Ξύπνα τον μεταβολισμό σου. Τροφές και tips για να χάσεις κιλά εύκολα

Ξύπνα τον μεταβολισμό σου

Ξύπνα τον μεταβολισμό σου

Τροφές και tips για να χάσεις κιλά εύκολα

 

Δεν είναι εύκολο να ξεκινήσεις γυμναστήριο ή δίαιτα.

Επειδή όμως τόσο καιρό που ήσουν στο νησί και έπινες κοκτέιλ στην παραλία ή έτρωγες στις ταβέρνες αλόγιστα, σίγουρα θα πήρες 2-3 κιλάκια, καλό είναι να ξαναμπείς σε πρόγραμμα για να ξυπνήσεις τον μεταβολισμό σου και να καταφέρεις να κάψεις το λίπος πιο εύκολα.

 

1.Μην κάνεις δίαιτα, κάνε διαλλείματα:

Μια χαμηλοθερμιδική δίαιτα σε βοηθά να χάσεις κιλά αλλά για λίγο. Μετά ο μεταβολισμός σου κοιμάται και δεν μπορείς να κάψεις θερμίδες. Για αυτό κάθε 4 εβδομάδες καλό είναι να κάνεις διαλλείματα τρώγοντας φυσιολογικά χωρίς να σκέφτεσαι τις θερμίδες, ώστε να ενισχύσεις τον μεταβολισμό σου.

 

2.Να κοιμάσαι:

Ο ύπνος σε βοηθά να χάσεις κιλά γιατί όχι μόνο μπορείς να ελέγξεις την όρεξή σου και τις θερμίδες που καταναλώνεις αλλά και γιατί δεν αφήνει τον μεταβολισμό σου να κοιμηθεί. Η έλλειψη ύπνου κάνει τον μεταβολισμό πιο αργό και αυξάνει το λίπος που αποθηκεύεται στο σώμα σου.

 

3. Κάνε ασκήσεις, ακόμα και για 5 λεπτά:

Γυρνάς από το γραφείο και είσαι κουρασμένη. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς εκεί που κάθεσαι στον καναπέ να κάνεις ασκήσεις για τους μηρούς ή να ξαπλώσεις στο πάτωμα και να κάνεις 20 push-ups ή κοιλιακούς. Ακόμα και μια μικρή βόλτα μέχρι το περίπτερο μπορεί να ξυπνήσει τον μεταβολισμό σου και να σε βοηθήσει να κάψεις ακόμα και 200 θερμίδες μέσα στην ημέρα.

 

Ξύπνα τον μεταβολισμό σου. Τροφές και tips για να χάσεις κιλά εύκολα

4.Μην αποκλείεις τους υδατάνθρακες:

Αν ακολουθείς μια δίαιτα χωρίς ή με λιγοστούς υδατάνθρακες ίσως να έχεις επιβραδύνει τον μεταβολισμό σου. Για να κάψεις περισσότερες θερμίδες καλό είναι να επιλέγεις καλούς υδατάνθρακες πριν ή μετά το γυμναστήριο ώστε να μην τους αποθηκεύεις σαν λίπος.

  Ζευγάρι 16χρονων με σύνδρομο Down χρίστηκαν βασιλιάδες στον χορό αποφοίτησης του σχολείου τους

 

5.Πρωτεΐνη στα γεύματά σου:

Η πρωτεΐνη ενισχύει άμεσα τον μεταβολισμό σου λόγω της πέψης. Για κάθε 100 θερμίδες πρωτεΐνης που καταναλώνεις παίρνεις μόνο τις 75, για αυτό εκμεταλλεύσου το και προτίμησε την τόσο στο πρωινό όσο και στο μεσημεριανό σου. Προτίμησε άπαχο κρέας, ψάρι, όσπρια, τυρί και ξηρούς καρπούς που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες.

 

joytv

Αφήστε μια απάντηση