Σάββατο, 12 Ιανουαρίου 2019

Χάσε βάρος με τα φρούτα που καίνε λίπος

Χάσε βάρος με τα φρούτα που καίνε λίπος

Φάε, χόρτασε και δες τα κιλά που σε ταλαιπωρούν να εξαφανίζονται.


Της Μάρως Καρούση 

Ποιος θα μας το έλεγε πως υπάρχουν πραγματικά εκεί έξω τροφές, που καίνε το λίπος και σε βοηθούν να κατεβάσεις λίγο το νούμερο της ζυγαριάς σου που -μεταξύ μας, μετά τις γιορτές- ανέβηκε επικίνδυνα.




Δεν πειράζει όμως καθόλου. Ώρα να μάθεις πως το αρκετά υποτιμημένο μήλο που φιγουράρει πάντα σε μια γωνιά της κουζίνας σου, είναι ο καλύτερος λιποδιαλύτης. Και δεν είναι ο μοναδικός που «κρύβεται» στην κουζίνα σου.

Τα φρούτα γενικότερα περιέχουν πολύ λίγες θερμίδες ενώ ταυτόχρονα είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά ώστε να κρατήσουν το στομάχι μας γεμάτο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.


Ας δούμε λοιπόν ποια είναι εκείνα που στέκονται σύμμαχοι μας στην φετινή αποτοξίνωση.


Μήλα

Το μήλο είναι ένα από τα πιο πλούσια σε φυτικές πηγές φρούτα και σύμφωνα με μελέτες οι ίνες τους αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της μείωσης του σπλαχνικού λίπους, του λίπους που έχουμε δηλαδή στην κοιλιά και είναι υπεύθυνο για πολλά θέματα υγείας στην πορεία της ζωής μας.

Και ναι, ήρθε η ώρα που επιβεβαιώνουμε με στοιχεία ότι  ένα μήλο την ημέρα το γιατρό τον κάνει πέρα, αφού σύμφωνα με τις ίδιες μελέτες η κατανάλωση ενός μήλου την ημέρα, μειώνει το λίπος στην κοιλιά κατά 3,7%.



Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι ίσως ο πρωταγωνιστής της καύσης λίπους στην θεωρία και τώρα θα το αποδείξουμε και στην πράξη. Οι υψηλές ποσότητες λιπαρών οξέων ωμέγα 9 που περιέχει και θεωρούνται κορεσμένα λίπη βοηθούν την μεταβολική διαδικασία και μετατρέπουν το λίπος σε ενέργεια.

Μπανάνες

Όλοι ξέρουμε εκείνη τη θεωρία πως η μπανάνα είναι το πιο παχυντικό φρούτο και ότι είναι υπεύθυνη για το λίπος στην κοιλιά μας. Όμως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο!


Συγκεκριμένα, μας κρατάει γεμάτο το στομάχι για μεγάλο χρονικό διάστημα καθώς έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε μαγνήσιο και κάλιο που είναι άκρως βοηθητικά στα προβλήματα της πέψης και του φουσκώματος.


Blueberries

Όλα τα μούρα έχουν πολύ καλό όνομα στο κομμάτι «υγιεινές τροφές» αλλά τα βατόμουρα στέκονται στο ψηλότερο βάθρο. Έχουν αντιοξειδωτικά συστατικά πολύ χρήσιμα για την καταπολέμηση του λίπους αλλά και για την επιτάχυνση του μεταβολισμού μας.

Καρύδες

Οι καρύδες έχουν περιεκτικότητα σε MCT’s, τριγλυκερίδια μεσαίας αλυσίδας, τα οποία είναι ικανά ώστε να ενισχύσουν την επιτάχυνση  του μεταβολισμού μας μέχρι και 30%!


Grapefruit

O βασιλιάς της κατηγορίας μας με τα θεαματικότερα αποτελέσματα. Σύμφωνα με έρευνες, η κατανάλωση μισού grapefruit την ημέρα πριν από κάθε γεύμα, μπορεί να μειώσει το λίπος της κοιλιάς αισθητά και τα επίπεδα χοληστερίνης.

Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην τελευταία έρευνα δήλωσαν πως παρατήρησαν μεγάλη διαφορά στους πόντους της μέσης τους, καταναλώνοντας απλώς μια φέτα grapefruit, πριν από κάθε γεύμα τους.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου