Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά!

 

Ποια είναι τα 5+1 Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά!

 

Η επίπεδη κοιλιά είναι ένας από τους μεγαλύτερους στόχους που βάζει κάθε γυναίκα.

Δεν υπάρχει θηλυκό που να θέλει να εμφανιστεί στην παραλία με κοιλίτσα, αν και για κάποιες από εμάς είναι αδύνατον.

Η κατακράτηση υγρών σε συνδυασμό με την μη υγιεινή διατροφή είναι ο κυριότερος λόγος που νιώθεις συνεχώς πρησμένη, ακόμη κι αν η ζυγαριά σου δεν συμφωνεί ότι έχεις πάρει κιλά.

Υπάρχουν κάποια “θαυματουργά” ροφήματα τα οποία μπορούν να σε βοηθήσουν να το πετύχεις και τα καλύτερα από αυτά θα τα δεις στην συνέχεια!

 

Τα καλύτερα ροφήματα που μπορείς να πιεις για να έχεις επίπεδη κοιλιά!

Αρωματισμένο νερό

Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά

Το παν είναι να κρατάς τον οργανισμό σου ενυδατωμένο, οπότε θα πρέπει να πίνεις όσο το δυνατόν περισσότερο νερό μπορείς. Επειδή όμως αυτό δεν είναι και πολύ εύκολο για κάποιους ανθρώπους, μπορείς να δοκιμάσεις να το κάνεις πιο αρωματικό.

Για να μην μείνεις όμως μόνο στην γεύση εκτός από διάφορα φρούτα που μπορείς να κόψεις και να βάλεις στην κανάτα σου, μπορείς να βάλεις και μερικές φέτες αγγούρι και λεμονάκι, καθώς είναι και τα δύο λιποδιαλυτικά.

 

Smoothie καρπούζι

Smoothie καρπούζι

Το καρπούζι στην ουσία είναι νερό, οπότε έχει πολύ λίγες θερμίδες, αρκετά θρεπτικά συστατικά και αμινοξέα και είναι απίστευτα γευστικό.

Επίσης, σύμφωνα με μία έρευνα που έκανε το Journal of Nutrition βρήκε ότι η αργινίνη που περιέχει το καρπούζι μειώνει το σωματικό λίπος και αυξάνει τη μυική μάζα. Επιπλέον, ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας κάνοντας μας εκτός από το να καίμε λίπος να χάνουμε και θερμίδες.

  «Κάψε» λίπος από την κοιλιά με 8 απλές κινήσεις!

 

Παγωμένο τσάι μέντας

Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά

Ακόμη ένα αρκετά αποτελεσματικό λιποδιαλυτικό ρόφημα είναι το τσάι μέντας. Βοηθάει το στομάχι να επεξεργαστεί τροφές πλούσιες σε λιπαρά, όπως είναι το burger, η πίτσα και η χοιρινή μπριζόλα με αποτέλεσμα να μειώνεται το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς.

Το μόνο που θα πρέπει να κάνεις είναι να βάλεις 2 κουταλάκια του γλυκού αποξηραμένα ή φρέσκα φύλλα μέντας μέσα σε ένα φλιτζάνι νερό για 10 λεπτά και στην συνέχεια να απολαύσεις το δροσιστικό σου ρόφημα.

 

Ρόφημα με ανανά

Ρόφημα με ανανά

Αυτό το ρόφημα θυμίζει πολύ καλοκαίρι, παραλία και φοίνικες. Για να το κάνεις ακόμη πιο αποτελεσματικό όμως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις μαζί με τον ανανά και μια κουταλιά της σούπας λινέλαιο, το οποίο προσθέτει μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και είναι άκρως αποτελεσματικό για την μείωση του λίπους στην κοιλιά.

Όσο για τον ανανά περιέχει βρομελίνη, το οποίο είναι ένα ένζυμο που βοηθά στην διάσπαση των πρωτεϊνών, διευκολύνει την πέψη και βοηθάει στο να ξεπρήζεται η κοιλιά μας.

 

Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά

Ρόφημα με μήλο και κανέλα

Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά

Αυτό είναι ίσως και το πιο γευστικό ρόφημα μιας και αποτελείται από παγωμένο νερό, φρέσκα φύλλα μέντας, 1 φράουλα κομμένη σε φέτες (προαιρετικά), μισό λεμόνι κομμένο σε φέτες, ¼ κουταλάκι του γλυκού κανέλα και ¼ μήλο και πάλι κομμένο σε φέτες.

Όλα αυτά τα συστατικά έχουν μία ξεχωριστή ιδιότητα. Η μέντα καταπραΰνει τις κράμπες στο στομάχι, οι φράουλες έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες και βοηθούν στην καταπολέμηση των καρκινογόνων ουσιών, τα λεμόνια βοηθούν με τη δυσκοιλιότητα και διεγείρουν το πεπτικό μας σύστημα, η κανέλα διαχειρίζεται τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και τα μήλα βοηθούν στη διατήρηση των δοντιών και των οστών, ενώ επίσης βοηθούν και στην πιο γρήγορη επούλωση των πληγών.

  Τα smoothies Που Θα Σε Βοηθήσουν να Χάσεις Κιλά

 

Πράσινο τσάι

Πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι εκτός του ότι βοηθάει στην μείωση των καρδιακών προβλημάτων και τον καρκίνο περιέχει κατεχίνες, τα οποία είναι αντιοξειδωτικά που βοηθούν στη μείωση του λίπους.

Αν πίνεις λίγο πριν από την προπόνηση, τα αντιοξειδωτικά αυτά μπορούν επίσης να αυξήσουν την καύση του λίπους κατά τη διάρκεια της αερόβιας άσκησης.

 

Shake μαύρης σοκολάτας

Αποτελεσματικά ροφήματα για επίπεδη κοιλιά

Η μαύρη σοκολάτα βοηθά στο να αδυνατίσεις, επειδή μειώνει την όρεξη σου για γλυκό και γενικότερα για φαγητό. Ωστόσο, το συγκεκριμένο ρόφημα έχει περίπου 400 θερμίδες, οπότε δεν θα πρέπει να το πίνεις αρκετά συχνά.

Για να το φτιάξεις θα χρειαστεί να βάλεις 1/2 του φλυτζανιού αποβουτυρωμένο γάλα ή γάλα σόγιας, 170 γραμμάτια γιαούρτι βανίλιας, 1/4 του φλυτζανιού κομματάκια μαύρης σοκολάτας και 1 φλιτζάνι βατόμουρα συν μια χούφτα πάγο. Όλα αυτά μπορείς να τα βάλεις στο μπλέντερ για να το πιεις ή να το φας με το κουτάλι.

 

ediva

Αφήστε μια απάντηση