Φάτε λιπαρά για να χάσετε λίπος!

 

Φάτε λιπαρά για να χάσετε λίπος!

Φάτε λιπαρά για να χάσετε λίπος!

 

Αν και το λίπος που συσσωρεύεται στο σώμα μας, είναι στη θεωρία, παρόμοιο με τα λιπαρά των τροφών, στην πράξη διαφέρει, καθώς τα βασικά λιπαρά που περιέχονται σε πολλές τροφές είναι σημαντικά για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, αλλά και για τη διατήρηση του ιδανικού βάρους.

 

Το λίπος περιέχει 9 θερμίδες ανά γραμμάριο, έχει δηλαδή την υψηλότερη θερμιδική περιεκτικότητα από όλες τις τροφές, επομένως, πολλές δίαιτες συνιστούν την περιορισμένη κατανάλωσή του.

Πράγματι, τα κορεσμένα λίπη θα πρέπει να αποφεύγονται, υπάρχουν όμως και τα απαραίτητα για τον οργανισμό βασικά λιπαρά. Έρευνες μας έχουν δείξει ότι μια δίαιτα που αντλεί μέχρι και το 30% της ενέργειας από τα λιπαρά, αποτελεί εγγύηση για να χάσει κανείς βάρος.

Όταν τρώμε κάτι λιπαρό, μια ουσία που ονομάζεται γαλανίνη και που εντείνει την επιθυμία μας για κατανάλωση ακόμα περισσότερων λιπαρών, εκλύεται στο σώμα. Για τον λόγο αυτό νιώθουμε συχνά την επιθυμία για κάτι λιπαρό. Ευτυχώς, την ίδια ακριβώς επιθυμία νιώθουμε και για τα βασικά λιπαρά.

Θα διαπιστώσετε λοιπόν, ότι συμπεριλαμβάνοντας στη διατροφή σας 20% λιπαρά με τη μορφή των βασικών, θα μπορείτε να νιώθετε την απόλαυση που προκαλεί την κατανάλωσή τους, και ταυτόχρονα θα εξασφαλίσετε και την επιβράδυνση του ρυθμού με τον οποίο η τροφή σας μετατρέπεται σε γλυκόζη.

Το αβοκάντο, η κολοκύθα, το σουσάμι, η ελιά και ελαιόλαδο, τα καρύδια, τα φουντούκια, αλλά και ο σολομός, ο τόνος, η πέστροφα, το χέλι και οι σαρδέλες, περιέχουν λιπαρά που μας κάνουν καλό.

 

Φάτε λιπαρά για να χάσετε λίπος!

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι πρέπει να υπερβάλλουμε μ’ αυτές τις τροφές. Μην καταναλώνετε πάνω από μια χούφτα ξηρούς καρπούς την ημέρα ή πάνω από τρεις φορές την εβδομάδα κάποιο λιπαρό ψάρι.

  Θες να αδυνατίσεις; Πιες αυτό τον χυμό κάθε πρωί και θα δεις άμεσα αποτελέσματα!

Επιλέξτε επίσης, καλής ποιότητας και ψυχρής σύνθλιψης ελαιόλαδα, και χρησιμοποιήστε ως βάση για τις σαλάτες και για τις μαρινάτες σας.

Συμπέρασμα; Μην διαλέγετε σκληρές πρωτεϊνικές δίαιτες που αποκλείουν το λίπος.

Κατά την περίεργη χημεία του σώματός μας, για να λιώσει το λίπος, χρειάζεται λίπος.

 

womanidol.com

 

 

Αφήστε μια απάντηση