Η δίαιτα – αστραπή του καρδιολόγου που κάνει θραύση! Γίνε άλλος άνθρωπος μέσα σε δυο εβδομάδες…

Η δίαιτα - αστραπή του καρδιολόγου

Την ακολουθεί όλη η ελληνική showbiz!

Δρ Γουίλιαμ Ντέιβις “Wheat Belly”

Αποφύγετε τα εύκολα


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Για να γίνει αυτό εφικτό απαιτείται σοβαρός προγραμματισμός. Τα τρόφιμα που είναι φτιαγμένα από στάρι έχουν το ατού της ευκολίας. Για παράδειγμα, τα σάντουιτς, οι πίτες, τα μπισκότα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα και να φαγωθούν στο πόδι.

Για να αποφύγει λοιπόν κανείς αυτές τις λύσεις θα πρέπει να έχει μπει στη διαδικασία να παίρνει το δικό του φαγητό στη δουλειά, να πηγαίνει πιο συχνά για προμήθειες και να ξεκινάει την παρασκευή των γευμάτων του από το μηδέν. Μακροπρόθεσμα ωστόσο όλο αυτό που τώρα φαντάζει βουνό θα κάνει τη ζωή σας πιο εύκολη.

Θα σας απαλλάξει από τα σκαμπανεβάσματα ενέργειας που προκαλούν τα σάκχαρα, τα οποία βάζουν τον οργανισμό μας σε ένα φαύλο κύκλο να αποζητεί σνακ κάθε δύο ώρες.

Τι μπορείτε να φάτε, αφού κόψετε το σιτάρι, αλλά και το ρύζι, τις πατάτες, το καλαμπόκι και τα όσπρια για δύο εβδομάδες;

Φάτε όσο θέλετε…

 Λαχανικά (εκτός πατάτας και καλαμποκιού)
 Ωμούς ξηρούς καρπούς και σπόρους
 Υγιή έλαια: έξτρα παρθένο ελαιόλαδο, αβοκάντο, καρύδι, καρύδα, βούτυρο κακάο, μακαντέμια, λιναρόσπορος και σουσάμι
 Κρέας και αβγά, κατά προτίμηση βιολογικά
 Τυρί, κατά προτίμηση με όλα του τα λιπαρά
 Καρυκεύματα που δεν έχουν ζάχαρη, όπως μουστάρδα, χρένο, μαγιονέζα, ξίδι ή καυτές σος
 Ελιές και κακάο χωρίς ζάχαρη


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Τρώτε μικρές ποσότητες…

Ανά γεύμα η κατανάλωση των παρακάτω δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 100 gr ή τα 100 ml, καθώς η μεγαλύτερη ποσότητα μπορεί να αυξήσει το σάκχαρο στο αίμα.

  5 νόστιμα σνακ έως και 150 θερμίδες που θα σου κόψουν την πείνα

 Γαλακτοκομικά άλλα από το τυρί
 Φρούτα, όπως ο ανανάς, η παπάγια, το μάνγκο και η μπανάνα
 Φρέσκοι φρουτοχυμοί
 Κινόα, ακατέργαστο ρύζι, βρόμη
 Οσπρια και γλυκοπατάτες
 Προϊόντα σόγιας, όπως το τοφού

Απαγορευμένα τρόφιμα:

 Προϊόντα σταριού
 Υδρογονωμένα, πολυακόρεστα λάδια, όπως το ηλιέλαιο
 Τρόφιμα που δεν έχουν γλουτένη, επειδή περιέχουν συνήθως άλλα είδη αμύλου που αυξάνουν το σάκχαρο στο αίμα
 Αποξηραμένα φρούτα
 Τηγανητά φαγητά
 Σνακ με ζάχαρη
 Γλυκαντικές ουσίες πλούσιες σε φρουκτόζη
 Μαρμελάδες, ζελέ κ.ά.

…αλλά και σνακ χωρίς τύψεις

Σε αυτό το διατροφικό πλάνο θα κόψετε τη συνήθεια να τρώτε ανάμεσα στα γεύματα. Ωστόσο δεν είναι πρόβλημα μια στο τόσο να απολαμβάνετε κάτι. Μερικές ασφαλείς εναλλακτικές είναι:


(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

 Το τυρί
 Οι ωμοί ξηροί καρποί (αποφύγετε τους ψημένους και αλατισμένους)
 Η μαύρη σοκολάτα (όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητά της σε κακάο τόσο καλύτερα)
 Κράκερ με λίγους υδατάνθρακες
 Μπαστουνάκια λαχανικών σε ντιπ με κρέμα τυριού

ΠΗΓΗ

Αφήστε μια απάντηση