H δίαιτα των τριών ωρών – Το “μυστικό όπλο” της Βίκυς Καγιά για να μην παχαίνει

H δίαιτα των τριών ωρών

H δίαιτα των τριών ωρών

Το “μυστικό όπλο” της Βίκυς Καγιά για να μην παχαίνει

 

Τι είναι και πως μπορείς να την ακολουθήσεις

Από Ελένη Ζουγανέλη

 

Η Βίκυ Καγιά έχει ένα από τα πιο εντυπωσιακά κορμιά της ελληνικής showbiz, ακόμη και μετά τη γέννηση των δυο παιδιών της. Η σιλουέτα της όπως έχει αποδείξει πολλές φορές είναι πολύ γυμνασμένη, παρόλο που όπως όλες οι γυναίκες έχει κυτταρίτιδα.

Το μοντέλο – παρουσιάστρια ωστόσο, έχει καταφέρει να διατηρεί αυτές τις αναλογίες με διατροφή και γυμναστική, τα οποία μάλιστα, είναι και τα μεγαλύτερα της όπλα.

 

Η δίαιτα των τριών ωρών που έχει ακολουθήσει η Βίκυ Καγιά

Η Βίκυ Καγιά, πιστεύει στην υγιεινή αλλά όχι εξοντωτική διατροφή! «Μέσα στην ημέρα επιδιώκω να τρώω κάθε τρεις ώρες περίπου, κάνοντας μικρά και συχνά γεύματα, και προσπαθώ να καταναλώνω πολλά φρούτα και λαχανικά. Έτσι τονώνω τον μεταβολισμό μου και καίω λίπος όλη μέρα!» τονίζει η ίδια.

 

Αντί να κοιτάει συνέχεια το ρολόι, συγχρονίζεται με τα σημάδια που της δίνει το ίδιο της το σώμα, για παράδειγμα, εάν δεν πεινάσει μετά από 3 ώρες, δεν τρώει υποχρεωτικά, αλλά σε περίπτωση που πεινάσει πάρα πολύ μετά από 2,5 ώρες, τότε απολαμβάνει το επόμενο γεύμα ή σνακ που περιλαμβάνει το πρόγραμμά της.

Και κάτι σημαντικό: Τα γεύματά της δεν ξεπερνούν τις 400 θερμίδες, τα σνακ τις 100 θερμίδες και τα γλυκά τις 50 θερμίδες.

Έτσι, το σύνολο των θερμίδων που καταναλώνει την ημέρα είναι περίπου 1.450. Εννοείται πως τις ατασθαλίες της τις κάνει. «Και τηγανητές πατάτες θα φάω, και burgers, αλλά όχι συνέχεια, έχω ένα μέτρο», λέει η κριτής του «GNTΜ». Και συνεχίζει: «Δεν είμαι λαίμαργη. Τρώω μέχρι εκεί που πεινάω…».

 

H δίαιτα των τριών ωρών – Το “μυστικό όπλο” της Βίκυς Καγιά για να μην παχαίνει

Η μαμά της Μπιάνκα και του Καρόλου δεν είναι fan των προπονήσεων με βάρη και του crossfit, αφού έχει δει πως δεν ταιριάζουν στις δικές της ανάγκες, αντίθετα προτιμά τη yoga, το περπάτημα, το κολύμπι και το τζόκιγκ.

«Μου κάνουν καλό οι ασκήσεις που δεν τεντώνουν τα νεύρα μου, αλλά δουλεύουν τους μυς μου», λέει η Βίκυ, που εκτός από pilates έχει δοκιμάσει και gyrotonics, μια εναλλακτική μορφή εκγύμνανσης.

Πρόκειται για ένα είδος προπόνησης που βασίζεται στις αρχές της yoga, της κολύμβησης, του μπαλέτου, της ενόργανης γυμναστικής και του τάι τσι, και γυμνάζει όλο το σώμα ενεργοποιώντας το νευρικό σύστημα. «Έτσι το σώμα μου αποκτά ελαστικότητα, οι μύες ενδυναμώνονται και η ψυχολογική μου διάθεση βελτιώνεται», παραδέχεται.

 

Τι τρώει πρωί και βράδυ

Απλή και όμορφη στα 43 της χρόνια η Βίκυ Καγιά φροντίζει να καταναλώνει συγκεκριμένα πράγματα πρωί και βράδυ έτσι ώστε να διατηρεί αυτό το κορμί!

Πέντε γεύματα την ημέρα, τρία κυρίως και δυο σνακ, ενώ μετά από χρόνια καριέρας στο modeling έχει τέλεια αυτοπειθαρχία και στο φαγητό! Εάν θέλεις την άψογη σιλουέτα της μπορείς να ακολουθήσεις το παρακάτω ενδεικτικό μενού.

Από την Μαρία Παπαθανασίου για το περιοδιικό You

 

Πρωινό

Φρυγανιές με τυρί τύπου cottage, ψιλοκομμένη ντομάτα και λαχανικά, ένα φλιτζάνι σκέτος καφές

 

Σνακ

Μπισκότα δημητριακών ολικής άλεσης και ένα φρούτο (μήλο, αχλάδι, ακτινίδιο κλπ)

 

Μεσημεριανό και βραδινό γεύμα

Σαλάτα ή ομελέτα με φρέσκα λαχανικά. Από τις αγαπημένες τις συνταγές είναι το ψητό κοτόπουλο στήθος με λαχανικά εποχής αλλά και ο σολομός ενώ πίνει 2 λίτρα νερό την ημέρα.

 

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

  Επίπεδη κοιλιά εδώ και τώρα: Να τι δεν πρέπει να λείπει απ’ το τραπέζι σου!

Αφήστε μια απάντηση