Τροφές που πρέπει να σταματήσεις να τρως το βράδυ

Τροφές που πρέπει να σταματήσεις να τρως το βράδυ

Τροφές που πρέπει να σταματήσεις να τρως το βράδυ

 

Είναι αργά το βράδυ. Έχεις ξαπλώσει στο κρεβάτι σου. Το κορμί σου κουρασμένο και οι μπαταρίες σου άδειες.

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι έναν καλό ύπνο, κι όμως δε μπορείς να κλείσεις μάτι! Τι έφαγες πριν κοιμηθείς; Οι τροφές που καταναλώνεις το βράδυ, έχουν άμεση σχέση με το βραδινό σου ύπνο, γι’ αυτό δες ποιες πρέπει να αποφεύγεις…

Τροφές που πρέπει να σταματήσεις να τρως το βράδυ

Σοκολάτα:

Το ξέρω ότι σε πληγώνω! Είμαι κι εγώ φαν της σοκολάτας και τώρα που το σκέφτομαι πολλές φορές τρώω γλυκό το βράδυ, αν και προσπαθώ να το αποφύγω. Πρέπει όμως να αποβάλεις αυτή τη συνήθεια, γιατί ή σοκολάτα περιέχει καφεϊνη και ειδικά η μαύρη! Είναι σαν να πίνεις καφέ το πρωί. Μόνο που τότε χρειάζεσαι αυτή την ενέργεια που σου προσφέρει η καφεϊνη, όχι όμως τώρα!

Εκτός από καφεϊνη όμως, περιέχει και θεοβρωμίνη, η οποία αυξάνει τους χτύπους της καρδιάς και προκαλεί αϋπνία. Η μόνη σοκολάτα που μπορείς να φας το βράδυ, είναι η λευκή σοκολάτα, η οποία έχει ελάχιστη καφεϊνη και καθόλου θεοβρωμίνη.

 

Αλμυρά φαγητά:

Το βράδυ, δε χωνεύεις εύκολα το φαγητό που καταναλώνεις. Ο οργανισμός δυσκολεύεται ακόμα περισσότερο να χωνέψει τις αλμυρές τροφές το βράδυ.Αν έχεις λοιπόν καταναλώσει κάτι αλμυρό λίγες ώρες πριν πας να κοιμηθείς, είναι πολύ πιθανό να μην σε πάρει εύκολα ο ύπνος, ή ακόμα και να ξυπνήσεις κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Επιπλέον, το αλμυρό φαγητό αυξάνει τη θερμοκρασία του σώματός σου. Να άλλος ένας παράγοντας που δυσκολεύει τον ύπνο σου. Από έρευνες έχει προκύψει, ότι οι αλμυρές τροφές το βράδυ φέρνουν εφιάλτες. Φρόντισε λοιπόν το τελευταίο σου αλμυρό γεύμα να είναι 2 με 3 ώρες πριν πας για ύπνο.

  Φρούτα & Λαχανικά: Έχει σημασία το χρώμα τους;

 

Καφές:

Αν ανήκεις σε αυτούς τους λίγους που πίνουν καφέ αργά το απόγευμα ή και το βράδυ, μάλλον πρέπει να τον κόψεις. Η καφεϊνη προκαλεί κακό και άστατο ύπνο και δεν επιτρέπει στο σώμα σου να χαλαρώσει και να ξεκουραστεί τις βραδινές ώρες, που το χρειάζεται περισσότερο. Έχε υπόψιν σου ότι η επίδραση τις καφεϊνης κρατάει για ώρες, άρα φρόντισε ο τελευταίος καφές της ημέρας σου να είναι 6 ώρες πριν πας για ύπνο και κατά προτίμηση, χωρίς καφεϊνη.

 

Πίτσα και burgers:

Γενικά προσπάθησε να αποφύγεις τις παχυντικές τροφές που έχουν πολλά λιπαρά, γιατί θα το μετανιώσεις την ώρα που θα ξαπλώσεις.

 

Κόκκινο κρέας:

Καλό θα ήταν να αποφεύγεις το βράδυ τροφές που περιέχουν πρωτεϊνη, όπως το κόκκινο κρέας. Παρόλο που είναι καλό για τη διατροφή σου,μην το προτιμήσεις για βραδινό, εκτός αν το συνδιάσεις με υδατάνθρακα, ώστε να καταναλώσεις μικρή ποσότητα. Επίσης, το κόκκινο κρέας και γενικά οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεϊνη, περιέχουν τυροσίνη, ένα συνθετικό αμινοξύ που κρατάει τον εγκέφαλό σου ξύπνιο.Επομένως, ναι στην πρωτεϊνη το βράδυ, αλλά μόνο αν συνδιάζεται με υδατάνθρακα.

 

Νερό:

Παράξενο, ε; Είναι απαραίτητο για την ενυδάτωση του σώματος. Βοηθάει στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού και ρυθμίζει τα επίπεδα θερμοκρασίας του σώματος. Είναι αλήθεια ότι πρέπει να πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Όσο περισσότερο, τόσο καλύτερα. Αλλά το βράδυ, πρόσεχε λίγο με το νερό, αλλιώς θα αναγκαστείς να διακόψεις αρκετές φορές τον ύπνο σου για να επισκεφθείς την τουαλέτα.

 

Πηγή

trelogaidouri.blogspot.com

 

Αφήστε μια απάντηση