Τι δεν τρώει η Ελεονώρα Μελέτη και παραμένει σταθερή στα κιλά της

 

Τι δεν τρώει η Ελεονώρα Μελέτη και παραμένει σταθερή στα κιλά της

Τι δεν τρώει η Ελεονώρα Μελέτη και παραμένει σταθερή στα κιλά της

Τα έχει βγάλει οριστικά από την διατροφή της

 

Αυστηρό το πρόγραμμά της αλλά όλα θέλουν θυσίες

Ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά της ελληνικής showbiz το διαθέτει αναντίρρητα η Ελεονώρα Μελέτη , η οποία παρά τις πολλές επαγγελματικές της υποχρεώσεις, πάντα βρίσκει χρόνο να φροντίζει τον εαυτό της.

Η αγαπημένη παρουσιάστρια προκειμένου να διατηρηθεί στα κιλά της, λέει σε πολλά “όχι” και εμείς θα σας αποκαλύψουμε τα μυστικά της για μια άψογη σιλουέτα.

 

Πώς διατηρείται στα κιλά της η Ελεονώρα Μελέτη

Η παρουσιάστρια δεν τρώει τηγανητά και βούτυρο, ενώ στο σπίτι της δεν μπαίνει ψωμί.

Στο ψυγείο της Ελεονώρας υπάρχει μαύρο ψωμί του τοστ.

Όταν κάνει ζέστη, η Ελεονώρα τρώει λιγότερο.

Πάρα ταύτα, το καλοκαίρι δεν κάνει δίαιτα!

Η Ελεονώρα είναι θύμα του συναισθηματικού φαγητού, ειδικά τις ημέρες που δεν νιώθει καλά. Πάρα ταύτα ξέρει πότε το μυαλό της ελέγχει την πείνα της και το δαμάζει.

Η Ελεονώρα βάζει κάτω και άντρα στις ποσότητες φαγητού που καταναλώνει, αλλά δεν τρώει γρήγορο φαγητό.

Πίτσα και σουβλάκια έχουν βγει εδώ και χρόνια από τη διατροφή της παρουσιάστριας.

Η Μελέτη πειραματίζεται με υγιεινές γεύσεις, όπως σούπα με κινόα, μακαρόνια με αλεύρι ζέας ή παστέλι με ορό τυρογάλακτος.

Τις περιόδους που η Ελεονώρα γυμνάζεται εντατικά, τρέφεται σωστά αφού ο οργανισμός της υπερεκκρίνει ινσουλίνη. Έτσι και για να μην πέφτει το ζάχαρό της, η παρουσιάστρια έχει πάντα μαζί της ξηρούς καρπούς ή κάποιο φρούτο.

 

Πρωινό:

Τοστ με 1 φέτα γαλοπούλα βραστή και 1 φέτα τυρί κίτρινο χαμηλών λιπαρών ή 1 μπολ γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως

  Μάλωσες με τη ζυγαριά; Ελαιόλαδο και ακόμα 12 τροφές που θα σε βοηθήσουν να χάσεις κιλά. Ξέχνα τη δίαιτα

 

Μεσημεριανό:

Μία μερίδα ψητό κοτόπουλο ή φιλέτο μοσχαρίσιο ή ψητή γαλοπούλα, 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα με 1 κουτ. σούπας λάδι, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 μερίδα τυρί

Δεκατιανό-Σνακ:

Φρούτα ή γιαούρτι με 2% λιπαρά

 

youweekly.gr

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.

Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.

Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.

-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση