Δανάη Παππά Το 4ημερο πρόγραμμα διατροφής της για μείωση της κατακράτησης

 

Δανάη Παππά Το 4ημερο πρόγραμμα διατροφής της για μείωση της κατακράτησης

Δανάη Παππά Το 4ημερο πρόγραμμα διατροφής της για μείωση της κατακράτησης

 

Tips και μυστικά της “Θοδώρας” για το τέλειο κορμί

Η προσωποποίηση της χαράς, αφού ένα χαμόγελο είναι μόνιμα ζωγραφισμένο στο πρόσωπό της, αλλά και το απόλυτο “θηλυκό” που θέλεις να γίνει φέτος το καλοκαίρι η δική σου “έμπνευση” για να εμφανιστείς στη θάλασσα με σφιχτό κορμί, επίπεδη κοιλιά και γραμμωμένα πόδια – προλαβαίνεις και με το παραπάνω!

Η Δανάη Παππά είναι… ο άνθρωπός σου, αφού διαθέτει ένα σώμα αψεγάδιαστο και… καλή διάθεση να σου αποκαλύψει όλα τα diet & fitness μυστικά της για να μη δυσκολευτείς καθόλου!

Άλλωστε, το να είσαι σε καλή φόρμα δεν σημαίνει ούτε αυστηρές δίαιτες ούτε “λιώσιμο” στη γυμναστική.

Μέχρι, εδώ, όμως (προς το παρόν) οι αποκαλύψεις γιατί καλή-καλή η Δανάη αλλά μην βγει από μέσα της η “κακιά Θοδώρα” από τον “Σασμό” του Alpha και δεν μας πει “πράμα”, που λένε και οι Κρητικοί – με τρόπο όλα θα τα μάθεις και χωρίς πολύ… κόπο θα τα εφαρμόσεις για να μεταμορφωθείς στο πιο όμορφο “κοπέλι” της παραλίας!

 

Από την Λίτσα Αναστασάκη για το περιοδικό YOU

Ηλιοκαμένη και σούπερ απαλή, η επιδερμίδα της… μυρίζει καλοκαίρι!

Δεν μπορεί να γίνει κι αλλιώς, βέβαια, για ένα κορίτσι που (και ηλικιακά) είναι γεμάτο φρεσκάδα και λάμψη. Η Δανάη έχει ναι μεν ένα κορμί χωρίς κυτταρίτιδα και φουλ στην γράμμωση, αλλά για να φανεί καλύτερα το αποτέλεσμα χρειάζεται… πουσάρισμα και εκ των έσω. Τι κάνει;

Χρησιμοποιεί μια πλούσια κρέμα σώματος αλλά και έλαια, που απλώνει στο δέρμα της αμέσως μετά το ντους και ενώ είναι ακόμα βρεγμένη, για έξτρα ενυδάτωση!

  Τα 20 +1 πιο θρεπτικά και light γεύματα που φτιάχνονται σε 5 λεπτά

 

Δανάη Παππά Το 4ημερο πρόγραμμα διατροφής της για μείωση της κατακράτησης

Η συμβουλή της: Ακόμα και στις υψηλές θερμοκρασίες, μην σταματήσεις να βάζεις τα λαδάκια σου, ίσα-ίσα επωφελήσου από τη διακριτική λάμψη που θα αφήσουν στην πλέον εκτεθειμένη επιδερμίδα σου.

 

Το 4ήμερο πρόγραμμα διατροφής

 

1η ημέρα

Πρωινό: Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών + 3 κ.σ. βρόμη +1 κ.σ. λιναρόσπορο
Μεσημεριανό: Ομελέτα (1 αβγό + ασπράδια όσα θέσεις) + 1 μερίδα ψητά λαχανικά (1 καρότο, 1 πατάτα,1 γλυκοπατάτα)
Απογευματινό: 1 μπανάνα + 2 ποτήρια λουίζα
Βραδινό: Ομελέτα (με ασπράδια όσα θέλεις) + 1 μερίδα ψητά λαχανικά

 

2η ημέρα

Πρωινό: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης ή 1 τοστ (με τυρί)
Μεσημεριανό: Πατατοσαλάτα (2 πατάτες βραστές + 1 γιαούρτι 2% + λαχανικά)
Απογευματινό: 1 πορτοκάλι + 2 ποτήρια λουίζα
Βραδινό: Πατατοσαλάτα (2 πατάτες βραστές + 1 γιαούρτι + λαχανικά)

 

3η ημέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι + 1 φρυγανιές + 1 αβγό βραστό
Μεσημεριανό: 150γρ κοτόπουλο + 1 πιάτο σούπα λαχανικών (σέλινο, καρότο, κολοκύθι, 1 πατάτα)
Απογευματινό: 1 πορτοκάλι + 2 ποτήρια λουίζα
Βραδινό: 1 πιάτο σούπα λαχανικών (σέλινο, καρότο, κολοκύθι, 1 πατάτα)

 

4η ημέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι χυμό πορτοκάλι + 2 φρυγανιές + 2 κ.γ. μέλι
Μεσημεριανό: 1 κεσεδάκι τυρί τύπου Cottage ή 120 γρ μοτσαρέλα + πράσινη σαλάτα + 1 φέτα ψωμί
Απογευματινό: 1 μπανάνα + 2 ποτήρια λουίζα
Βραδινό: Πράσινη σαλάτα + 3 κ.σ. μιξ ξηρών καρπών + λίγο βαλσάμικο

 

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.

Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.

-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση