Πέμπτη, 16 Μαΐου 2019

Μέριλιν Μονρόε: Το περίεργο πρωινό που έτρωγε και την κρατούσε σε φόρμα! Μέσα σε ζεστό γάλα έβαζε...

Μέριλιν Μονρόε: Το περίεργο πρωινό που έτρωγε

Η διατροφή που ακολουθούσε και διατηρούσε την καλλίγραμμη σιλουέτα της!




Ένα πολύ περίεργο πρωινό έτρωγε η Μέριλι Μονρόε κάθε ημέρα στη διατροφή της το οποίο την κρατούσε σε φόρμα και το κορμί της άψογο.


Σε συνέντευξη της  στο περιοδικό Pageant μας αποκάλυψε τις διατροφικές της επιλογές.

Μέριλι Μονρόε

Η διατροφή της

Μόνο συνηθισμένα δεν ήταν τα γεύματα της πρωταγωνίστριας της ταινίας «Μερικοί το προτιμούν καυτό». Για παράδειγμα, για πρωινό έπινε ένα ποτήρι με ζεστό γάλα, μέσα στο οποίο έριχνε δύο ωμά αβγά.

«Τα ανακατεύω με το πιρούνι και το πίνω όση ώρα ετοιμάζομαι», είχε πει. Το πρωινό της ολοκληρωνόταν με μια πολυβιταμίνη. «Αμφιβάλλω αν υπάρχει πιο θρεπτικό πρωινό από αυτό που τρώω, για ένα εργαζόμενο κορίτσι που τρέχει όλη μέρα», είχε πει.

«Μού έχουν πει ότι οι διατροφικές μου συνήθειες δεν είναι και τόσο συνηθισμένες, αλλά δεν το νομίζω», συνεχίζει.


Η πρωτεϊνούχα διατροφή της συνέχιζε και κατά το δείπνο. «Κάθε βράδυ που είμαι κουρασμένη, έχω ολοκληρώσει τις δουλειές μου και γυρνάω στο σπίτι, σταματάω σε ένα mini market που βρίσκεται κοντά στο διαμέρισμά μου και αγοράζω μια αρνίσια μπριζόλα ή συκώτι.

Πάω στο σπίτι, το μαγειρεύω μόνη μου και πάντα το συνοδεύω με πέντε ωμά καρότα», είχε αποκαλύψει. «Πιστεύω ότι στην προηγούμενη ζωή μου ήμουν λαγός. Δεν βαριέμαι ποτέ όσα καρότα κι αν φάω μέσα στην ημέρα», είχε πει αστειευόμενη.

Μέριλιν Μονρόε: Το περίεργο πρωινό που έτρωγε και την κρατούσε σε φόρμα! Μέσα σε ζεστό γάλα έβαζε...

Η γυμναστική της

«Η μεγαλύτερη ανησυχία μου στο παρελθόν ήταν ότι δεν προλάβαινα να φάω πολύ. Τώρα ανησυχώ γιατί τρώω πάρα πολύ. Παλιότερα δεν με ένοιαζε η γυμναστική. Τώρα αφιερώνω τουλάχιστον 10 λεπτά κάθε πρωί κάνοντας ασκήσεις με βαράκια.

Το κάνω για να τονώνω τους μύες μου. Με το που κάνω τις ασκήσεις φαίνεται αμέσως η γράμμωση», είχε πει εξηγώντας τη σχέση της με τον υγιεινό τρόπο ζωής. «Οι ασκήσεις μου είναι αρκετά απλές και έχουν σκοπό να τονώσουν και να “σφίξουν” το σώμα μου.

Πιο συγκεκριμένα, κάνω διάφορες ασκήσεις για τα χέρια και χρησιμοποιώ βαράκια που το καθένα ζυγίζει 2,50 κιλά περίπου και κάνω 15 ασκήσεις πολύ μα πολύ αργά. Μετά κάνω άλλα δύο σετ των 15 επαναλήψεων», εξηγεί.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου