Μείον 3 κιλά σε μια εβδομάδα με σοκολάτα;Κι όμως γίνεται!

Μείον 3 κιλά σε μια εβδομάδα με σοκολάτα

Μείον 3 κιλά σε μια εβδομάδα με σοκολάτα

 

Choco detox και μάλιστα αποτελεσματική!

Τέλος στα κλισέ! Ποιος το περίμενε ότι μπορείς να κάνεις αποτοξίνωση απολαμβάνοντας καθημερινά σοκολάτα;

Δεν είναι θαύμα, αλλά επιστήμη!

Οι δίαιτες αποτοξίνωσης είναι η ιδανική κι απαραίτητη επιλογή μετά από μια περίοδο κραιπάλης ή όταν θες σε σύντομο χρονικό διάστημα να επιστρέψεις στο φυσιολογικό σου βάρος.

Έτσι, πολλές φορές στον αγώνα μας για το ιδανικό βάρος επιστρατεύονται τρόφιμα, τα λεγόμενα superfoods, που βοηθούν στην επιτάχυνση των καύσεων του μεταβολισμού, και –ω! τι έκπληξη!- ένα από αυτά είναι το κακάο.

Το κακάο, ή αλλιώς το δώρο των θεών για τους Αζτέκους, δεν έχει γίνει τυχαία μια από τις νούμερο 1 εμμονές μας.

Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά, κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο, χαλκό, πλήθος βιταμινών, καφεϊνη, πρωτείνη, κορεσμένα λιπαρά και πάνω από 300 θρεπτικά συστατικά που βοηθούν στη λειτουργία του οργανισμού.

Μείον 3 κιλά σε μια εβδομάδα με σοκολάτα

Πως λειτουργεί…

Η βασική αρχή του συγκεκριμένου αποτοξινωτικού προγράμματος είναι να εξαλείψει ανώδυνα για μια εβδομάδα τα τρόφιμα εκείνα τα οποία περιέχουν τοξίνες και δυσχεραίνουν τις οργανικές λειτουργίες, ενώ απωφελήσαι στο μέγιστο βαθμό από τις ευεργετικές ιδιότητες της σοκολάτας και του κακάο.

 

Επιτρέπονται

Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο τόνος ή ο σολομός.
Προτίμησε για σνακ ξηρούς καρπούς, σπόρους και φρέσκα φρούτα που είναι ελαφριά.
Βιολογικό κοτόπουλο, φρέσκα ψάρια, tofu και αυγά.

Οι ρυζογκοφρέτες, η σίκαλη και τα δημητριακά με βάση το καλαμπόκι και τη βρώμη.
Το γάλα από σόγια ή ρύζι, καθώς και τυρί ή γιαούρτι από σόγια.
Το κακάο και η σοκολάτα (ιδανικά με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη περιεκτικότητα κακάο). Μπορείς να

  Οι πέντε τροφές που αυξάνουν τις καύσεις λίπους και κάνουν εύκολη τη δίαιτα

Απαγορεύονται

Όλα τα είδη ψωμιών, τα δημητριακά , τα γαλακτοκομικά, τα ζυμαρικά και το ρύζι.
Το κόκκινο κρέας και τα παράγωγα του όπως μπέικον, ζαμπόν, πατέ και αλλαντικά, καθώς η τακτική κατανάλωση τους δυσχεραίνει τον οργανισμό να αφομοιώσει το τόσο υψηλό επίπεδο κορεσμένων λιπαρών, τα επίπεδα αλατιού και τα τεχνητά συντηρητικά.

Οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες (κέικ, μπισκότα, Junk food)
Τα κορεσμένα λίπη από βούτυρο, μαργαρίνη, τηγανητά, σάλτσες και πατατάκια, τα τεχνητά συντηρητικά και πρόσθετα, συμπεριλαμβανομένης και της ζάχαρης.

Υπέρ

Είναι τόσο εύκολη, σχεδόν ονειρεμένη, και δεν έχει καμία σχέση με όσα ακούς και έχεις συνδέσει τις χημικές δίαιτες.
Διαρκεί μόνο μία εβδομάδα.
Δεν σε αφήνει να πεινάς σε καμία περίπτωση.
Σε βοηθάει να εξουδετερώσεις τις βασανιστικές λιγούρες.

Έτσι, απλά κι ανώδυνα -χωρίς σχεδόν να το καταλάβεις- το σώμα σου απαλλάσσεται από τις συσσωρευμένες τοξίνες, εξισορροπώντας τις λειτουργίες του οργανισμού.
Σε ανακουφίζει από προβλήματα υγείας, την αύξηση του σωματικού βάρους, τη δυσπεψία, τους πονοκεφάλους, το θαμπό δέρμα και το αίσθημα της απώλειας ενέργειας.

Κατά

Όπως κάθε δίαιτα αποτοξινωτική δεν πρέπει να ακολουθείται αν ακολουθείς κάποια εξειδικευμένη φαρμακευτική αγωγή.
Ζαλάδες κι αρρυθμία στην πίεση αν δεν ακολουθείς τον κανόνα των τακτικών γευμάτων.

Διαιτολόγιο 7 ημερών

Εναλλακτικές επιλογές για πρωινό

Κουάκερ από νιφάδες βρώμης, κεχρί ή ρύζι με μπανάνα ή σταφίδες για να γλυκάνει το σοκολατένιο γάλα σόγιας.
Ποσέ ή βραστό αυγό.
Αβοκάντο σε φρυγανιές χωρίς σιτάρι.

Γιαούρτι σόγιας με λιναρόσπορους, ηλιόσπορους, σκόνη κακάο και λίγο μέλι
Μούσλι χωρίς γλουτένη με γάλα σόγιας (σε ό,τι γεύση προτιμάτε) ή νερό.
Εναλλακτικές επιλογές για μεσημεριανό

Σαλάτα με κριτσίνια σίκαλης ή ψωμί χωρίς σιτάρι ή πατάτα.
Πατατοσαλάτα με λαχανικά και τόνο.
Σαλάτα ζυμαρικών ολικής άλεσης με λαχανικά στον ατμό, μπαχαρικά, λεμόνι ή μπαλσάμικο.
Σνακ

  Εκπληκτική Μεταμόρφωση: Ανορεξική Που Ζύγιζε 30 Κιλά Σώθηκε Από Τη Σοκολάτα

Φρούτα, ωμά λαχανικά, ωμοί ξηροί καρποί και σπόροι (χωρίς αλάτι ή άλλα μπαχαρικά), μαύρη σοκολάτα, 3 σοκολατάκια, 30γραμμάρια σοκολάτα της αρεσκείας σου, smoothie σοκολάτας (1/2 αβοκάντο και 1 μικρή μπανάνα κατεψυγμένα χτυπημένα στο μπλέντερ με 2 κουταλιές κακάο και μέλι), σορμπέ σοκολάτας που θα βρεις σε μεγάλες αλυσίδες ζαχαροπλαστείων.

 

Εναλλακτικές επιλογές για βραδινό

Ψάρι στον ατμό ή το γκριλ (4 μερίδες την εβδομάδα) συνοδευόμενο από τουλάχιστον 3 μερίδες λαχανικά στον ατμό
Στήθος κοτόπουλο χωρίς πέτσα-όχι περισσότερο από 2 φορές την εβδομάδα
Καστανό ρύζι με λαχανικά στον ατμό και tofu
Φασόλια ή φακές με καστανό ρύζι

 

thedot.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

 

Δείτε κι άλλα θέματα ΕΔΩ

 

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook και ακολουθήστε μας στο Twitter και στο Instagram

Ευχαριστούμε για την επίσκεψη. Με αγάπη

Αφήστε μια απάντηση