Για 49 ετών και πάνω: Τι τρώει η Κατερίνα Καραβάτου κι έχει αυτό το κορμί

 

Για 49 ετών και πάνω

Για 49 ετών και πάνω: Τι τρώει η Κατερίνα Καραβάτου κι έχει αυτό το κορμί

Τι τρώει η Κατερίνα Καραβάτου κι έχει αυτό το κορμί

 

Τα tips που μπορείς κι εσύ να ακολουθήσεις

 

Μπορεί πρόσφατα, στα τέλη Δεκέμβρη, η Κατερίνα Καραβάτου να έκλεισε τα 49, συνεχίζει όμως να παραμένει πάντα γοητευτική!

Παρότι, όπως έχει δηλώσει και η ίδια, δεν μπορεί να πειθαρχήσει σε αυστηρές δίαιτες ή σε ένα σκληρό πρόγραμμα διατροφής φροντίζει να προσέχει τόσο τις μερίδες που καταναλώνει σε καθημερινή βάση όσο και το τι θα επιλέξει για τα γεύματά της καθόλη τη διάρκεια της ημέρας.

Έτσι, έχει βάλει κάποιους μικρούς αλλά βασικούς διατροφικούς κανόνες, οι οποίοι τη βοηθούν να διατηρείται σε τέλεια φόρμα!

Ανακάλυψε μερικούς από αυτούς..

 

Τα tips της Κατερίνας Καραβάτου

 

ΠΡΩΙΝΌ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ

Η καλή ημέρα από το πρωί φαίνεται! Γι’αυτό το λόγο η Κατερίνα ξεκινά το καθημερινό της πρόγραμμα με ένα ελαφρύ πρωινό, που θα τη γεμίζει με δύναμη και έξτρα ενέργεια προκειμένου να ανταποκριθεί στο απαιτητικό της πρόγραμμα.

Τι περιλαμβάνει αυτό; Δύο φρυγανιές με βούτυρο και μέλι και ένα ποτήρι φυσικό φρέσκο χυμό πορτοκάλι ή εναλλακτικά μια κούπα από σοκολατούχο γάλα χωρίς ζάχαρη.

 

ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΓΕΎΜΑ

Μια μερίδα-εστιατορίου-μοσχαρίσιο κρέας, που συνοδεύεται από μια σαλάτα εποχής με ελάχιστο ελαιόλαδο, αποτελεί μια από τις βασικές επιλογές της για ένα πλούσιο μεσημεριανό.

Μέσα από αυτό προσλαμβάνει όλα τα θρεπτικά συστατικά, που έχει ανάγκη ο οργανισμός της, χωρίς να προσθέτει με έξτρα θερμίδες το καθημερινό της διατροφικό πρόγραμμα.

 

Για 49 ετών και πάνω: Τι τρώει η Κατερίνα Καραβάτου κι έχει αυτό το κορμί

 

  Τσάι μέντας: Το ρόφημα που χρειάζεσαι για έξτρα καύση λίπους!!
Τι τρώει η Κατερίνα Καραβάτου κι έχει αυτό το κορμί
nstagram/@katerinakaravatou

 

ΘΡΕΠΤΙΚΑ ΣΝΑΚ

Καθόλη τη διάρκεια της ημέρας φροντίζει να μην αφήνει το στομάχι της άδειο. Έτσι καταναλώνει συχνά και μικρά σνακ, τα οποία αποτελούνται συνήθως από φρούτα εποχής ή ξηρούς καρπούς, όπως ηλιόσπορους και σταφίδες.

 

LIGHT ΒΡΑΔΙΝΌ

Μια δροσερή σαλάτη είναι μια γευστική και παράλληλα χορταστική επιλογή για το βραδινό γεύμα τηςΚατερίνας, που δεν θα την επιβαρύνει με έξτρα θερμίδες. Εναλλακτικά μπορεί να επιλέξει δυο φρυγανιές, τις οποίες θα συμπληρώσει με διάφορα είδη τυριών.

 

ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΜΑΝΑΒΙΚΟ…

Η υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής είναι το Α και το Ω για την παρουσιάστρια αλλά και για τα δυο παιδιά της, την Αέλια και τον Αρίωνα. Γι’αυτό το λόγο φροντίζει να τρέφεται σωστά αλλά και να αθλείται για να διατηρείται πάντα fit!

Σε αυτό τη βοηθά το γεγονός ότι λατρεύει τημαγειρική και το σπιτικό φαγητό,ενώ φροντίζει να επιλέγει η ίδια τις πρώτες ύλες (φρέσκα φρούτα, λαχανικά, κρέας αλλά και ψάρια) από τα καταστήματα της γειτονιάς της.

 

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.

Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.

Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.

-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση