Από το πρωί μέχρι το βράδυ: Αυτά είναι τα βήματα για να αδυνατίσεις

 

Από το πρωί μέχρι το βράδυ: Αυτά είναι τα βήματα για να αδυνατίσεις

Από το πρωί μέχρι το βράδυ: Αυτά είναι τα βήματα για να αδυνατίσεις

 

Αν θέλεις κι εσύ να δώσεις ένα extra boost στο μεταβολισμό σου και να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να χάσει πιο γρήγορα τα περιττά κιλά, τότε δεν έχεις παρά να ακολουθήσεις το παρακάτω 24ωρο πλάνο:

 

ΠΡΩΙ

– Πιες με το που ξυπνήσεις ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι! Το ρόφημα αυτό θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σου και θα βοηθήσει στο αδυνάτισμα.

– Αν έχεις χρόνο, κάνε μερικές ασκήσεις. Ένα δεκάλεπτο workout αρκεί για να δεις τρομερή αλλαγή στο σώμα σου.

– Μη φύγεις για τη δουλειά σου αν πρώτα δεν καταναλώσεις ένα χορταστικό αλλά υγιεινό πρωινό γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνη.

– Μην ξεχνάς να καταναλώνεις άφθονο νερό μέσα στη μέρα σου. Η ενυδάτωση του οργανισμού σου είναι πολύ βασική!

– Μη μένεις για πολλές ώρες νηστική. Περίπου 3 ώρες μετά το πρωινό σου φρόντισε να καταναλώσεις ένα υγιεινό σνακ, όπως για παράδειγμα ένα γιαούρτι με μειωμένα λιπαρά, μία μπάρα ολικής άλεσης, δύο φρούτα ή μία χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς.

– Ενδιάμεσα των κυρίων γευμάτων σου, μπορείς ακόμη να απολαύσεις όσες κούπες πράσινο τσάι επιθυμείς. Βοηθά στην αποτοξίνωση του οργανισμού σου και σε ενυδατώνει χωρίς περιττές θερμίδες.

 

 

ΜΕΣΗΜΕΡΙ

– Φρόντιζε να σηκώνεσαι αρκετές φορές από την καρέκλα του γραφείου σου και να κινείσαι στο χώρο.

– Όση δουλειά και άγχος κι αν έχεις, αφιέρωσε λίγη ώρα για να απολαύσεις το μεσημεριανό σου γεύμα. Απόφυγε να παίζεις με το κινητό ή τον υπολογιστή σου και αφοσιώσου στο φαγητό σου. Μην ξεχνάς να μασάς αρκετές φορές την τροφή σου.

  8 Τρόποι να αυξήσετε τον Μεταβολισμό και να χάσετε τα περιττά Κιλά. Ο 4ος είναι πολύ Σημαντικός!

 

ΑΠΟΓΕΥΜΑ

– Aν η… πείνα σου χτύπησε γρήγορα την πόρτα τότε πες ναι σε ένα πράσινο smoothie ή ένα μεγάλο ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι. Θα σε φουσκώσουν στο λεπτό και θα σου χαρίσουν πολύτιμες για τον οργανισμό σου βιταμίνες.

– Πριν πας στο σπίτι σου για να ξεκουραστείς μην ξεχάσεις να περάσεις από το γυμναστήριο. Μία ώρα προπόνησης, 5 φορές την εβδομάδα αρκεί για να μεταμορφώσεις το σώμα σου. Αν βαριέσαι το γυμναστήριο, τότε βγες έξω για περπάτημα ή τρέξιμο και ακολούθησε μετά μόνη σου στο σπίτι αποτελεσματικά workouts όπως είναι αυτά!

 

 

ΒΡΑΔΥ

– Ώρα για ξεκούραση! Κάνε ένα ντους, διώξε το άγχος της ημέρας και επίτρεψε στον εαυτό σου να… χαλαρώσει.

– Απόλαυσε το βραδινό σου με την ησυχία σου. Προσοχή στις επιλογές σου καθώς και στις ποσότητες που καταναλώνεις. Προτίμησε υγιεινές τροφές με λίγα λιπαρά και θερμίδες.

– Τελείωσε τη μέρα σου σωστά. Πώς; Μα φυσικά απολαμβάνοντας ένα ποιοτικό οχτάωρο ύπνο. Μην περιμένεις να αδυνατίσεις αν ξενυχτάς σε καθημερινή βάση. Τελεία και παύλα.

 

Πηγή

trelogaidouri

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.

Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.

Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.

-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *