Πρωινό για επίπεδη κοιλιά Ρυζόγαλο με φιστίκια Αιγίνης

Πρωινό για επίπεδη κοιλιά

Πρωινό για επίπεδη κοιλιά

Θα χρειαστείτε:

 

– 1/2 φλιτζάνι ωμό καστανό ρύζι
– 3/4 του φλιτζανιού αποβουτυρωμένο γάλα
– 15 φιστίκια Αιγίνης

– 1 κουταλάκι του γλυκού καστανή ζάχαρη
– 1/2 κουταλάκι του γλυκού κανέλα

 

Πρωινό για επίπεδη κοιλιά

Με ΑΥΤΗ την απλή και εύκολη Άσκηση θα δείτε το Λίπος στην Κοιλιά σας να εξαφανίζεται σε Χρόνο Μηδέν!

 

Τρόπος παρασκευής:

 

Μαγειρέψτε το ρύζι με το γάλα, προσθέστε μερικά φιστίκια Αιγίνης και πασπαλίστε με την ζάχαρη και την κανέλα.

 

Θερμίδες: 216

 

Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of the American College of Nutrition, όσοι έκαναν δίαιτα και κατανάλωναν ως σνακ καθημερινά φιστίκια Αιγίνης είχαν χαμηλότερο ΔΜΣ μετά από 12 εβδομάδες σε σύγκριση με όσους έτρωγαν κουλούρια.

 

 

  Έξυπνα κόλπα για να «κόψετε» θερμίδες από τη διατροφή σας

Αφήστε μια απάντηση