5 τρόποι για να χάσεις κιλά χωρίς να κάνεις δίαιτα

5 τρόποι για να χάσεις κιλά χωρίς να κάνεις δίαιτα

5 τρόποι για να χάσεις κιλά χωρίς να κάνεις δίαιτα

 

Το άκουσμα και μόνο της λέξης δίαιτας προκαλεί στις περισσότερες γυναίκες άγχος, πόσω μάλλον η απόφαση να ξεκινήσουν ‘από αύριο’ να τρώνε συγκεκριμένα τρόφιμα και να στερούνται τα αγαπημένα τους γλυκά.

Αν ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν κατάφεραν ποτέ ν κάνουν μια δίαιτα και να χάσουν κιλά, τότε μην απογοητεύεσαι.

Υπάρχουν 5 τρόποι για να χάσεις κιλά, χωρίς να μπεις στη δύσκολη διαδικασία μιας δίαιτας:

 

5 τρόποι για να χάσεις κιλά χωρίς να κάνεις δίαιτα

1.Φτιάξε μόνη σου το πρόγραμμα:

Έχουμε συνηθίσει να ακολουθούμε συγκεκριμένες δίαιτες που βρίσκουμε στο διαδίκτυο ή μας δίνουν οι φίλες μας και ξεχνάμε ότι πολλές φορές έχουμε την σωστή κρίση και την γνώση να φτιάξουμε το δικό μας διαιτολόγιο ανάλογα με τις συνήθειές μας. Να τρως όταν πεινάς και να μην τρως από συνήθεια, να επιλέγεις πάντα αυτό που θεωρείς λιγότερο παχυντικό και περισσότερο φρέσκο. Ο κανόνας είναι απλός!

2.Να περνάς καλά:

Ο υγιεινός τρόπος ζωής δεν είναι ανάγκη να είναι και βαρετός. Να φροντίζεις να περνάς καλά, να μην πιέζεις τον εαυτό σου και να κάνεις πράγματα που σου αρέσουν. Έτσι θα αποφύγεις την ‘συναισθηματική υπερφαγία’, το τσιμπολόγημα αλλά και τις ανθυγιεινές επιλογές. Η ισορροπία σε ό,τι κι αν κάνεις θα σε βοηθήσει να μην χάσεις το μέτρο!

3.Μην αποκλείεις τροφές:

Όλοι γνωρίζουμε ποιες τροφές μας παχαίνουν, με αποτέλεσμα όταν τις καταναλώνουμε να νιώθουμε τύψεις. Μην καταπιέζεις τον εαυτό σου. Η απώλεια κιλών δεν έρχεται μετά από μια τέλεια δίαιτα αλλά μετά από μια διαρκή προσπάθεια που κάνεις μέσα από σωστή διατροφή και γυμναστική.

  Δίαιτα με Μπανάνες
4.Γιατί τρως τελικά;

Εάν τρως ακόμα κι όταν δεν πεινάς, καλό είναι να ερευνήσεις τους λόγους. Μήπως δεν τρως αρκετά το μεσημέρι ή μήπως η πείνα αυτή πηγάζει από κάποιο συναισθηματικό πρόβλημα; Βρες την πραγματική αιτία κι ίσως βρεις τον τρόπο για να χάσεις επιτέλους τα περιττά κιλά.

5.Επίλεξε τα σωστά τρόφιμα:

Εποχικά φρούτα και λαχανικά, άπαχο κρέας , φυτικές ίνες και υδατάνθρακες όπως το καστανό ρύζι, τα φασόλια και το καλαμπόκι είναι οι πρώτες σου επιλογές.

 

joytv

Αφήστε μια απάντηση