Η Δίαιτα της κρίσης: Πες “ναι” σε ένα υγιεινό μοτίβο διατροφής εύκολα και οικονομικά!

Η Δίαιτα της κρίσης

Η Δίαιτα της κρίσης

Πες “ναι” σε ένα υγιεινό μοτίβο διατροφής εύκολα και οικονομικά!

 

Το μοτίβο της διατροφής που ακολουθούσαν όλοι οι άνθρωποι το 1960 –ναι υπάρχουν πολλές ομοιότητες του σήμερα με το τότε –λόγω παρόμοιων συνθηκών ζωής είναι ότι ήταν υγιεινό. Και το πιο σημαντικό από όλα είναι, πως η υγεία όλων, πριν πενήντα χρόνια, ήταν πολύ καλύτερη.

 

Η ΓΕΝΙΚΗ ΙΔΕΑ ΤΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ 

Λόγω τον δύσκολων οικονομικών σας συνθηκών,διαγράψτε από την διατροφή σας ακριβές τροφές, όπως το κόκκινο κρέας και καλωσορίστε στην καθημερινότητά σας φυσικές τροφές, που μπορεί να είναι φτηνές, αλλά γεμάτες με μεγάλη θρεπτική αξία.Αναφερόμαστε σε όσπρια, φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς και δημητριακά ολικής άλεσης.

 

ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ

Παρακάτω σας δίνουμε αρκετές επιλογές για το πρωινό, το μεσημεριανό, το βραδινό αλλά και τα σνακ που θα καταναλώσετε τόσο στο δεκατιανό σας, όσο και στις απογευματινές ώρες –φροντίστε να είναι δυόμιση με τρεις πριν το τελευταίο σας γεύμα.

Επιλέξτε αυτές που θέλετε και κάντε τους δικούς σας συνδυασμούς. Όσον αφορά στην επιτυχία της δίαιτας, αυτή είναι σίγουρα εξασφαλισμένη. Εμπιστευτείτε μας.

Όσον αφορά στην επιτυχία της δίαιτας, αυτή είναι σίγουρα εξασφαλισμένη

 

Η Δίαιτα της κρίσης: Πες “ναι” σε ένα υγιεινό μοτίβο διατροφής εύκολα και οικονομικά!

Πρωινό

Ακολουθούν μερικές ιδέες για να αρχίσετε την ημέρα σας με τον καλύτερο τρόπο:

-Δημητριακά ολικής άλεσης με γάλα και 1 φλιτζ. καφέ ή τσάι.

-Μια ρυζογκοφρέτα, 1 ποτήρι γάλα –προσθέστε και μια κουταλιά μέλι- και 1 φλιτζ. καφέ ή τσάι.

-Μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με λίγη μαργαρίνη και μαρμελάδα –επιλέξτε μια με φρουκτόζη που έχει λιγότερες θερμίδες- 1 ποτήρι γάλα και 1 φλιτζ. καφέ ή τσάι

  Το τσίμπημα πριν πάτε για ύπνο, δεν παχαίνει!

-Μια μπάρα δημητριακών, 1 ποτήρι γάλα και 1 φλιτζ. καφέ ή τσάι.

Η Δίαιτα της κρίσης

 

Μεσημεριανό

Πολλά και διάφορα, διαλέξτε ένα από τα παρακάτω:

-Σπανακόρυζο με τυρί και μια φέτα ψωμί.

-Κοτόπουλο ψητό με μπρόκολο –προσθέστε μια κουταλιά λάδι- με μια φέτα ψωμί.

-Ρεβίθια με τυρί, λίγες ελιές και μια φέτα ψωμί.

-Μακαρόνια με δύο κουταλιές της σούπας σάλτσα ντομάτας και μια κουταλιά της σούπας τριμμένο τυρί.

-Φακές με τυρί και μια φέτα ψωμί.

Μεσημεριανό Πολλά και διάφορα, διαλέξτε ένα από τα παρακάτω

 

Ώρα για βραδινό

-Τοστ με γαλοπούλα και τυρί και ένα ποτήρι γάλα.

-Πράσινη σαλάτα με τόνο –επιλέξτε αυτόν που είναι σε νερό –και μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο.

-Γιαούρτι 2% με μια κουταλιά μέλι και ένα μήλο.

-Ένα αβγό βραστό μαζί με πράσινη σαλάτα, με μια κουταλιά ελαιόλαδο, τυρί και λίγο ψωμί.

-Τρεις μέτριες πατάτες βραστές μαζί με πράσινη σαλάτα.

 

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση