Πώς να κόψω την ζάχαρη: 6 Απλοί Τρόποι που θα σας Βοηθήσουν να Κόψετε τα Γλυκά

Πώς να κόψω την ζάχαρη

Πώς να κόψω την ζάχαρη

6 Απλοί Τρόποι που θα σας Βοηθήσουν να Κόψετε τα Γλυκά

 

Πώς να κόψω την ζάχαρη

Έχουν γραφτεί τόσα πολλά για τον κίνδυνο της ζάχαρης που σχεδόν όλοι περιστασιακά σκέφτονται να κόψουν όλα τα γλυκά. Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είναι ένα πραγματικό πρόβλημα.

Αλλά υπάρχουν καλά νέα: το σώμα χρειάζεται μόνο 10 ημέρες για να προσαρμοστεί και να απαλλαγεί από τον εθισμό στη ζάχαρη.

 

Αποτελεσματικοί τρόποι για να κόψεις τη ζάχαρη και τα γλυκά

 

Μην πίνετε θερμίδες.

Κάθε πακέτο χυμού ή μπουκάλι αναψυκτικού περιέχει αρκετή ποσότητα ζάχαρης. Επιπλέον, δεν δίνει στο σώμα παρά μια απότομη αύξηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα και αύξηση βάρους.

Αντικαταστήστε το με πόσιμο και μεταλλικό νερό: καθαρίζει τον οργανισμό, ξεδιψάει και δεν βλάπτει.

 

Πώς να κόψω την ζάχαρη: 6 Απλοί Τρόποι που θα σας Βοηθήσουν να Κόψετε τα Γλυκά

 

Τρώτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και πολλά λαχανικά.

Τρώτε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες και πολλά λαχανικά.

Η πρωτεΐνη δεν αυξάνει τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, αλλά παρέχει στον οργανισμό ενέργεια και ένα σημαντικό παρατεταμένο αίσθημα κορεσμού. Τα αυγά, το ψάρι και το κοτόπουλο είναι απαραίτητες τροφές σε αυτή την περίπτωση.

Άλλες τροφές που βοηθούν στη ρύθμιση των επίπεδων σακχάρου στο αίμα είναι τα λαχανικά, εκτός από τις πατάτες. Όλα τα άλλα επιτρέπονται και μάλιστα απαραίτητα: διάφορα είδη λάχανων, κολοκυθάκια, αγγούρια, ντομάτες κ.λπ. Και μην ξεχνάτε τα φρέσκα χόρτα.

Τα λαχανικά θα δώσουν στο σώμα τους απαραίτητους υδατάνθρακες που δεν θα αυξήσουν απότομα το σάκχαρο στο αίμα και θα μετατραπούν σε ενέργεια και όχι σε λίπος.

 

  Τα 8 (οκτώ) γλυκά που δεν παχαίνουν!

Μην ξεχνάτε τα λιπαρά.

Οι άνθρωποι που επιδιώκουν τη σωστή διατροφή συχνά αρνούνται εντελώς οποιαδήποτε προϊόντα που περιέχουν λίπος. Και πόσο λάθος είναι αυτό! Τα λιπαρά υποτάσσουν την όρεξη, εξισορροπούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και γενικά φέρνουν πολλά οφέλη στον οργανισμό.

Απλά πρέπει να τα επιλέξετε σωστά. Προτιμήστε ακόρεστα λιπαρά: ελαιόλαδο, ξηροί καρποί και ψάρια πρέπει να υπάρχουν στο πιάτο σας πιο συχνά.

 

Να είστε προετοιμασμένοι για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Να είστε προετοιμασμένοι για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης

Όλοι έχουν κάνει κακή επιλογή φαγητού όταν δεν υπάρχει χρόνος για να φάνε κανονικά. Σε τέτοιες περιπτώσεις, αρπάζουν το πρώτο πράγμα που μπορούν να βρουν: χάμπουργκερ, μπισκότα, πρόχειρο φαγητό.

Σε αυτές τις 10 ημέρες, στόχος είναι να έχετε υγιεινές τροφές στη διάθεσή σας σε τέτοιες καταστάσεις. Φτιάξτε ένα μικρό κουτί για σνακ και να το έχετε πάντα μαζί σας με ξηρούς καρπούς, αποξηραμένα φρούτα, γαλοπούλα ή κοτόπουλο, τραγανό ψωμί.

Ταυτόχρονα θα δώσει στο σώμα την απαραίτητη ενέργεια και αίσθημα κορεσμού.

 

Αναπνεύστε.

Η πείνα και η επιθυμία να καταβροχθίσετε γρήγορα κάτι γλυκό είναι συχνά σημάδι άγχους.

Οι αναπνευστικές ασκήσεις μπορούν να αντιμετωπίσουν την ορμόνη του στρες, κορτιζόλη. Κάντε 5 πλήρεις εισπνοές πριν από κάθε γεύμα. Θα εκπλαγείτε, αλλά λειτουργεί πραγματικά.

 

Κοιμηθείτε καλά.

Πώς να κόψω την ζάχαρη

Ο κακός ύπνος προκαλεί έλλειψη ενέργειας. Σε αυτές τις περιπτώσεις, νιώθετε μια ακαταμάχητη ανάγκη να φάτε κάτι γλυκό γιατί είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να πάρετε την επιθυμητή ενέργεια.

Προσπαθήστε να κοιμηθείτε τις απαιτούμενες 8 ώρες: το σώμα σας θα είναι σίγουρα ευγνώμων και η ανάγκη για ζάχαρη δεν θα είναι τόσο υπερβολική.

 

πηγή φωτό

  Επίτιμος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ο πατήρ Αντώνιος, ιδρυτής της «Κιβωτού του Κόσμου»

toftiaxa.gr

 

Αφήστε μια απάντηση