Μπορώ να αδυνατίσω σε 2 εβδομάδες;

Μπορώ να αδυνατίσω σε 2 εβδομάδες;

Μπορώ να αδυνατίσω σε 2 εβδομάδες;

Efi Nika

 

Όταν θέλετε να χάσετε κιλά πρέπει να έχετε εφικτούς στόχους. Η γρήγορη απώλεια βάρους είναι ανθυγιεινή.

Ενώ οι μικρότεροι και πιο ρεαλιστικοί στόχοι είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσετε κιλά.

Ένας ρεαλιστικός και υγιής στόχος απώλειας βάρους είναι να χάνετε μισό έως ένα κιλό την εβδομάδα. Για να χάσετε βάρος με υγιεινό τρόπο, θα πρέπει να μειώσετε 500 έως 1.000 θερμίδες την ημέρα, με το να τρώτε λιγότερο και να ασκείστε περισσότερο.

Οποιαδήποτε άλλη ακραία αλλαγή ή λύση μπορεί να προκαλέσει επιβλαβείς επιπτώσεις στο σώμα, συμπεριλαμβανομένου του στρες και της κόπωσης.

Πριν αποφασίσετε να ακολουθήσετε ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους, ίσως θελήσετε να συμβουλευτείτε έναν εξειδικευμένο διατροφολόγο για να μάθετε πόσο βάρος πρέπει να χάσετε και ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να το πετύχετε.

Αυτό μπορεί να διαφέρει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως η γενική υγεία σας, τυχόν υποκείμενες συνθήκες υγείας, τα επίπεδα της καθημερινής δραστηριότητάς σας και οι διατροφικές σας προτιμήσεις.

 

Μπορώ να αδυνατίσω σε 2 εβδομάδες;

Ακολουθούν μερικές κοινές συμβουλές για να χάσετε το μέγιστο βάρος εντός δύο εβδομάδων.

 

Καταναλώσετε πολλά πράσινα λαχανικά.

Μπορείτε να χάσετε πιο εύκολα βάρος εάν τρώτε φρούτα και λαχανικά. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και σας κάνουν να αισθάνεστε πληρέστεροι για περισσότερο. Εξαιτίας αυτού, δεν θα πεινάσετε. Εκτός αυτού, περιέχουν πολλές βιταμίνες και μέταλλα που το σώμα έχει ανάγκη για να παραμείνει υγιές.

 

Πείτε όχι στο αλκοόλ ή τα ζαχαρούχα ποτά.

Παίρνετε πολλές κρυφές θερμίδες με τη μορφή ζαχαρούχων ροφημάτων και αλκοολούχων ποτών. Μπορείτε να τα αντικαταστήσετε με νερό, νερό καρύδας και πράσινο τσάι .

  Χάστε βάρος ή χάστε λίπος, ποια είναι η διαφορά;

 

Μειώστε την πρόσληψη επεξεργασμένων τροφίμων.

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα είναι συνήθως ενεργειακά πυκνότερα και πλουσιότερα σε ζάχαρη, κακά λιπαρά και αλάτι. Με άλλα λόγια τα τρόφιμα αυτά μπορούν να χαρακτηριστούν και ως «βόμβες θερμίδων», καθώς σε μικρό όγκο (συγκριτικά με τα μη-επεξεργασμένα φυσικά αντίστοιχα τρόφιμα) περιέχουν πολλές θερμίδες.

Επίσης πολλά επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως γλυκά, μπισκότα, κέικ, αποτελούν πηγή «κακών» υδατανθράκων, οι οποίοι φαίνεται να επηρεάζουν τα επίπεδα της ινσουλίνης, αυξάνοντας την αναβολική της δράση στην αποθήκευση λίπους.

Το νερό είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία στην προσπάθεια σας για να χάσετε επιπλέον κιλά, γιατί εκτός του ότι σας ενυδατώνει, βελτιώνει επίσης τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.

 

Ο περιορισμός της πρόσληψης αλατιού είναι ιδιαίτερα σημαντικός εάν θέλετε να χάσετε βάρος.

Η περίσσεια αλατιού προκαλεί κατακράτηση νερού στο σώμα. Το νερό αποτελεί περίπου το 55 έως 60 τοις εκατό του σωματικού βάρους. Επομένως, εάν προσπαθείτε να χάσετε κιλά μειώστε την πρόσληψη αλατιού.

 

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος σε δύο εβδομάδες, θα πρέπει να ασκείστε μέρα παρά μέρα.

Αφιερώστε μια ώρα την ημέρα για άσκηση. Μπορείτε να περπατήσετε, να κάνετε τζόκινγκ, ποδηλασία, κολύμπι. Επίσης συμπεριλάβετε προπόνηση δύναμης στο πρόγραμμά σας, για να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα.

Ο ύπνος είναι ουσιαστικό μέρος της καλής υγείας και είναι απαραίτητος για την απώλεια βάρους.

Συνιστάται να κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

 

Ποια είναι η καλύτερη δίαιτα για απώλεια βάρους;

Η μεσογειακή διατροφή μπορεί να θεωρηθεί η καλύτερη για την απώλεια βάρου, γιατί οδηγεί σε καλύτερο έλεγχο των επιπέδων γλυκόζης στο αίμα και σε μειωμένο κίνδυνο κατάθλιψης. Μειώνει επίσης τα επίπεδα φλεγμονής (παράγοντας κινδύνου για καρδιακή προσβολή ) και τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου και της νόσου του Αλτσχάιμερ.

  Οι πιο κοινές αλλά κορυφαίες υπερτροφές για την απώλεια βάρους

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ακολουθήσετε τη μεσογειακή διατροφή

Χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο αντί για βούτυρο. Το ελαιόλαδο είναι πλούσιο σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα, τα οποία βελτιώνουν την τα επίπεδα της καλής χοληστερόλης ( HDL).

Καταναλώστε λιπαρά ψάρια, όπως σαρδέλα και το σκουμπρί, για είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία προστατεύουν την καρδιά και τον εγκέφαλο.

Αυξήστε την πρόσληψη λαχανικών. Ένας καλός τρόπος να τρώτε λαχανικά είναι να τρώτε μία μερίδα και σαν σνακ, εκτός από το κυρίως γεύμα. Στόχος για τουλάχιστον δύο μερίδες την ημέρα.

Καταναλώσετε φρούτα ως επιδόρπιο. Τα φρούτα είναι καλή πηγή ινών, βιταμινών και αντιοξειδωτικών. Η κατανάλωση φρέσκων φρούτων είναι ένας υγιής τρόπος για να απολαύσετε και να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για γλυκό. Είναι επίσης ένα υγιεινό σνακ όταν πεινάτε.

 

newsitamea.gr

Αφήστε μια απάντηση