Κάντε αυτά τα 5 Πράγματα στο Ψυγείο σας για να Χάσετε Βάρος

Κάντε αυτά τα 5 Πράγματα στο Ψυγείο σας για να Χάσετε Βάρος

Κάντε αυτά τα 5 Πράγματα στο Ψυγείο σας για να Χάσετε Βάρος

Είμαστε εδώ για να σας πούμε τι αλλαγές μπορείτε να κάνετε στο ψυγείο σας για να πετύχετε τον στόχο σας.

 

Κάντε αυτά τα 5 Πράγματα στο Ψυγείο σας για να Χάσετε Βάρος

 

Οργανωθείτε

Όταν όλα τα τρόφιμα βρίσκονται ανακατεμένα στο ψυγείο σας είναι δύσκολο να βρίσκετε κάθε φορά τα πιο υγιεινά από αυτά.

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείτε να βλέπετε κατευθείαν τα πιο υγιεινά σνακ και υλικά και να χρησιμοποιείτε αυτά. Επίσης έχοντας ένα καλά οργανωμένο ψυγείο δεν θα ξεμένετε ποτέ από βασικά πράγματα, όπως είναι το γιαούρτι, τα αυγά και το γάλα.

Είμαστε εδώ για να σας πούμε τι αλλαγές μπορείτε να κάνετε στο ψυγείο σας για να πετύχετε τον στόχο σας.
Οργανώστε τα φρούτα και τα λαχανικά σας έτσι ώστε να τα βλέπετε πάντα πρώτα με το που ανοίγετε το ψυγείο σας.

 

Κόψτε από πριν τα λαχανικά σας

Τα λαχανικά έχουν λίγες θερμίδες και είναι γεμάτα φυτικές ίνες. Όταν τα τρώτε αισθάνεστε χορτάτοι και γεμάτοι ενέργεια. Αυτό που μπορείτε να κάνετε (αν σας φαίνεται δύσκολο να κόβετε κάθε μέρα αυτά που χρειάζεστε) είναι να κόβετε από πριν όλα όσα θα χρειαστείτε για την επόμενη εβδομάδα (μπρόκολο, σέλινο, πιπεριές, καρότα κλπ). Χωρίστε τα σε μερίδες και αποθηκεύστε την κάθε μερίδα σε ένα σακουλάκι. Έτσι, κάθε μέρα θα παίρνετε από ένα σακουλάκι.

 

Γεμίστε το ψυγείο σας με σνακ

Φτιάξτε μια «γωνιά για σνακ» στο ψυγείο σας και αποθηκεύετε εκεί μόνο τα υγιεινά σνακ σας. Έτσι, όποτε πεινάτε θα πηγαίνετε στο συγκεκριμένο σημείο και θα παίρνετε ό,τι θέλετε από εκεί.

 

Πετάξτε το junk food

Αν έχετε πολύ junk food στο ψυγείο σας τότε κατά πάσα πιθανότητα, κάθε φορά που το ανοίγετε, θα κατευθύνεστε προς αυτό. Πετάξτε ό,τι ανθυγιεινό έχετε σε αυτό έτσι ώστε να μην μπαίνετε στον πειρασμό.

  Τα 5 είδη της διαλειμματικής νηστείας
Πράγματα στο Ψυγείο να Χάσετε Βάρος
Πετάξτε το junk food από το ψυγείο σας και αντικαταστήστε το με υγιεινές εναλλακτικές.

 

Έχετε πιο υγιεινές εναλλακτικές

Αν το παγωτό είναι η αδυναμία σας, τότε σίγουρα θα πρέπει να έχετε κάποιες εναλλακτικές στο ψυγείο σας. Δεν θέλετε να τρέχετε βραδιάτικα στο περίπτερο για παγωτό. Έχετε είτε σπιτικό παγωτό είτε σορμπέ για όταν θέλετε να φάτε κάτι γλυκό.

Επίσης καλό είναι να έχετε εναλλακτικές και για όλα τα άλλα φαγητά που αγαπάτε (υγιεινές πίτσες με ζύμη ολικής άλεσης, μπάρες δημητριακών, φιλέτα κοτόπουλου με μαύρο ρύζι κλπ).

 

«Πώς μπορώ να εκμεταλλευτώ τον χώρο πάνω από το ψυγείο μου;»

Το παν είναι να μην πιεζόμαστε βρίσκοντας τρόπους που θα μας βοηθάνε να αισθανόμαστε καλύτερα με το σώμα μας. Η λύση δεν είναι να λιμοκτονήσουμε με σκοπό να χάσουμε βάρος. Η λύση είναι να φτιάξουμε την κουζίνα και το ψυγείο μας με τέτοιο τρόπο ώστε να ευνοούν την απώλεια βάρους χωρίς να πιεζόμαστε.

 

spirossoulis.com

Αφήστε μια απάντηση