58 κιλά με ένα μόνο tip: Το μυστικό της Φαίης Σκορδά για υπέροχο σώμα

 

58 κιλά με ένα μόνο tip: Το μυστικό της Φαίης Σκορδά για υπέροχο σώμα

 

58 κιλά με ένα μόνο tip: Το μυστικό της Φαίης Σκορδά για υπέροχο σώμα
Φωτογραφία αρχείου NDP Photo Agency

 

Από Έφη Εκίζογλου

Η ΕΜΥ εξέδωσε έκτακτο δελτίο καιρού για τις υψηλές θερμοκρασίες που αναμένεται να αναπτυχθούν σε διάφορες περιοχές κι εσύ ετοιμάζεσαι ψυχολογικά να βγεις στην παραλία!

Φοράς το μαγιό σου κοιτάζεσαι στον καθρέφτη και κάτι σε χαλάει! Αρχικά να σου πω πως κάθε body είναι bikini body οπότε ξεκόλλα, μαζί με το μαγιό φόρα το χαμόγελο και την αυτοπεποίθησή σου και πιάσε πρώτη ξαπλώστρα στην παραλία!

Αν, ωστόσο, με ρωτάς να σου δώσω ένα tip μπας και προλάβεις να ξεφουσκώσεις λίγο σε λίγες μερούλες, θα σου πω να ακολουθήσεις, ασυζητητί, τα μυστικά της Φαίης Σκορδά για σώμα παραλίας!

 

Το μυστικό της Φαίης Σκορδά

 

 

58 κιλά με ένα μόνο tip: Το μυστικό της Φαίης Σκορδά για υπέροχο σώμα

 

Από τα ωραιότερα κορμιά της TV, η παρουσιάστρια του ΣΚΑΪ διαθέτει άριστο γονίδιο και ποτέ της δεν έχει ασχοληθεί με διατροφές, στερήσεις και ειδικές δίαιτες – όχι επισταμένως τουλάχιστον. Για να διατηρηθεί στα 58 κιλά πάνω-κάτω αυτό που κάνει καθημερινά είναι να λέει “όχι” στο αλάτι και να νοστιμίζει τα φαγητά της με αρκετά μυρωδικά, σκόρδο, λεμόνι και βότανα.

 

Τα διατροφικά της tips

Η Φαίη Σκορδά λοιπόν αν και η καλή φυσική της κατάσταση είναι στο DNA της, δεν επαναπαύεται λεπτό και παρόλο που τρέχει με τα δυο της παιδιά τα Σαββατοκύριακα μπορεί να την πετύχεις με καυτό σορτς στην Βουλιαγμένη να κάνει τζόκινγκ, αφού πρώτα επιδοθεί, βέβαια, στην κατάλληλη προθέρμανση.

Στα διατροφικά tips της παρουσιάστριας, περιλαμβάνεται η κατανάλωση 1,5 λίτρου νερού τη μέρα και φρέσκων σαλατών, τις οποίες ετοιμάζει μόνη της καθημερινά.

Πρωινό: 1 τοστ με τυρί και γαλοπούλα και καφέ

Δεκατιανό: Γάλα με δημητριακά ή φρούτα

Μεσημεριανό: Καπνιστό τόνο ή κοτόπουλο, σαλάτα μαρούλι, φέτα

Απογευματινό: Φρούτα εποχής

Βραδινό: Λίγο κοτόπουλο ή κρέας με σαλάτα

 

youweekly.gr

  Εβδομαδιαίο μενού χαμηλών υδατανθράκων για απώλεια βάρους: Τροφές, γεύματα, γραμμάρια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *