδα. Αναλυτικότερα, όλα όσα οφείλετε να γνωρίζετε για το συγκεκριμένο θέμα:

 

Η θαυματουργή δίαιτα των 15 ημέρων

Ακολουθούν τέσσερις κανόνες για να εξαφανίσετε την κυτταρίτιδα

Μειώστε την κατακράτηση υγρών: Αυτός είναι ο πιο σημαντικός κανόνας, έτσι πρέπει να κόψετε το αλάτι, να πίνετε περισσότερο νερό και να τρώτε περισσότερα φυσικά διουρητικά τρόφιμα, όπως μάραθο και σπαράγγια!

Κάψτε το λίπος: Αποφύγετε τροφές που θα «κολλήσουν» τον οργανισμό σας. Στόχος σας για να μειώσετε την κυτταρίτιδα είναι η απώλεια λίπους από τον οργανισμό σας.

Καθαρίστε το δέρμα σας: «Η κυτταρίτιδα φαίνεται χειρότερη στο αφυδατωμένο δέρμα», λέει η διατροφολόγος του London’s Pure Sports Medicine. Για αυτό το λόγο θα πρέπει να τρώτε αρκετά καρύδια, σπόρους, ελιές και λιπαρά ψάρια.

Μειώστε τα επίπεδα των οιστρογόνων: «Οι γυναίκες του Περού δεν έχουν κυτταρίτιδα και αυτό γιατί πιστεύω, έχουν μια διατροφή υψηλή σε φυσικά φυτοοιστρογόνα (φυτικά οιστρογόνα), η οποία εξισορροπεί τα επίπεδα των οιστρογόνων», λέει ο ειδικός της κυτταρίτιδας.

Το οιστρογόνο εμπλέκεται στην παραγωγή κυτταρίτιδας καθώς ενεργοποιεί την παραγωγή λιπωδών κυττάρων και ενθαρρύνει την κατακράτηση υγρών. Στην πραγματικότητα,

  Διώξε την κυτταρίτιδα με δύο υλικά που έχεις στην κουζίνα σου

«Μια από τις σημαντικότερες τροφές που καταπολεμούν την κυτταρίτιδα είναι ο λιναρόσπορος, ο οποίος περιέχει ρυθμιστές ορμονών που ονομάζονται λιγνάνες, οι οποίοι μειώνουν τα υπερβολικά επίπεδα οιστρογόνων». Απλά πασπαλίζετε μία-δύο κουταλιές σπόρους λιναρόσπορου (επίσης γνωστό ως λινάρι) πάνω από το πρωινό σας με δημητριακά ή κουάκερ.

 

Η θαυματουργή δίαιτα των 15 ημέρων

Οι πρώτες ημέρες του προγράμματος διατροφής

Ημέρα 1:

Πρωινό:125 γρμ γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λίπος 125g, 1 τεμαχισμένο μήλο και 1 κ.τ.γ λιναρόσπορο, 200ml χυμό cranberry

Μεσημεριανό: Σαλάτα με φύλλα από πικραλίδα και 5-6 λιαστές ντομάτες, 25 γρ τριμμένη παρμεζάνα και 100γρ κοτόπουλο σε κομματάκια. 2 φέτες ψωμί λιναρόσπορου

Βραδινό: 100γρ ψητός σολομός με απεριόριστα σπαράγγια και 3-4 μικρές ψητές πατάτες.

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 1 χούφτα καρύδια, 1 πορτοκάλι, 125 γρ τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά

 

Ημέρα 2:

Πρωινό: 1 βραστό αυγό, 2 φέτες ψωμί λιναρόσπορου, 1 κ.τ.γ ταχίνι, 200ml χυμό cranberry

Μεσημεριανό: 100γρ χούμους από αβοκάντο ή ρεβίθια, 1 κ.τ.σ λιναρόσπορο που σερβίρεται με απεριόριστα ωμά καρότα, σέλινο, κόκκινες πιπεριές και μπρόκολο στον ατμό!

Βραδινό: 100γρ στήθος κοτόπουλου στη σχάρα, με απεριόριστο κόκκινο λάχανο.

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 125γρ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, 2 μπαστουνάκια σέλινο, 1 ακτινίδιο, 1 γκρέιπφρουτ.

 

Ημέρα 3:

Πρωινό: Smoothie με 200ml, γάλα αμυγδάλου, 1 μπανάνα και 1 κ.τ.σ λιναρόσπορο. Φρουτοσαλάτα φτιαγμένη με 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι και μια μεγάλη φέτα καρπούζι κομμένη σε κομμάτια.

Μεσημεριανό: Πατατοσαλάτα με 2 μικρές ψητές πατάτες, 2 μπαστουνάκια σέλινου ψιλοκομμένα, 1 μήλο, 1 κ.τ.σ. μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά και 50γρ καπνιστό σολομό.

Βραδινό: 125γρ άπαχη μπριζόλα με απεριόριστα λαχανικά (όπως κολοκυθάκια, κόκκινες πιπεριές και μελιτζάνες) ψημένη με λίγο ελαιόλαδο και δεντρολίβανο. Σερβίρετε με 150γρ φασόλια μαυρομάτικα.

  Με αυτήν τη δίαιτα θα χάσεις 4 κιλά σε 1 μήνα και θα έχεις μία “ελεύθερη μέρα”

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 125γρ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, 1 πορτοκάλι και 1 χούφτα καρύδια.

 

Ημέρα 4:

Πρωινό: 3 μπισκότα βρώμης με 1 μπανάνα, 125γρ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με 2-3 χούφτες σμέουρων ή άλλων μούρων.

Μεσημεριανό: Σάντουιτς φτιαγμένο από δύο φέτες ψωμί από λιναρόσπορο, 75γρ ψιλοκομμένο κοτόπουλο, 1 κ.τ.σ μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά, φέτες αγγουριού και ντομάτας. Σερβίρετε 200γρ σούπα φακές.

Βραδινό: Frittata με δύο αυγά, 25γρ τριμμένο τυρί με χαμηλά λιπαρά, απεριόριστα κομμένα σπαράγγια και 2-3 φέτες ψιλοκομμένο χοιρινό ζαμπόν. Απεριόριστο μπρόκολο στον ατμό.

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 1 πορτοκάλι ή ροδάκινο, 125γρ τυρί cottage με χαμηλά λιπαρά, ανανά με 1 κ.τ.σ λιναρόσπορο και 1 μήλο, κομμένο σε φέτες και 1 κ.τ.σ φυστικοβούτυρο.

 

Ημέρα 5:

Πρωινό: 1 ψιλοκομμένο ροδάκινο, 1 αχλάδι, με 2 χούφτες σμέουρα. 125γρ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 1 κ.τ.γ λιναρόσπορο.

Μεσημεριανό: 150 ψητές πατάτες και απεριόριστη σαλάτα με λάχανο και καρότο και 1 κ.τ.σ λιναρόσπορο.

Βραδινό: 125γρ λευκό ψάρι στο φούρνο με 2-3 τεμαχισμένες ντομάτες, 5-6 μαύρες ελιές σε φέτες και ένα ψιλοκομμένο κρεμμύδι. Μπορείτε να φάτε απεριόριστο κουνουπίδι στον ατμό.

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 2 μπαστουνάκια σέλινου με 1 κουταλάκι hummus, 1 χούφτα καρύδια και 1 αχλάδι ή ροδάκινο.

 

Ημέρα 6:

Πρωινό: 40γρ βρώμη, με λίγο γάλα αμυγδάλου, 1 κ.τ.σ κανέλα και 1 κ.τ.σ λιναρόσπορο. 200ml χυμό cranberry

Μεσημεριανό: Σαλάτα με κινέζικο λάχανο, αχλάδι και σέλινο αναμεμειγμένο με 1 κ.τ.σ μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά. 100γρ ψητός σολομός

Βραδινό: 100γρ άπαχο χοιρινό, με 2 -3 φέτες φρέσκο ανανά, κομμένα κολοκυθάκια και κόκκινη πιπεριά. Μπορείτε να σερβίρετε με 50γρ καστανό ρύζι

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 2 φρούτα τις επιλογής σας, 2 χούφτες μούρα, 125γρ γιαούρτι ή τυρί cottage χαμηλά σε λιπαρά, 1 πορτοκάλι

  Αθηνά Οικονομάκου: Η δίαιτα και η γυμναστική που κάνει μετά τη γέννηση του γιου της!

 

Ημέρα 7:

Πρωινό: Smoothie από 200ml γάλα αμυγδάλου, 2-3 χούφτες μούρα, 1 μπανάνα, 1 κ.τ.σ λιναρόσπορο. 2 φέτες ψωμί λιναρόσπορου

Μεσημεριανό: 100 γρ άπαχο ψητό μοσχάρι με απεριόριστο κουνουπίδι και λάχανο

Βραδινό: 2 φέτες ψωμί με μισό αβοκάντο πολτοποιημένο, 50γρ βραστό κοτόπουλο και 200γρ σούπα ντομάτας

Σνακ που μπορείτε να φάτε αν πεινάτε: 1 χούφτα καρύδια, 1 φέτα καρπούζι ή 1 πορτοκάλι ή 1 ακτινίδιο.

 

athensmagazine.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αρέσει σε %d bloggers: