4 περιπτώσεις που η ζυγαριά σου γράφει λάθος

 

4 περιπτώσεις που η ζυγαριά σου γράφει λάθος

4 περιπτώσεις που η ζυγαριά σου γράφει λάθος

 

Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Νιώθεις ανάλαφρη, βγάζεις ρούχα, ανεβαίνεις στη ζυγαριά και… ναι, έχεις χάσει μισό κιλό! Πανηγυρίζεις. Την επόμενη μέρα κάνεις το ίδιο. Έχεις πάρει 1 κιλό! Μα, είναι δυνατόν;

Κι όμως, υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις στις οποίες η ζυγαριά σου ψεύδεται, και τότε είναι που καλύτερα να αποφύγεις και την ίδια αλλά και την απογοήτευση που συνεπάγεται:

 

4 περιπτώσεις που η ζυγαριά σου γράφει λάθος

 

– Μια βδομάδα πριν αδιαθετήσεις:

Τα συμπτώματα είναι γνωστά: Φούσκωμα και κατακράτηση υγρών. Πέντε μέρες πριν την περίοδο οι ορμονικές αλλαγές φέρνουν τα πάνω κάτω στο σώμα σου, και είναι προτιμότερο να ζυγίζεσαι τη δεύτερη ή την τρίτη μέρα του κύκλου.

 

– Εάν την προηγούμενη μέρα έχεις φάει πολλά αλμυρά:

Αυτό το σακουλάκι πατατάκια που τσάκισες, πέρα από τις θερμίδες με τις οποίες σε φόρτωσε, σου χάρισε μια ωραιότατη κατακράτηση υγρών εξαιτίας του αλατιού. Απόφυγε το αλάτι και θα δεις διαφορά πολύ γρήγορα.

 

– Όταν έχεις γυμναστεί πολύ και έντονα:

Η έκκριση υγρών στους μύες που προκαλεί η έντονη γυμναστική και η αύξηση του μυϊκού όγκου έχει ως αποτέλεσμα να φαίνεσαι βαρύτερη. Ζυγίσου μία-δύο μέρες αργότερα και θα δεις το πραγματικό νούμερο του βάρους σου.

 

– Εάν έχεις ταξιδέψει με αεροπλάνο:

Μια πτήση που διαρκεί πολλές ώρες οδηγεί σε ανισορροπία υγρών στον οργανισμό σου. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της πτήσης αλλά όχι αλκοόλ και καφεϊνη που θα σε αφυδατώσουν.

 

allyou.gr

  Αυτές οι τροφές ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου άρα καταπολεμούν τις ρυτίδες!

Αφήστε μια απάντηση