Παρασκευή, 15 Μαρτίου 2019

7 γλυκά με λίγες θερμίδες που προτείνουν οι ειδικοί!!!

7 γλυκά με λίγες θερμίδες που προτείνουν οι ειδικοί!!!

7 γλυκά με λίγες θερμίδες που προτείνουν οι ειδικοί.




Οι ειδικοί του dietzone.gr μας δίνουν ιδέες για επτά γλυκές απολαύσεις που μπορούμε να φάμε χωρίς τύψεις.


Ξεκίνησες διατροφή ή γενικά προσέχεις τι τρως και θες να φας αρρωστημένα ένα γλυκό, αλλά δεν το επιτρέπεις στον εαυτό σου για να μη βγεις εκτός  του στόχου που έχεις θέσει;

Έχεις κάνει τόσο κόπο και σκέφτεσαι ότι είναι άδικο να πάει χαμένος; Κι αν είσαι γλυκατζής/τζού τι γίνεται; Τα νέα είναι ευχάριστα: Φυσικά και μπορείς να φας γλυκό -είναι απαραίτητο για τον οργανισμό σου άλλωστε. Πάρε ιδέες γευστικές και καθόλου ενοχικές από τα παρακάτω.


5 ολόκληρα αμύγδαλα με 2 κουτ. του γλυκού σοκολάτα υγείας. 


Η διαδικασία απλή: λιώνεις τη σοκολάτα και ρίχνεις τα αμύγδαλα. Αφού γίνουν ένα τα βάζεις με ένα κουτάλι σε αντικολλητικό χαρτί και δημιουργείς τα γνωστά μας «βραχάκια». Και απόλαυση και μόνο 80 θερμίδες!


Kρέπα με βρώμη και μέλι. 


Θα χρειαστείς ένα ασπράδι αυγού και μια κουταλιά της σούπας βρώμη. Χτυπάς το ασπράδι με τη βρώμη και τα ψήνεις σε αντικολλητικό τηγάνι. Αυτό ήταν, τη σερβίρεις με 1 κουταλιά του γλυκού μέλι και θα πάρεις μόνο 67 θερμίδες, τόσο απλό!

Μισή μπανάνα με 1 κουτ. του γλυκού τρούφα. 


Λιώνεις την τρούφα σε φούρνο μικροκυμάτων, ρίχνεις τη μπανάνα στη ρευστή σοκολάτα και απολαμβάνεις με 85 θερμίδες.


Ζελέ light. 


Για εσένα που είσαι πιο αυστηρός/ή, ζελέ με τη γεύση της αρεσκείας σου με μόνο 7 θερμίδες ανά φλιτζάνι.


Light “cheesecake”. 


Τι λες δεν υπάρχει light; Για τσέκαρε τι χρειάζεσαι: 1 κρακεράκι, 1 κουτ. του γλυκού τυρί κρέμα με χαμηλών λιπαρών και 1 κουτ. του γλυκού μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη κι όλα αυτά μόνο με 60 θερμίδες.


Μους γιαούρτι με κακάο ή γιαούρτι με μόκα. 


Θέλεις μισό γιαούρτι με 1 κουτ. του γλυκού κακάο ή 1 κουτ. γλυκού καφέ στιγμιαίο τα οποία τα ανακατεύεις με 2 κουτ. του γλυκού στέβια ή κάποιου άλλου υποκατάστατου ζάχαρης. Απόλαυση, μόνο με 70 θερμίδες.


Παγωτίνια από πολτοποιημένα φρούτα. 


Λιώνεις στο μπλέντερ φρούτα εποχής με στέβια ή κάποιο άλλο υποκατάστατο ζάχαρης αν θες (προσθέτεις γάλα ή γιαούρτι πάλι ανάλογα αν θες ή όχι), τα τοποθετείς σε θήκες για παγάκια με μία οδοντογλυφίδα για να τα βγάλεις εύκολα όταν παγώσουν, τα βάζεις στην κατάψυξη και μόλις γίνουν τα απολαμβάνεις με 30 θερμίδες το καθένα.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου