Δοκιμασμένα διαιτητικά μυστικά για άμεσο αδυνάτισμα που διαρκεί

 

Δοκιμασμένα διαιτητικά μυστικά για άμεσο αδυνάτισμα που διαρκεί

Δοκιμασμένα διαιτητικά μυστικά για άμεσο αδυνάτισμα που διαρκεί

 

Θέλεις να χάσεις κιλά;

Το ξέρεις πως μερικές φορές η δίαιτα και η γυμναστική δεν φτάνουν για να αδυνατίσεις, αν δεν ξέρεις το σωστό τρόπο; Υπάρχουν μερικά tips που αξίζει να γνωρίζεις, κι αυτό γιατί θα σε βοηθήσουν στο αδυνάτισμα χωρίς να νιώσεις πως στερείσαι ή πως εξασθενείς τον οργανισμό σου.

Αντίθετα, με τον καιρό θα γίνουν σημάδια ώστε να ξέρεις που να στοχεύσεις σε μια ισορροπημένη διατροφή χαμηλή σε λιπαρά αλλά εξ ίσου γευστική, έτσι ώστε και να χάσεις τώρα τα περιττά κιλά, αλλά και να αποφύγεις να τα ξαναπάρεις στο μέλλον.

 

Δοκιμασμένα διαιτητικά μυστικά για άμεσο αδυνάτισμα που διαρκεί

 

1. Λίγη πείνα δεν κάνει κακό:

Αν έχεις προγραμματίσει σωστά το πλάνο διατροφής σου, τότε πριν από κάθε γεύμα είναι αναμενόμενο να νιώθεις ένα ελαφρύ αίσθημα πείνας. Αυτό είναι το σημάδι του οργανισμού σου πως είναι έτοιμο για… τροφοδοσία!

 

2. Δεν χρειάζεται να στερηθείς:

Το να εξαναγκάσεις τον εαυτό σου σε στέρηση των τροφών που αγαπάς δεν θα σε βοηθήσει να αδυνατίσεις, αφού κατά κανόνα έχουμε την τάση να θέλουμε αυτό που δεν μπορούμε να έχουμε. Συχνά μάλιστα διστάζουμε να ξεκινήσουμε μια δίαιτα γι’ αυτό ακριβώς το λόγο.

Δε χρειάζεται να θυσιάσεις τα αγαπημένα σου φαγητά. Απλά να φροντίσεις να τα τρως με μέτρο (ή ακόμα καλύτερα χρησιμοποίησέ τα σαν επιβράβευση την μια μέρα που θα ορίσεις εσύ ως cheat-day!)

 

3. Όσο πιο φρέσκο, τόσο το καλύτερο:

Αντικατέστησε τα έτοιμα φαγητά με δικά σου χειροποίητα με φρέσκα συστατικά. Η άνεση και η ευκολία ενός έτοιμου φαγητού μπορεί να φαίνονται δελεαστικές, όμως ένα φρεσκομαγειρεμένο πιάτο, είναι ασύγκριτα πιο γευστικό και πιο θρεπτικό.

  Πόσες θερμίδες έχουν οι «σούπερ» καφέδες

 

4. Τρόφιμα ολικής άλεσης:

Οι κατεργασμένοι και επεξεργασμένοι υδατάνθρακες δεν προσφέρουν παρά περίσσιες θερμίδες με ελάχιστη θρεπτική αξία. Αντίθετα τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι γεμάτα φυτικές ίνες, που εκτός του ότι ενισχύουν την υγεία του πεπτικού σου συστήματος, θα σε κρατήσουν χορτασμένη για περισσότερη ώρα.

 

5. Το γιαούρτι είναι ο αγαπημένος σου φίλος:

Αντί για τα επιδόρπια γιαουρτιού, προτίμησε το απλό γιαούρτι. Είναι γεμάτο πρωτεΐνες χωρίς τις περιττές θερμίδες. Συν τοις άλλοις υπάρχουν άπειρες συνταγές για να δοκιμάσεις να το συνδυάσεις.

 

Δοκιμασμένα διαιτητικά μυστικά για άμεσο αδυνάτισμα που διαρκεί

6. Έξυπνα σνακ:

Μην περιορίζεσαι σε γρήγορα σνακ γεμάτα υδατάνθρακες και ζάχαρή. Οι επιλογές είναι αμέτρητες και μπορείς να συνδυάσεις τροφές που περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεϊνες και υδατάνθρακες.

Το συγκεκριμένο mix είναι ό, τι πρέπει για να επαναφορτίσεις τις μπαταρίες σου κατά τη διάρκεια της μέρας, να «κόψεις» τη φόρα στις λιγούρες και να δώσεις στον οργανισμό του τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

 

7. Προτίμησε να τρως κι όχι να πίνεις τα φρούτα σου:

Φυσικά λατρεύεις τα smoothies σου (ποια δεν θα τα λάτρευε, ούτως ή άλλως), όμως σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το να τρως ολόκληρα τα φρούτα σου, κρατώντας τις φυτικές τους ίνες ανέπαφες θα σε βοηθήσει στον να ικανοποιήσεις την πείνα σου για περισσότερη ώρα.

 

8. Ξεκίνα τη μέρα σου με υδατάνθρακες:

Μήπως είσαι κι εσύ του minimal πρωινού; Ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις. Τρώγοντας τους απαραίτητους υδατάνθρακες το πρωί έχεις περισσότερο χρόνο να τους κάψεις στη διάρκεια της μέρας.

 

9. Κάνε κράτει στα dressings:

Όσο πιο απλή κρατάς τη σαλάτα σου τόσο το καλύτερο. Προτίμησε τα πιο light χειροποίητα dressings κι αν ακόμη νιώθεις πεινασμένη, πρόσθεσε μερικούς ξηρούς καρπούς (αντί για κρουτόν ή άλλα πρόσθετα υλικά).

  Αδυνάτισμα μόνο με περπάτημα: Αναλυτικό πρόγραμμα, απόσταση και θερμίδες

 

10. Στείλε τη φριτέζα για απόσυρση:

Μπορείς να ψήσεις, να βράσεις, να μαγειρέψεις στον ατμό ή να σοτάρεις τα αγαπημένα σου φαγητά, αλλά απέφυγε όσο περισσότερο μπορείς το τηγάνισμα. Όλα αυτά τα λάδια είναι περιττές θερμίδες και κορεσμένα λίπη που σίγουρα δεν θα ήθελες να επιβαρύνουν τον οργανισμό σου.

 

11. Μείωσε σταδιακά τη ζάχαρη στο καφέ και το τσάι σου:

Μπορεί να σου κακοφανεί στην αρχή να πίνεις τον καφέ ή το τσάι σου σκέτο, αλλά πίστεψέ μας, η σιλουέτα σου θα σε ευγνωμονεί. Ένας καλός τρόπος για να ξεκινήσεις είναι αντικαθιστώντας τη ζάχαρη με μέλι.

 

12. Μαγείρεψε για έναν (άντε δύο):

Γενικά στη χώρα μας έχουμε την τάση να μαγειρεύουμε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες από αυτές που πρόκειται εν τέλει να καταναλώσουμε.

Για να αποφύγεις το δεύτερο (ή και το τρίτο) πιάτο, φρόντισε να μαγειρεύεις ακριβώς για τις μερίδες που αναλογούν σε σένα (τον αγαπημένου σου ή και το παιδί σου), χωρίς να μένουν…περισεύματα για την επόμενη μέρα, που το πιο πιθανό είναι να καταναλωθούν ή σε ένα 2ο γέμισμα του πιάτου ή το ίδιο ακριβώς απόγευμα.

 

joytv.gr

Αφήστε μια απάντηση