«Βγάζω 5.000 ευρώ τον μήνα και δουλεύω 20 λεπτά την ημέρα» – Η ευφυής ιδέα μίας 24χρονης

 

«Βγάζω 5.000 ευρώ τον μήνα και δουλεύω 20 λεπτά την ημέρα»

«Βγάζω 5.000 ευρώ τον μήνα και δουλεύω 20 λεπτά την ημέρα» – Η ευφυής ιδέα μίας 24χρονης

Η ευφυής ιδέα μίας 24χρονης

 

Η 24χρονη Χάνα Ίνγκραμ είναι κτηματομεσίτρια και επενδύτρια, ενώ παρέχει επιχειρηματικές συμβουλές σε όσους φιλοδοξούν να αγοράσουν πλυντήρια αυτοκινήτων, με την ίδια να αγοράζει το πρώτο της car wash πριν από 2 χρόνια και πλέον να βγάζει 5.000 ευρώ τον μήνα, με μόλις… 20 λεπτά δουλειάς την ημέρα.

Με άρθρο της στη στήλη Make It του CNBC, επισημαίνει πως ξεκίνησε να δουλεύει σε γραφείο real estate στα 17 της και λίγο αργότερα έβγαλε την κτηματομεσιτική της άδεια για την άσκηση επαγγέλματος.

«Ενώ πάλευα να τα βγάλω πέρα, διάβασα για την δυναμική ισχύ που διαθέτει το παθητικό εισόδημα.

Ήθελα να επενδύσω σε μια επιχείρηση που βασικά λειτουργεί μόνη της. Στη συνέχεια, έτσι όπως τα έφερε η μοίρα, είδα πως ένα self-service πλυντήριο αυτοκινήτων βγήκε προς πώληση στην πατρίδα μου στο Τενεσί.

Τώρα, στα 24 μου, βγάζω κατά μέσο όρο 5.450 δολάρια το μήνα σε καθαρό παθητικό εισόδημα από την επιχείρησή μου, με μηναία έξοδα έως 2.000 δολάρια. Το καλύτερο είναι ότι το δουλεύω μόνο για 20 λεπτά την ημέρα» υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

Όταν αγόρασε την επιχείρησή της, είχε αποταμιεύσει μόλις 2.000 δολάρια, όμως χάρη στην εμπειρία της από τον κλάδο του real estate, ήξερε ότι είχε πολλές επιλογές για να χρηματοδοτήσει το πλάνο της. Τελικά, πλήρωσε έναν δικηγόρο 400 δολάρια για να συντάξει ένα συμβόλαιο που έλεγε ότι θα κάλυπτε όλους τους φόρους και τους λογαριασμούς για το car wash της μηνιαίως.

 

«Βγάζω 5.000 ευρώ τον μήνα και δουλεύω 20 λεπτά την ημέρα» – Η ευφυής ιδέα μίας 24χρονης

«Αφού έκανα αυτές τις μηνιαίες πληρωμές, θα κρατούσα όλα τα κέρδη. Αν δεν πλήρωνα, θα έχανα το ακίνητο για την επιχείρησή μου.

  ΜΑΡΤΙΟΣ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ

Από τον Μάιο του 2021, πηγαίνω πριν, μετά ή κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας για να βγάλω τα σκουπίδια, να γεμίσω τις μηχανές με νομίσματα και να καθαρίσω τους βρώμικους πάγκους όπου οι άνθρωποι πλένουν τα αυτοκίνητά τους. Προληπτικά επίσης, κάνε εργασίες συντήρησης, όπως να λαδώνω τα μηχανήματα, μια φορά το μήνα» συμπλήρωσε.

Το περασμένο φθινόπωρο, είχε αρκετά χρήματα για να πάρει ένα επιχειρηματικό δάνειο και να αγοράσει το πλυντήριο, ενώ χιλιάδες άνθρωποι έχουν χρησιμοποιήσει τις δωρεάν συμβουλές της για το πώς να πετύχουν με σωστές επενδύσεις στον συγκεκριμένο κλάδο, με αιχμή του δόρατος την self-service λειτουργία του χώρου.

Μάλιστα, αποκάλυψε τις καλύτερες συμβουλές που έχει να δώσει σε όσους επιδιώκουν να ασχοληθούν με τον εν λόγω τομέα: «αρχικά βρείτε πλατφόρμες και αναζητήσετε εμπορικά ακίνητα προς πώληση. Έτσι βρήκα το δικό μου.

Εάν είστε πρόθυμοι να μετακινηθείτε και να δείτε τυχόν πλυντήρια αυτοκινήτων που έχουν ξεμείνει ή ακόμα και εγκαταλειμμένα, καλέστε τον ιδιοκτήτη, και δείτε αν ενδιαφέρεται να συζητήσει το ενδεχόμενο μιας πώλησης. Τηλεφωνικά διαπιστώστε μόνο τις προθέσεις του, βολιδοσκοπήστε την κατάσταση και μην υπεισέλθετε σε λεπτομέρειες. Σημειώστε όλες τις άλλες ερωτήσεις σας και ζητήστε μια προσωπική ξενάγηση στον χώρο».

 

Επίσης, κρίνει σκόπιμο να αναρωτηθείτε:

Είναι καλή τοποθεσία; Είναι κοντά σε δρόμους με μεγάλη κυκλοφορία; Είναι βολικό για τους πελάτες να μπαίνουν και να βγαίνουν;

Σε τι κατάσταση είναι ο εξοπλισμός; Ρωτήστε τον ιδιοκτήτη πόσο παλιός είναι ο εξοπλισμός του και πόσο συχνά τον επισκευάζει.

Υπάρχουν εύκολες και μικρές παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να σας αποφέρουν περισσότερα χρήματα; Μην φοβάστε να αγοράσετε ένα παλιό πλυντήριο αυτοκινήτων εάν έχει καλά θεμέλια.

  Κεχρί - Ο Πυθαγόρας το πρότεινε στους μαθητές του ως την ιδανική τροφή

«Όταν αγόρασα το πλυντήριο αυτοκινήτων μου, ήταν ήδη κερδοφόρο. Προσωπικά δεν θα αγόραζα ποτέ ένα πλυντήριο αυτοκινήτων που εξακολουθεί να δουλεύει αλλά με ζημίες. Βεβαιωθείτε ότι τα έσοδά του υπερκαλύπτουν όλα τα έξοδά του, όπως το νερό, το ηλεκτρικό ρεύμα και τους φόρους» υποστηρίζει και προσθέτει πως μία από τις πρώτες προτεραιότητές σας θα πρέπει να είναι η δημιουργία και η διατήρηση πιστών πελατών.

«Καθαρίζω το self-service car wash μου και φροντίζω να λειτουργεί καλά κάθε μέρα, ώστε οι πελάτες να συνεχίζουν να έρχονται. Για να αυξήσω το πελατολόγιο μου, έβαλα επίσης την επιχείρησή μου στο Google Maps ενώ πλήρωσα περίπου 150 δολάρια για να διαφημιστώ στοχευμένα και στο Facebook.

Το μόνο μειονέκτημα της εταιρίας μου είναι ο συχνός καθαρισμός, αλλά δεν με πειράζει να λερώνω τα χέρια μου με αντάλλαγμα αρκετές χιλιάδες δολάρια το μήνα» καταλήγει η νεαρή επιχειρηματίας.

 

straight.gr

Αφήστε μια απάντηση