Αυτό έβγαλε απ’ τη διατροφή της η Κοκκίνου – Τι απαγορεύεται να τρώει δια ροπάλου

Αυτό έβγαλε απ’ τη διατροφή της η Κοκκίνου

Αυτό έβγαλε απ' τη διατροφή της η Κοκκίνου

Τι απαγορεύεται να τρώει δια ροπάλου

 

Αναλυτικά τι τρώει πρωί, μεσημέρι και βράδυ

Από Ελένη Ζουγανέλη

 

Η Έλλη Κοκκίνου είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές Ελληνίδες της showbiz και όχι άδικα, καθώς στα 51 της διαθέτει άψογο κορμί. Αυτό ωστόσο, το έχει καταφέρει με γυμναστική και πολύ καλή διατροφή.

Βγάζοντας τη γλουτένη από τη διατροφή της, η δίαιτα της βασίζεται στην κατανάλωση αποκλειστικά και μόνο τροφίμων που δεν την περιέχουν ως συστατικό τους.

Δια ροπάλου, λοιπόν, απαγορεύονται το πλιγούρι, το αλεύρι, η φαρίνα, το σιμιγδάλι, το σιτάρι και ό,τι παρασκευάζεται από αυτά, ορισμένα τυριά, κατεργασμένα κρέατα και αλλαντικά που δεν αναφέρουν τη σύσταση τους.

Επίσης το κανονικό ψωμί, τα μακαρόνια που περιέχουν γλουτένη, τα διάφορα σνακ που κυκλοφορούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ αλλά και αλκοολούχα ποτά όπως η μπύρα, το ουίσκι και η βότκα.

Επίσης το λευκό ξίδι, ορισμένα μπαχαρικά και καρυκεύματα κατεργασμένα, έτοιμες σάλτσες αλλά και κάθε είδους επιδόρπιο και γλυκά εμπορίου.

 

Αυτό έβγαλε απ’ τη διατροφή της η Κοκκίνου – Τι απαγορεύεται να τρώει δια ροπάλου

 

Η ημερήσια δίαιτα της Έλλης Κοκκίνου

Πρωινό:

2 αβγά και 1 ολόκληρο ασπράδι
150 γρ. ντομάτα
40 γρ. τυρί light ή 30 γρ. Κουάκερ χωρίς γλουτένη
200 γρ. γάλα με λιγότερη λακτόζη (ή σόγιας) και 15 γρ. σταφίδες

 

Δεκατιανό:

1 τοστ με γαλοπούλα
τυρί χαμηλών λιπαρών ή 20 γρ. ξηρούς καρπούς ανάλατους με γιαούρτι 2%.

 

Μεσημεριανό:

Μακαρόνια μόνο με λάδι και λίγη σάλτσα ντομάτας ή ψητό κρέας ή κοτόπουλο
ή ψάρι με πατάτες στον ατμό με σαλάτα

  Έλλη Κοκκίνου: Mας δείχνει το θρεπτικό πρωινό με το οποίο διατηρεί τα κιλά της!

 

Βραδινό:

150 γρ. μήλο
200 γρ. γάλα με λιγότερη λακτόζη (ή σόγιας) ή 2 φρυγανιές με τυρί ή κράκερ ή γιαούρτι 2% με 2 κράκερ

 

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση