Μπορείτε να χάσετε βάρος τρέχοντας μόλις 30 λεπτά τη φορά — Δείτε πώς θα το καταφέρετε

 

Μπορείτε να χάσετε βάρος τρέχοντας μόλις 30 λεπτά τη φορά

Μπορείτε να χάσετε βάρος τρέχοντας μόλις 30 λεπτά τη φορά — Δείτε πώς θα το καταφέρετε

Δείτε πώς θα το καταφέρετε

 

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος, αλλά δεν έχετε τον χρόνο ή τα χρήματα για να πάτε στο γυμναστήριο, πηγαίνετε για τρέξιμο.

Ακόμη και 30 λεπτά μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε τα ανεπιθύμητα κιλά, — ειδικά αν μόλις αρχίσετε να γυμνάζεστε, δεσμευτείτε ταυτόχρονα ότι θα προσέξετε τη διατροφή σας.

Δείτε πώς μπορείτε να πετύχετε τους στόχους σας για απώλεια βάρους.

 

Πόσο συχνά πρέπει να τρέχετε για να χάσετε βάρος;

Δεν χρειάζεται να τρέχετε κάθε μέρα για να αρχίσετε να βλέπετε αποτελέσματα. Μπορείτε να το κάνετε τρεις έως τέσσερις ημέρες την εβδομάδα για να παραμείνετε σε φόρμα και να αποφύγετε τραυματισμούς.

 

Μπορείτε να χάσετε βάρος τρέχοντας μόλις 30 λεπτά τη φορά — Δείτε πώς θα το καταφέρετε

 

Τις μέρες που δεν τρέχετε, σχεδιάστε να κάνετε μια διαφορετική προπόνηση, όπως προπόνηση ενδυνάμωσης ή γιόγκα. Αυτό θα σας βοηθήσει να ενισχύσετε τους μύες που χρησιμοποιείτε για να τρέξετε, όπως οι τετρακέφαλοι, οι οπίσθιοι μηριαίοι και οι γλουτιαίοι. Το χτίσιμο μυών βοηθά επίσης στην ενίσχυση του μεταβολισμού σας, επιτρέποντάς σας να κάψετε περισσότερες θερμίδες και λίπος.

 

Είναι πραγματικά αρκετό το τρέξιμο 30 λεπτών την ημέρα;

Για τους κανονικούς δρομείς, μια προπόνηση 30 λεπτών δεν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Όταν το σώμα σας είναι συνηθισμένο σε μια δραστηριότητα, χρησιμοποιεί λιγότερη ενέργεια για να την κάνει.

Ωστόσο, όσο πιο γρήγορα τρέχετε, τόσο περισσότερες θερμίδες θα κάψετε. Αφού ολοκληρώσετε το τρέξιμο σε ένα σταθερό ρυθμό, σκεφτείτε να ενσωματώσετε, διαστήματα υψηλής έντασης για να αυξήσετε την καύση θερμίδων σας.

  Οι τρείς τροφές για να κόψετε την πείνα σας

Να θυμάστε ότι αν πηγαίνετε από λίγη ή καθόλου σωματική δραστηριότητα στο τρέξιμο, είναι πιθανό να αισθανθείτε πιο πεινασμένοι και να τρώτε περισσότερο.

Αυτό θα δυσκολέψει πολύ στο έλλειμμα θερμίδων που είναι απαραίτητο για την απώλεια βάρους και ενδεχομένως είναι και ο στόχος σας.

Φροντίστε να διατηρείτε την κουζίνα σας εφοδιασμένη με υγιεινές επιλογές (άπαχη πρωτεΐνη και φρούτα) για να αποφύγετε να πάρετε κάτι μετά το τρέξιμό σας που αντιστοιχεί σε περισσότερες θερμίδες από όσες μόλις κάψατε.

Το να έχετε ένα υγιεινό σνακ πριν από την προπόνηση – περίπου 30 λεπτά πριν το τρέξιμο -θα κρατήσει επίσης τα επίπεδα ενέργειάς σας ψηλά και θα σας αποτρέψει από το να αισθάνεστε πείνα όταν τελειώσετε.

 

being.gr

Αφήστε μια απάντηση