10 τρόποι για να κάψεις λίπος και να αυξήσεις το μεταβολισμό

 

10 τρόποι για να κάψεις λίπος και να αυξήσεις το μεταβολισμό

10 τρόποι για να κάψεις λίπος και να αυξήσεις το μεταβολισμό

 

Αντί να γκρινιάζεις ακολούθησε τους παρακάτω απλούς τρόπους για να αυξήσεις το μεταβολισμό σου και να κάψεις λίπος.

 

10 τρόποι για να κάψεις λίπος και να αυξήσεις το μεταβολισμό

 

Φάε ένα ελαφρύ σνακ πριν κοιμηθείς

Δεν είναι αστείο! Ένα ελαφρύ σνακ πριν κοιμηθείς μπορεί να αυξήσει το μεταβολισμό σου. Τα χαμηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σε αφήνουν με λιγότερη μυϊκή μάζα, γεγονός που κάνει το μεταβολισμό πιο αργό. Φάε ένα σνακ των 100-200 θερμίδων, ώστε να κάνεις καύσεις ενώ κοιμάσαι!

 

Διώξε το στρες

Η ορμόνη του στρες, η κορτιζόλη είναι ο ένοχος: όταν τα επίπεδα είναι πολύ υψηλά, αναστέλλει την ικανότητα του σώματός σου να κάψει λίπος. Πάρε μερικές βαθιές ανάσες και κάνε μερικές ασκήσεις γιόγκα.

 

Μην ξεχνάς το πρωινό

Η παράλειψη του πρωινού μπορεί να επιβραδύνει την ικανότητα του σώματός σου να κάψει λίπος, καθώς προσπαθεί να εξοικονομήσει ενέργεια. Φρόντισε να τρως ένα υγιεινό πρωινό μέσα στην επόμενη μία ώρα αφού ξυπνήσεις για να κρατήσεις τη λειτουργία του μεταβολισμού σου σε υψηλά επίπεδα.

 

Χρησιμοποίησε πιπέρι καγιέν, τζίντζερ και κανέλα

Τόσο το καγιέν όσο και η κανέλλα μπορούν να δώσουν μια ώθηση στο μεταβολισμό σου. Το καγιέν και το τζίντζερ θα σε βοηθήσουν αυξάνοντας τη θερμοκρασία του σώματός σου. Όσον αφορά το καγιέν, να είσαι σίγουρη ότι αρκεί μια μικρή ποσότητα στο φαγητό σου για να κάνει τη δουλειά.

 

Ενέδωσε στη μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα περιλαμβάνει δύο συστατικά που είναι γνωστά για την τόνωση του μεταβολισμού: την καφεΐνη και το αντιοξειδωτικό κατεχίνη. Βεβαιώσου όμως ότι δεν καταναλώνεις παρά λίγη ποσότητα την ημέρα, ώστε η ζάχαρη και οι θερμίδες δεν αντισταθμίζουν την καύση του λίπους με τις δυνατότητες της μαύρης σοκολάτας.

  Δίαιτα ORAC: Πώς θα χάσεις 4 κιλά σε 1 εβδομάδα -Αναλυτικό πρόγραμμα διατροφής από τον Δημήτρη Γρηγοράκη

 

Φάε ξηρούς καρπούς

Οι ανάλατοι ξηροί καρποί, όπως αμύγδαλα, κάσιους και καρύδια, είναι εξαιρετικές πηγές μαγνησίου. Αυτή η ουσία δεν είναι καλή μόνο για μια υγιή καρδιά, αλλά δίνει μια μικρή ώθηση και στο μεταβολισμό σου.

 

Περιόρισε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Με το να προσθέτεις κενές θερμίδες στη διατροφή σου, όλη η ζάχαρη που περιέχουν οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες μπορεί να προκαλέσουν το σώμα να διατηρήσει τις επιπλέον θερμίδες ως λίπος.

Κράτησε το μεταβολισμό σου σε εγρήγορση, τρώγοντας υγιεινά γεύματα και σνακ, τα οποία περιλαμβάνουν πάντα πρωτεΐνη, αφού ενεργοποιεί τον οργανισμό να κάψει περισσότερες θερμίδες.

 

Φάε γιαούρτι

Το ασβέστιο, μαζί με άλλες ουσίες που βρίσκονται στα γαλακτοκομικά μπορεί να αυξήσει πραγματικά το μεταβολισμό σου, υποδεικνύοντας στο σώμα σου να κάψει το περιττό λίπος πιο γρήγορα.

Για καλύτερα αποτελέσματα, κατανάλωσε γαλακτοκομικά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά και προτίμησε το γιαούρτι και το γάλα αντί για προϊόντα εμπλουτισμένα με ασβέστιο, όπως ο χυμός πορτοκαλιού και διάφορα συμπληρώματα.

 

joytv.gr

Αφήστε μια απάντηση