Η Πετρουλάκη μας χαρίζει την κορυφαία δίαιτά της για να χάσεις 5 κιλά σε 7 ημέρες

Πετρουλάκη κορυφαία δίαιτα

Πετρουλάκη κορυφαία δίαιτα

Είναι η «εθνική» µας γυµνάστρια και αναµφισβήτητα «το κορµί» εδώ και πολλά χρόνια!

 

Η Ελένη Πετρουλάκη, σαν φυσιολογικός άνθρωπος κι αυτή, µπορεί να «αµαρτάνει» ενίοτε σε λιχουδιές –και να φάει κοµµατάκι παραπάνω–, όµως όλα τα παραπανίσια κιλά που παίρνει τα χάνει µε µια δίαιτα-express την οποία συστήνει ανεπιφύλακτα…

 

1. Επίλεξε τροφές µε άπαχη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη είναι σηµαντική στη δηµιουργία µυϊκού ιστού. Βοηθά στην αύξηση της αυξητικής ορµόνης, η οποία µε τη σειρά της συντελεί στην καύση λίπους όπως επίσης και στην ενίσχυση της υγείας του εγκεφάλου µέσω των αµινοξέων. Τροφές όπως γιαούρτι, ψάρι, άπαχα πουλερικά, ασπράδια είναι έξοχες πηγές άπαχης πρωτεΐνης.

 

2. Απόφυγε τα επεξεργασµένα τρόφιµα

Για να ενισχύσεις το µεταβολισµό σου και να κάνεις περισσότερες καύσεις τη µέρα αλλά και να για προσφέρεις λάµψη και υγεία στους ιστούς θα πρέπει να αποφεύγεις όσο µπορείς τα επεξεργασµένα τρόφιµα και να επιλέγεις βιολογικά προϊόντα αλλά και πολλά φρούτα και λαχανικά.

 

3. Γυµνάσου καθηµερινά

Βάλε τουλάχιστον µία δραστηριότητα στην καθηµερινότητά σου, έστω και για µισή ώρα. Η συστηµατική άσκηση βοηθά σηµαντικά στη δηµιουργία µυϊκού ιστού, στην καύση λίπους, στην τόνωση του σώµατος αλλά και στην καλύτερη διάθεση.

 

4.«Δούλεψε» µε την όρεξή σου

Είναι πάντα καλύτερο να είµαστε πραγµατικά πεινασµένοι όταν πρόκειται να φάµε παρά να τρώµε από συνήθεια γιατί έφτασε απλώς η ώρα. Δούλεψε σκληρά, βάλε στο πρόγραµµά σου την αερόβια γυµναστική που θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα µε το σώµα σου αλλά και θα σου ανοίξει την όρεξη κάνοντας το κάθε γεύµα να αξίζει.

  6 λόγοι για τους οποίους πεινάς συνέχεια!!!

 

5. Βάλε το πράσινο ενεργά στη διατροφή σου

Όλοι οι διατροφολόγοι παγκοσµίως συµφωνούν ότι όσο πιο πολλά λαχανικά καταναλώνουµε τόσο πιο γρήγορα αποτελέσµατα θα έχουµε στο να πετύχουµε άµεση απώλεια κιλών. Προτίµησε να συµπληρώνεις πάντα το γεύµα σου µε πράσινα λαχανικά και θα δεις τα αποτελέσµατα πολύ γρήγορα.

 

6. Φτιάξε φυσικούς χυµούς

Είµαστε στη δουλειά και πεινάµε, θέλουµε κάτι γρήγορο, θρεπτικό και νόστιµο… Φτιάξε τον αγαπηµένο σου φυσικό χυµό πριν φύγεις από το σπίτι και παρ’ τον µαζί, επιλέγοντας µέσα από έναν πλούσιο συνδυασµό συνταγών διαθέσιµο στο διαδίκτυο. Θυµήσου να έχεις πάντα ως βάση του ροφήµατος τα φρούτα και τα λαχανικά. Μπορείς να προσθέσεις επίσης γάλα µε λίγα λιπαρά ή βρόµη.

 

Πετρουλάκη κορυφαία δίαιτα

 

7. Μη φοβάσαι τους υδατάνθρακες

Ακούµε συνέχεια ότι εάν κάποιος θέλει να χάσει κιλά θα πρέπει να σταµατήσει να καταναλώνει υδατάνθρακες. Παρόλα αυτά οι υδατάνθρακες είναι άµεση και χρήσιµη πηγή ενέργειας την οποία έχουµε καθηµερινά ανάγκη. Αντικατάστησε τα µακαρόνια, το ρύζι και τις πατάτες µε κινόα, βρόµη, καστανό ρύζι και γλυκοπατάτες.

 

8. Φάε… σούπα

Οι σούπες είναι το ιδανικό πιάτο για τις κρύες χειµωνιάτικες µέρες αλλά και ένας τρόπος για να τρώµε σωστά συνδυάζοντας πολλά θρεπτικά συστατικά και χάνοντας γρήγορα κιλά. Είναι επίσης εύπεπτες, καθώς δεν βαραίνουν το στοµάχι, χαµηλές σε θερµίδες και µπορούν να παρασκευαστούν εύκολα προσφέροντας ποικιλία στα γεύµατά σου.

 

Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα.
Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας.
Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη

-Αν νιώσετε δυσφορία μετά την πρώτη ημέρα της δίαιτας,
να διακόψετε τη δίαιτα αμέσως και συμβουλευτείτε το γιατρό σας αν χειροτερέψει.
-Και μην ξεχνάτε πώς πριν ξεκινήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να συμβουλευτείτε το γιατρό σας

  Οι Χρυσοί Κανόνες Για Να Χάσεις Βάρος Τρώγοντας Πρωτεΐνη!

Αφήστε μια απάντηση