Το συστατικό που έκοψε η Κοκκίνου για να διατηρηθεί στα κιλά της – Οι τροφές που λέει ναι και όχι

 

Το συστατικό που έκοψε η Κοκκίνου για να διατηρηθεί στα κιλά της

Το συστατικό που έκοψε η Κοκκίνου για να διατηρηθεί στα κιλά της - Οι τροφές που λέει ναι και όχι

Οι τροφές που λέει ναι και όχι

 

Τα αποτελέσματα ”μιλάνε”

 

Η Έλλη Κοκκίνου μπορεί να έχει μόνιμη ενασχόληση με το τραγούδι, όμως έχει αποδείξει πως της αρέσει να καταπιάνεται και με άλλου χώρους, που δεν ανήκουν απόλυτα στον καλλιτεχνικό.

Η γυμναστική αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής και της καθημερινότητας της συνδυαστικά με τα διατροφικά tips, που ακολουθεί.

Οι φωτογραφίες της άλλωστε με καφτάνι, είτε από το φετινό καλοκαίρι είτε οι αποκλειστικές, που έχει εξασφαλίσει ο φακός του Youweekly.gr είναι η απόδειξη, πως όσα ακολουθεί είναι θαυματουργά.

 

Η διατροφή της Έλλης Κοκκίνου για απώλεια βάρους

Από το περιοδικό YOU

Το πρόγραμμα της διατροφής της είναι αυστηρό, με τέσσερα γεύματα μέσα στη μέρα, χωρίς τηγανητά, ψωμιά, γλυκά και παρόμοιες… θερμιδικές βόμβες, ενώ έχει αφαιρέσει την γλουτένη από το μενού της.

Αγαπά πολύ τα σνακ με φρέσκα λαχανικά (στιλ σέλινου ή καρότου – όχι τι νόμιζες!), αποφεύγοντας να τρώει το βράδυ – με ένα τοστ και πολύ νερό κλείνει την ημέρα της. Τελευταία της μεγάλη αγάπη το ποδήλατο, που έγινε καθημερινή της συνήθεια μέσα στην καραντίνα – και το συνεχίζει ακάθεκτη.

 

Το συστατικό που έκοψε η Κοκκίνου για να διατηρηθεί στα κιλά της – Οι τροφές που λέει ναι και όχι

 

Η διατροφή της Έλλης Κοκκίνου για απώλεια βάρους
Πηγή φωτογραφίας: ndp

 

Tip

Οι πίτες δεν λείπουν από το κυριακάτικο τραπέζι της Έλλης που τις φτιάχνει με τα χεράκια της. Με σπιτικό φύλλο, λαχανικά |(χωρίς τυριά, για να μην αυξάνει θερμίδες αλλά και τα επίπεδα χορηστερόλης) και με ελάχιστο λάδι, μπορεί να φάει και… δυο κομμάτια στο τσακίρ κέφι.

  Συνήθειες που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος χωρίς εξαντλητική δίαιτα

 

Οι δηλώσεις για την διατροφή της

Στο περιοδικό ”Εγώ” η ίδια έχει αποκαλύψει τον τρόπο που κατάφερε να χάσει 22 κιλά, μιας και το είχε μεγάλη ανάγκη πρώτα από όλα για εκείνη και τη δική της καλή ψυχολογία.

«Συνήθως γυμνάζομαι 5 φορές την εβδομάδα και το καλοκαίρι 4. Στο παρελθόν, όταν είχα πάρει 22 κιλά κι έβλεπα ότι δεν απέδιδαν οι δίαιτες, άρχισα να περπατάω κάθε ημέρα από την Γλυφάδα έως την Βάρκιζα, περίπου τέσσερις ώρες.

Όποιος θέλει κι προσπαθεί τα καταφέρνει, αρκεί να έχεις δίπλα σου ανθρώπους να σε συμβουλεύουν σωστά.

Όλο αυτό ξεκίνησε από μία έντονη στεναχώρια που πέρασα και μου προκάλεσε μία ορμονική διαταραχή, η οποία εξελίχθηκε σε υποθυρεοειδισμό. Ήταν μία αλυσίδα πραγμάτων. Πρέπει να προσέχουμε την ψυχολογία μας»

 

youweekly.gr

Αφήστε μια απάντηση