Θέλεις φλατ κοιλιά; 8 τροφές θα σε βοηθήσουν να την αποκτήσεις!

Θέλεις φλατ κοιλιά;

Θέλεις φλατ κοιλιά

8 τροφές θα σε βοηθήσουν να την αποκτήσεις!

 

Νιώθεις ότι η κοιλίτσα σου έχει αποκτήσει «σωσιβιάκι», από το οποίο θέλεις να απαλλαγείς; Η διατροφή σου είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να διορθώσεις. Εξίσου σημαντικό, να ενσωματώσεις στη ζωή σου τη γυμναστική. Αλλά ας γνωρίσουμε πρώτα τις 8 τροφές που θα σε βοηθήσουν  να «ξεφουσκώσεις» και να χάσεις πόντους από την περιοχή της κοιλιάς:

1-      Σολομός: Είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης D, η έλλειψη της οποίας στον οργανισμό συνδέεται με την παχυσαρκία και κυρίως τη συσσώρευση λίπους στην κοιλία. Τα Ω-3 λιπαρά που, επίσης θα βρειςστον σολομό και αλλά λιπαρά ψάρια, αυξάνουν τις καύσεις του μεταβολισμού σου.

2-      Αβγά: Πλούσια πηγή πρωτεϊνών και αμινοξέων, αποτελούν ιδανικό γεύμα για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, καθώς θα σου δώσουν ενέργεια. Έχουν επίσης βιταμίνη D αλλά και χολίνη, που δίνει ώθηση στον μεταβολισμό.

3-      Σπόροι μάραθου: Οι αποξηραμένοι σπόροι μάραθου είναι πολύ θρεπτικοί, περιέχουν φυτικές ίνες, μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο και βοηθούν πολύ στην πέψη. Με την κατανάλωσή τους χαλαρώνουν οι μύες του στομάχους και ξεφουσκώνεις.

 

Θέλεις φλατ κοιλιά; 8 τροφές θα σε βοηθήσουν να την αποκτήσεις

4-      Γιαούρτι: Είναι καλή πηγή ασβεστίου, που εμποδίζει την παραγωγή της ορμόνης κορτιζόλης, η οποία βοηθά στη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά. Επίσης, ένα γιαούρτι κόβει τις λιγούρες και σε χορταίνει!

5-      Ελαιόλαδο: Τα πολυακόρεστα λίπη, που βρίσκονται στο ελαιόλαδο, μειώνουν το αίσθημα πείνας, ενώ το ελαιόλαδο περιέχει μια χημική ουσία, η οποία βοηθά στη διάσπαση του λίπους στο σώμα.

6-      Δημητριακά ολικής αλέσεως: Η κατανάλωσή τους, που συνίσταται σε 180 γραμ. την ημέρα, βοηθά στη καύση λίπους και θερμίδων.

  Αυτό έβγαλε απ' τη διατροφή της η Κοκκίνου - Τι απαγορεύεται να τρώει δια ροπάλου

7-      Αγγούρι: Έχει υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και ελάχιστες θερμίδες και η κατανάλωσή του βοηθά τόσο στην απώλεια βάρους όσο και στο να διατηρούμε ενυδατωμένο στον οργανισμό μας. Ένα αγγούρι έχει μόλις 45 θερμίδες και η κατανάλωση του σε βοηθά και να ξεπρηστείς από το φούσκωμα στην κοιλιά.

8-      Νερό: Θα σε βοηθήσει να κρατήσεις την κοιλιά σας φλατ, καθώς το νερό αποβάλλει το εξτρά νάτριο (αλάτι) και τις τοξίνες από τον οργανισμό και βοηθάει να ξεφουσκώσουμε.

 

joytv.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.

Αφήστε μια απάντηση