Τέσσερα υγιεινά γλυκά χωρίς ζάχαρη που φτιάχνονται στη στιγμή και μπορείτε να τρώτε χωρίς τύψεις

Τέσσερα υγιεινά γλυκά χωρίς ζάχαρη που φτιάχνονται στη στιγμή

Τέσσερα υγιεινά γλυκά χωρίς ζάχαρη που φτιάχνονται στη στιγμή

 

Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Επιθυμείτε να φτιάξετε κάποιο υγιεινό γλυκό για εσάς και την οικογένειά σας;

Επιθυμείτε να κερνάτε γλυκά στα παιδιά σας και τους φίλους τους;

 

Τότε, η καλύτερη λύση είναι να φτιάξετε κάποιο γλύκισμα, αλλά χωρίς ζάχαρη. Πώς θα το πετύχετε, αυτό; Δεν έχετε, παρά να δείτε τις ακόλουθες τέσσερις προτάσεις και να διαλέξετε την καλύτερη.

Αναλυτικότερα:

Τέσσερα υγιεινά γλυκά χωρίς ζάχαρη – Εύκολη συνταγή: Κέικ με μέλι, γιαούρτι και άρωμα λεμονιού

 

Υλικά:

– 250 γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
– 250 γρ μέλι
– 200 γρ γιαούρτι στραγγιστό
– 80 ml φυτικό λάδι
– 3 αβγά

– 2 λεμόνια, ξύσμα
– 1 1/2 κγ μπέικιν πάουντερ
– 1 κγ σόδα
– Μια πρέζα αλάτι

 

Εκτέλεση:

– Προθερμαίνουμε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Χτυπάμε για πέντε λεπτά σε δυνατή ταχύτητα τα αβγά, το μέλι και το λάδι στο μίξερ.

– Ξύνουμε τη φλούδα των λεμονιών και τη προσθέτουμε στο μείγμα μας μαζί με το γιαούρτι και χτυπάμε για άλλα δυο λεπτά.

– Κοσκινίζουμε στο μείγμα το αλεύρι μαζί με το baking powder, τη σόδα και το αλάτι.

Με ποιες τροφές πρέπει να ξεκινά η ημέρα

– Ανακατεύουμε ελαφρά με μια σπάτουλα μέχρι να δημιουργηθεί μια παχύρρευστη ζύμη.

– Απλώνουμε το μείγμα του κέικ σε μια φόρμα και ψήνουμε για 40-45 λεπτά ή μέχρι μια οδοντογλυφίδα να βγαίνει καθαρή.

 

Γλυκά χωρίς ζάχαρη

 

Γλυκά χωρίς ζάχαρη – Εύκολη συνταγή: Pancakes από βρώμη με μέλι και μπανάνα

 

Υλικά:

– Μισό φλιτζάνι βρώμη
– Μισή κουταλιά του γλυκού baking powder
– Μισή κουταλιά του γλυκού κανέλα
– Μισή της κουταλιάς του γλυκού αλάτι

  Τα 8 (οκτώ) γλυκά που δεν παχαίνουν!

 

– 2 ασπράδια αυγού
– Μισό φλιτζάνι γάλα με 1,5% λιπαρά
– 1 μπανάνα
– 2 κουταλιές της σούπας μέλι

 

Γλυκά χωρίς ζάχαρη

 

Εκτέλεση:

– Βάζετε τη βρώμη, την κανέλα και το αλάτι στο multi και τα χτυπάτε μέχρι να γίνουν σκόνη.

– Σε ένα μπολ ανακατεύετε με ένα σύρμα τα ασπράδια, το baking powder και το γάλα.

– Προσθέτετε την αλεσμένη βρώμη στο μείγμα με το γάλα και ανακατεύετε.

– Μετά το ψήσιμο σερβίρετε με λίγο μέλι και φέτες μπανάνας.

 

Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Μπισκότα Μήλου

 

Υλικά:

– 4 μήλα
– 1 1/2 φλ. ελαιόλαδο
– 4 φλ. φαρίνα
– 1 φλ. καρύδια ψιλοκομμένα
– 1 κ. γλ. αλάτι

– 1/2 κ. γλ. κανέλα
– 1/4 κ.γλ. γαρύφαλλο
– 4 κ. γλ. μέλι
– 1 βανίλια ή ξύσμα από ένα πορτοκάλι

 

Μπισκότα Μήλου

 

Εκτέλεση:

– Καθαρίζουμε τα μήλα και χτυπάμε στο μούλτι μέχρι να έχουμε έναν πολτό μήλου.

– Προσθέτουμε την κανέλα, το γαρύφαλλο και το μέλι και ανακατεύουμε.

– Προσθέτουμε το λάδι, το αλάτι, τη βανίλια, τα καρύδια και τη φαρίνα.

– Ζυμώνουμε αρκετά και πλάθουμε τα μπισκότα.

– Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 25-30 λεπτά

 

Γλυκά χωρίς ζάχαρη: Cookies με πιπερόριζα και μέλι

 

Υλικά:

– 4 1/2 φλ. αλεύρι
– 1 φλ. βούτυρο
– 1 φλ. μέλι
– 2 κ.γλ. τριμμένη πιπερόριζα (τζίντζερ)
– 1 κ.γλ.. μοσχοκάρυδο

– 1 κ.γλ. κανέλλα
– 2 κ.γλ. μπέικιν παουντερ
– 1/2 φλ. γάλα
– 2 δόσεις βανίλια σκόνη
– Ξύσμα από 1 λεμόνι
– 1 πρέζα αλάτι

 

Cookies με πιπερόριζα και μέλι

 

Εκτέλεση:

– Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180º C.

 

– Ανακατεύουμε τ το τζίντζερ, μοσχοκάρυδο, κανέλα, μπέικιν και το αλάτι.

  «Δίαιτα 80/20» -Βρέθηκε ο τρόπος να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας γλυκά, χάνοντας κιλά

– Προσθέτουμε το βούτυρο, το μέλι, το γάλα, τη βανίλια και το ξύσμα λεμονιού.

– Ανακατεύοντας προσεκτικά για να ενωθεί το μείγμα προσθέτουμε το αλεύρι λίγο λίγο.

– Δουλεύουμε το μείγμα με το χέρι και προσθέτουμε λίγο ακόμη αλεύρι αν χρειαστεί τόσο όσο να μη κολλάει στα χέρια.

– Ανοίγουμε τη ζύμη σε μια αλευρωμένη επιφάνεια σε πάχος 1/2 εκ. και με μια φόρμα κόβουμε τα μπισκότα στο σχήμα που θέλουμε.

– Ψήνουμε για 10 λεπτά και αφήνουμε να κρυώσουν άλλα 5 λεπτά μέχρι να τα μεταφέρουμε με μια σπάτουλα.

 

enimerotiko.gr

Αφήστε μια απάντηση