«Θωράκισε» τον οργανισμό σου και απόφυγε τα κρυολογήματα με αυτούς τους απλούς τρόπους!

 

«Θωράκισε» τον οργανισμό σου και απόφυγε τα κρυολογήματα με αυτούς τους απλούς τρόπους!

«Θωράκισε» τον οργανισμό σου και απόφυγε τα κρυολογήματα με αυτούς τους απλούς τρόπους!

 

Αρρωσταίνεις εύκολα και έχεις βαρεθεί διαρκώς να προσπαθείς να συνέλθεις από τα κουραστικά συμπτώματα του κρυολογήματος.

Αυτό, λοιπόν, που πρέπει να συνειδητοποιήσεις είναι πως το ανοσοποιητικό σου σύστημα χρειάζεται ενισχύσεις.

Πάμε να δούμε με ποιους τρόπους θα καταφέρεις να «θωρακίσεις» τον οργανισμό σου:

 

«Θωράκισε» τον οργανισμό σου και απόφυγε τα κρυολογήματα με αυτούς τους απλούς τρόπους!

– Πρώτο και κυριότερο; Μην ξεχνάς να ακολουθείς τους κανόνες καλής υγιεινής. Φρόντιζε να πλένεις πολύ συχνά τα χέρια σου και φυσικά μην αγγίζεις το πρόσωπό σου με αυτά.

– Τα καλά βακτήρια ενισχύουν το ανοσοποιητικό σου, επομένως βάλε στο καθημερινό σου διαιτολόγιο τα προβιοτικά τα οποία θα σε βοηθήσουν να προστατευθείς από τις λοιμώξεις.

– Κοντρόλαρε το άγχος σου, καθώς αυτό μπορεί να καταστρέψει το ανοσοποιητικό σου σύστημα, αυξάνοντας την αρτηριακή σου πίεση. Βρες τι είναι αυτό που σε ηρεμεί και ακολούθησέ το. Διάβασε ένα βιβλίο, άκουσε την αγαπημένη σου μουσική, κάνε yoga, βγες μια βόλτα κοντά στη θάλασσα και γέμισε θετική ενέργεια.

– Πρόσθεσε σκόρδο στα φαγητά σου. Η αλισίνη που περιέχει το σκόρδο μπορεί να θωρακίσει τον οργανισμό σου και να σε σώσει από τις ιώσεις και τα βακτήρια.

 

– Πιες τσάι και επωφελήσου. Το πράσινο και το μαύρο τσάι είναι πλούσια στο αμινοξύ L-θειανίνη και σε πολυφαινόλες. Τι σημαίνει αυτό; Μα φυσικά πως με λίγες κούπες τσάι την ημέρα καταφέρνεις να ενισχύεις το ανοσοποιητικό σου και να προστατεύεις τον οργανισμό σου από πιθανές λοιμώξεις.

  Το κόλπο μιας διατροφολόγου αν θέλεις να μειώσεις τις ποσότητες φαγητού που τρως

– Βάλε την άσκηση στη ζωή σου. Τα οφέλη της είναι πολλαπλά! Η ήπιας μορφής άσκηση επιδρά θετικά στην κινητικότητα των λευκοκυττάρων, τα οποία αποτελούν το βασικότερο αμυντικό μηχανισμό μας απέναντι στους ιούς. Το περπάτημα, το ποδήλατο, το Pilates, η yoga μπορούν να γίνουν οι σύμμαχοί σου για καλή υγεία και άψογο σώμα.

– Κοιμήσου οκτώ ώρες την ημέρα, αν θες ο οργανισμός σου να «δουλεύει ρολόι». Μην ξεχνάς άλλωστε πως η έλλειψη ύπνου καθιστά τον οργανισμό σου ευάλωτο σε ιώσεις.

– Πρόσθεσε στο καθημερινό σου διατροφολόγιο το μπρόκολο, το οποίο κάνει θαύματα στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού σου. Γενικότερα αύξησε την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών και επωφελήσου από τις βιταμίνες που περιέχουν.

 

Πηγή 

trelogaidouri

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *