Πλήρωσε 8.000 ευρώ για να της την γράψουν – Αυτή είναι η δίαιτα της Τζένιφερ Άνιστον!

 

Πλήρωσε 8.000 ευρώ για να της την γράψουν

Πλήρωσε 8.000 ευρώ για να της την γράψουν - Αυτή είναι η δίαιτα της Τζένιφερ Άνιστον!

Αυτή είναι η δίαιτα της Τζένιφερ Άνιστον!

 

Τι είναι η δίαιτα Zone που ακολουθεί

Είναι 53 ετών και το κορμί της το ζηλεύουν 20αρες.

«Επικεντρωθείτε στο να είστε πραγματικά καλοί με τον εαυτό σας, αλλά επιτρέψτε στον εαυτό σας και τις στιγμές της απόλαυσης», αυτό είναι το μότο της και η νοοτροπία της διατροφικής συνήθειας που κάνει την Τζένιφερ Άνιστον μία από τις πολλές διασημότητες που δεν ακολουθούν αυστηρή δίαιτα, αλλά επιτρέπουν στον εαυτό τους να απολαμβάνουν ό,τι τρώνε, έστω και περιστασιακά.

Παρόλο που η Άνιστον απολαμβάνει τις παρασπονδίες της πού και πού, φροντίζει να τηρεί τις υγιεινές διατροφικές της συνήθειες. Η Άνιστον έχει αναφέρει σε συνεντεύξεις της πως εστιάζει στην παρασκευή πρωτεϊνικών smoothies, ακολουθεί τη δίαιτα Zone και πίνει νερό με λεμόνι για να διατηρεί τη φόρμα της.

Ρεπορτάζ, μάλιστα, την ήθελε να πληρώνει μέχρι και 8.000 ευρώ ειδικό για να μπορεί να τρώει «ελεύθερα» αλλά ταυτόχρονα μετρημένα, ότι θέλει.

 

Τι είναι η δίαιτα Zone που ακολουθεί η Τζένιφερ Άνιστον

Η Zone Diet είναι είναι μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, που είναι σχεδιασμένη για να μειώνει τις φλεγμονές. Περιλαμβάνει ένα πολύ ισορροπημένο πλάνο γεύματος που βοηθά και στην απώλεια βάρους. Η δίαιτα δημιουργήθηκε από τον βιοχημικό Barry Sears, που έχει εκδώσει πολλά βιβλία γι’ αυτή.

Οι υποστηρικτές πιστεύουν ότι με το να ισορροπείς κάθε γεύμα και σνακ σε αναλογία 30% πρωτεΐνη, 30% λίπος και 40% υδατάνθρακες, θα ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου και θα χάσεις λίπος και όχι μυικό βάρος ή νερό.

  5 πανεύκολα πράγματα που μπορείς να κάνεις σήμερα κιόλας για επίπεδη κοιλιά!!

Όσοι επιλέξουν να ακολουθήσουν αυτή τη δίαιτα, τρώνε 3 γεύματα και 2 σνακ την ημέρα, με μια πηγή άπαχης πρωτεΐνης, όπως στήθος κοτόπουλου ή σολομό, μια πηγή υδατανθράκων (συνήθως φρέσκια λαχανικά) και μια μικρή ποσότητα υγιούς λίπους, όπως ελαιόλαδο, αβοκάντο ή καρύδια. Σε μια μέρα, οι γυναίκες λαμβάνουν 1.200 θερμίδες ενώ οι άνδρες 1.500 θερμίδες.

Τα καλά νέα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί περιορισμοί στη δίαιτα αυτή, αλλά το πλάνο συνιστά να ελαττώσετε τα ζυμαρικά, τα σιτηρά και το ψωμί όπως και τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν πολλή ζάχαρη, όπως οι μπανάνες, τα καρότα, το καλαμπόκι και οι σταφίδες.

Σύμφωνα με τους διατροφολόγους, υπάρχει μια αμφιβολία για την αναλογία καθώς δεν προάγει το κάψιμο του λίπους και την απώλεια βάρους περισσότερο από άλλες δίαιτες. Στην ουσία, όλες οι δίαιτες που περιορίζουν τις θερμίδες, θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος. Ακόμη, δεν υπάρχει κάποια απόδειξη ότι η Zone Diet αυξάνει τον μεταβολισμό ή ότι καίει μεγαλύτερη ποσότητα λίπους από άλλες.

Ωστόσο, η δίαιτα αυτή θεωρείται ασφαλής καθώς δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα υγείας. Αν λαμβάνεις λιγότερες θερμίδες, τότε θα χάσεις και βάρος.

 

Πλήρωσε 8.000 ευρώ για να της την γράψουν – Αυτή είναι η δίαιτα της Τζένιφερ Άνιστον!

 

Σε παλιότερη συνέντευξή της η Τζένιφερ Άνιστον μοιράστηκε με το αμερικανικό περιοδικό People τα μυστικά της διατροφής της.

 

«Δεν είμαι όσο αυστηρή ήμουν κάποτε. Παλιά ήμουν συνέχεια σε δίαιτα. Τώρα πλέον πιστεύω ότι πρέπει να είμαστε λίγο πιο χαλαροί, να δίνουμε διαφορετικά ερεθίσματα στον εαυτό μας» λέει η ίδια, μην κρύβοντας, παρ’ όλα αυτά, πως προσπαθεί να γυμνάζεται 6 φορές την εβδομάδα (για μία περίπου ώρα κάθε φορά).

Όσο για το ακριβές διατροφικό της πλάνο, αυτά ακριβώς είναι όσα περιλαμβάνει το μενού της μια τυχαία μέρα:

 

Πρωινό:

Ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι, καφέ με γάλα χαμηλών λιπαρών και στέβια και ένα ρόφημα πρωτεΐνης

«Βάζω μπανάνες, κεράσια, μαύρα μούρα, σκόνη πράσινων λαχανικών (συμπλήρωμα διατροφής από βότανα, φύλλα, φρούτα, λαχανικά και ρίζες), πεπτίδια κολλαγόνου, λίγο κακάο σε σκόνη, στέβια και γάλα αμυγδάλου με γεύση σοκολάτα. Μου αρέσει να έχει γεύση σοκολάτας για να μην καταλαβαίνω τη μυρωδιά της σκόνης πρωτεΐνης» εξηγεί η ίδια.

 

Σνακ:

 

Αβγά βραστά. «Τα τρώω λίγες ώρες μετά το πρωινό μου ρόφημα».

 

Μεσημεριανό:

Seared Ahi Tuna (τόνος) μαζί με σαλάτα φακής με αγγούρι «Βάζω και λίγο ελαιόλαδο» σχολιάζει.

 

Σνακ:

Τυρί «Μπορεί να φάω ένα stick τυριού το απόγευμα ή μία σούπα αν πεινάω πολύ».

 

Βραδινό:

Σαλάτα από κολοκυθάκια με πέστο. «Ή, μία φορά κάθε δύο περίπου εβδομάδες, θα μαγειρέψουμε μαζί με τον Justin μία καρμπονάρα».

 

Πλήρωσε 8.000 ευρώ για να της την γράψουν – Αυτή είναι η δίαιτα της Τζένιφερ Άνιστον!

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.

Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.

Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.

-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση