Tips Για Να Καταναλώνεις Λιγότερη Ζάχαρη!

4 Tips Για Να Καταναλώνεις Λιγότερη Ζάχαρη

4 Tips Για Να Καταναλώνεις Λιγότερη Ζάχαρη!

Το ξέρω ότι λατρεύεις τη ζάχαρη, κι εγώ το ίδιο!

 

Γνωρίζεις όμως πολύ καλά ότι είναι ένας από τους ορκισμένους ”εχθρούς” της σωστής διατροφής και κατά συνέπεια της υγείας μας!

Η γλυκιά αυτή απόλαυση μπορεί να ”παραμονεύει” όχι μόνο στους συνήθης υπόπτους (σοκολάτες, γλυκά, παγωτά) αλλά και σε τροφές που δεν είχαμε φανταστεί!

Παρακάτω σου έχουμε τα 4 απαραίτητα tips για να μειώσεις την κατανάλωση της:

 

4 Tips Για Να Καταναλώνεις Λιγότερη Ζάχαρη

 

Δες τα συστατικά

Μην αμελείς να ρίχνεις μια ματιά στις ετικέτες των προϊόντων. Θα παρατηρήσεις ότι πολλά από αυτά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε σάκχαρα, όπως τα αναψυκτικά, οι συμπυκνωμένοι χυμοί, οι sauce, τα αποξηραμένα φρούτα και τα περισσότερα δημητριακά!

Μην αμελείς να ρίχνεις μια ματιά στις ετικέτες των προϊόντων

 

Επέλεξε γλυκαντικά

Σε ποιον δεν αρέσει η γλυκιά γεύση; Αντικατέστησε τη ζάχαρη με στέβια, ασπαρτάμη ή γενικά προτίμησε προϊόντα που περιέχουν γλυκαντικά! Ευτυχώς τα τελευταία χρόνια έχεις πληθώρα επιλογών στα ράφια του σούπερ μάρκετ από μαρμελάδες μέχρι παγωτά και αναψυκτικά!

Tips Για Να Καταναλώνεις Λιγότερη Ζάχαρη

 

Κάνε μικρά και συχνά γεύματα

Τα μικρά και τακτικά γεύματα θα σε βοηθήσουν ώστε να ελέγξεις τις απότομες λιγούρες για γλυκό! Βάλε πρωτεΐνη στα κυρίως γεύματα σου ώστε να κρατηθείς χορτάτος για περισσότερη ώρα και προτίμησε ένα φρούτο ή λίγους ξηρούς καρπούς ως σνακ.

Κάνε μικρά και συχνά γεύματα

 

Φάε φρούτα

Η κατανάλωση ενός φρούτου την ώρα που νιώθεις λιγούρα, θα σε βοηθήσει να την καταπολεμήσεις, μιας που τα φρούτα περιέχουν φυσικά σάκχαρα. Μιλάω πάντα για φρέσκα φρούτα και όχι αποξηραμένα, καθώς τείνουν να περιέχουν πολλή ζάχαρη για να αποκτήσουν γλυκιά γεύση!

Αν παρόλα αυτά βρεις αποξηραμένα φρούτα χωρίς ζάχαρη, τότε από μένα είναι ένα μεγάλο ΝΑΙ.

  Στο καλό Σεπτέμβρη καλώς ήρθες Οκτώβρη

Tips Για Να Καταναλώνεις Λιγότερη Ζάχαρη

 

beautymag.gr

Αφήστε μια απάντηση