Πόση ώρα θα πρέπει να περπατάμε για να είμαστε υγιείς και fit; Η Ελένη Πετρουλάκη απαντά

 

Πόση ώρα θα πρέπει να περπατάμε για να είμαστε υγιείς και fit;

Πόση ώρα θα πρέπει να περπατάμε για να είμαστε υγιείς και fit; Η Ελένη Πετρουλάκη απαντά

Η Ελένη Πετρουλάκη απαντά

 

Το περπάτημα είναι μια άσκηση που μπορούμε να κάνουμε όλοι, με πολλά οφέλη για την υγεία, τη διάθεση και το σώμα μας.

Το περπάτημα είναι μια ήπια φυσική δραστηριότητα με πολλά και διάφορα οφέλη και πλεονεκτήματα. Ένα από τα βασικά του είναι ότι μπορούμε να περπατήσουμε όπου κι αν είμαστε, ό,τι κι αν φοράμε -αρκεί να φοράμε αθλητικά παπούτσια- και οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Είναι ο χρόνος το πρόβλημά μας;

Σύμφωνα με την Ελένη Πετρουλάκη, αυτό δεν είναι πρόβλημα!

 

Πόση ώρα χρειάζεται να περπατάω για να δω οφέλη;

Σε βίντεο που ανέβασε η Ελένη Πετρουλάκη στο TikTok απαντά στο παραπάνω ερώτημα.

 

Πόση ώρα θα πρέπει να περπατάμε για να είμαστε υγιείς και fit; Η Ελένη Πετρουλάκη απαντά

 

Πώς το περπάτημα κάνει καλό στην υγεία μας;

Το περπάτημα δεν είναι μόνο ένας τρόπος για καλύτερη φυσική κατάσταση αλλά μία άσκηση με πολλαπλά οφέλη υγείας. Μερικά παραδείγματα είναι τα παρακάτω:

Βελτίωση της φυσικής κατάστασης: Το περπάτημα έστω και για 30 λεπτά την ημέρα μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αντοχής, της δύναμης και της ευλυγισίας.

 

Προστασία από ασθένειες:

Το περπάτημα έχει βρεθεί ότι μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη και την αντιμετώπιση ασθενειών, όπως ο διαβήτης τύπου 2, η υπέρταση, οι καρδιακές ασθένειες και οι νόσοι του αναπνευστικού συστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, εάν δεν έχεις γυμναστεί ξανά ή πάσχεις από κάποιο χρόνιο νόσημα ζήτησε τη συμβουλή του γιατρού σου.

 

Βελτίωση της διάθεσης:

Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση της κατάθλιψης και της άγχους, καθώς βοηθάει στην απελευθέρωση ορμονών χαράς, όπως οι ενδορφίνες.

  Αυτή είναι η μυστική συνταγή μοναχών με εκχύλισμα σκόρδου που προστατεύει από όλες τις ασθένειες!

Βελτίωση του μεταβολισμού: Το περπάτημα μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση του μεταβολισμού και της καύσης θερμίδων, συμβάλλοντας έτσι στην πρόληψη νοσημάτων που σχετίζονται με την παχυσαρκία.

 

ΠΗΓΗ: www.newsitamea.gr

truelife.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *