Τετάρτη, 8 Μαΐου 2019

Greenprint: Σάλος με την δίαιτα που έχει δημιουργήσει ο προπονητής της Μπιγιόνσε!

Greenprint: Σάλος με την δίαιτα που έχει δημιουργήσει ο προπονητής της Μπιγιόνσε!

Την ακολουθούν όλες οι celebrities του εξωτερικού!




Σάλος έχει προκληθεί στην showbiz με την δίαιτα "Greentprint"! Την δημιούργησε ο προπονητής της Μπιγιόνσε κι έχει γίνει χαμός!


Όσοι την ακολουθούν, μπορούν να κάνουν τη δίαιτα με το δικό τους ρυθμό για μία πιο υγιή και καθαρή προσέγγιση στο φαγητό που περιλαμβάνει λαχανικά, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης. Διαβάστε παρακάτω...


Το τελευταίο διάστημα έχει γίνει ένας πανικός με τη vegan διατροφή της Μπιγιόνσε, εφόσον δήλωσε στο Ίνσταγκραμ ότι όποιος ακολουθήσει τη διατροφή της, θα έχει ισόβια εισιτήρια στις δικές της συναυλίες αλλά και του Jay Z.

Όπως ήταν φυσικό, όλοι θέλησαν να μάθουν ποια είναι η δίαιτα ακολουθεί (και όχι μόνο για τα δωρεάν εισιτήρια) και να δουν αν είναι εφικτό να την υιοθετήσουν.


Η δίαιτα ονομάζετε Greenprint και δημιουργήθηκε από τον προπονητή της γνωστής τραγουδίστριας, Marco Borges. Το νόημά της είναι ότι ό,τι είναι καλό για τον πλανήτη, είναι καλό και για το σώμα. Υπάρχουν 22 οδηγίες, σαν ιεροί νόμοι, όπως ‘φάε περισσότερα φυτά’ ‘η ‘σκέψου την Γη πριν φας’.

Όσοι την ακολουθούν, μπορούν να κάνουν τη δίαιτα με το δικό τους ρυθμό για μία πιο υγιή και καθαρή προσέγγιση στο φαγητό που περιλαμβάνει λαχανικά, ξηρούς καρπούς και προϊόντα ολικής άλεσης.


Ο διατροφολόγος προτείνει να το πάμε βήμα βήμα μέχρι να φτάσουμε στο σημείο να είμαστε 100% vegan. Τις πρώτες 11 μέρες, τρώμε ένα φυτικό γεύμα την ημέρα και για τις επόμενες 11, τρώμε 2 φυτικά γεύματα την ημέρα. Την 22η μέρα, θα εγκαταλείψουμε οριστικά όλα τα ζωικά προϊόντα.


Γιατί όμως 22 μέρες; Διότι, σύμφωνα με τους ειδικούς, χρειάζονται 21 μέρες για να δημιουργήσουμε μία συνήθεια. Την 22η, μπορούμε πλέον να την υιοθετήσουμε για μία ζωή.

Η όλη ιδέα είναι αρκετά λογική γιατί σκοπός της είναι να σεβόμαστε τόσο τον πλανήτη όσο και την υγεία μας. Η σταδιακή γνωριμία με τη χορτοφαγία είναι σωστή προσέγγιση γιατί κόβουμε το κρέας και τα παράγωγά του σιγά σιγά, χωρίς να σοκάρουμε τον οργανισμό μας.



Το πιο σημαντικό στοιχείο της μετάβασης είναι ότι πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι με διάφορες συνταγές ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας σε θρεπτικά συστατικά, όπως το ασβέστιο και η βιταμίνη Β12.



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου